Jenda píše:.....uzasny kluci, ,,dabelska zaba" evidentne maka i bez testovani
H.
Tak boužel to není úplně pravda.
Třeba velká konstrukční vada se projevila nádrž. Sice je skosená proti odlívání, ale nenapadlo nás, že vývod veprostřed bude problém při navijákování se do prudkých kopců. ¨Stačí aby chybělo pár litrů nafty a už to saje vzduch a je po jízdě.
To se projevilo jako zásadní včera v dlouhé etapě cca 85km.
Včera to byl vůbec špatný den.
Sice začalo svítit sluníčko, ale začalo se srát co mohlo.
Nejdřív jsme asi v půlce etapy trefil lehce srom, ale tak blbě zespoda na růžek, že se ten přední trubkový blatník celý zohýbal.
Mechanický navíják už nemakal 2dni, rozkočila se tam ta přetěžová spojka. Takže jsme jezdili na ten elektrický, což nebyl problém. Jenže ten se na nějakém 50km také odporoučel. Respektive při navijákování se do takové 100m mízky se nám odlila ta nafta a jak chcípnul motor a navijík byl v záběru, tak se zničeho nic úplně zastavil. Vypadalo to jako by shořely motory. V kempu jsme pak večer přišli na to, že se odporoučela jedna slavná Optima.
Takže jsme byly trochu v
Naštěstí, když jsme protřebovaly povolit to lano el navijáku, tak jsme zase zkusili ten mechanický. Samozřejmě nic. Tak jsem ze zoufalství tomu naložil jestli to nepoposkočí dopředu, aby jsme odhálkli aspoň to lano el. navijáku, a jak jsem tomu naložil, tak najednou přestal přeskakovat ten mech. naviják a valili jsme nahoru. (naftu jsme měli sebou, tak jsme dolili z kanystru)
Asi hodinu jsme dumali proč odešel ten el. naviják. Propojily jsme bateriák, motory atd, ale nic.
Tak jsme se rozhodli, že to zkusíme dál na ten mechanický.
To šlo až k poslednímu kopci. Pěkně jsme se rozjeli, vyjeli narozdíl od ostatních vyjeli skoro až do půlky.
Vytáhli mech. naviják a dotáhli se do půlky. Tam nám opět přestala jít nafta.
No nic, otočili jsme to v kopci, že to dotáhneme zadním el. navijákem a tím pádem, že budeme opačně půjde i nafta a auto poběží.
To bylo ale osudným. Chvíli to jelo bez prolémů a asi 3m před koncem kopce Míra přehazoval lano na další strom. Žabák si spokojeně vrčel na volnoběh, ještě jsem koukal na teploty, hlavně oleje v automatu a najednou chcípnul. Úplně se zatavil motor.
Kam se stratila voda těžko říct. Podezříváme expanzku z RRC VM.
Nechali jsme ho vychlanout, počkali až se pronavijákovali všichni co jeli za námi, a sjeli dolů.
Tam to už naštěstí chytlo, tak jsme dolily vodu z potoka a jeli nasraní do kempu. Chyběl nám jeden blbý kopec a 13km do cíle.
Večer Miky z Sudajsem vyměnili panhardku (která to také absolutně nedala) Šudajs předělal to sání nádrže, poladili to rozkočené PTO k mech. navijáku a my jsme přišly na tu baterku, tak ji vyměnily a zprovoznili i ten el. naviják. Kluci si pěkně mákli.
No a dolily vodu a doufaly, že to bude OK. Bohužel nebylo.
Dnes jsme odstartovali do etapy, předjeli opět pár auta a asi po 2km jsme byly zase bez vody. Tak jsme smutně dolily 6l vody a jeli po takové skoro cestě zpátky do kempu.
Na Žabákovi se teď maká v plném tempu, tak snad zítra.
No a Slováci to je kapitola sama pro sebe.
Večer je hledali všichni organizátoři a oni si ještě vesele jezdili po trati. Jsou to machři
Kanece s Jarkem trochu ztratili, ale pořád drží bednu. Zatím třetí.
K