Stránka 9 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 kvě 2017 14:38
od Kokesek
Tady je složení oceli original kliky pro tdv6. Sice tam není uhlík, ale ostatni prvky jsou. Ja se v železe moc nevyznam, ale prej to je dost obyčejné...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 čer 2017 10:48
od Ominub
Tak jsem asi další, zatím úplně nepotvrzeno ,ael podle mě je to jasné. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=33177

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 08 srp 2017 12:12
od Mirko
Do statistiky nepřispěju, spíš do těch nekonečných debat, ale přesto:
Když jsem se se svým 25 let starým Classicem vracel minulý týden 1000 km z Itálie, tak jsem v odstavném pruhu viděl po cestě 2krát D3 s otevřenou haubnou. Ve stejný den jsem viděl v Bologni vystaveného nového Velara, který se mi na fotkách velmi líbil, ale v reálu mě moc nedostal. Takže celkově ve spojení s tím, že kamáradova 2007 L322 stávkuje, druhého kamárada L322 z roku 2012 vyhazuje olej tak, že po zastavení se z ní kouří a třetí naše starší L322 vybíjí baterky dle libosti, jsem tak nějak musel revidovat můj názor na směrování značky jako takové.
Vzpomínal jsem na verdikt TopGearu, že nejnespolehlivější auto všech dob je nespolehlivějším. Tím to nechci zakřiknout, ale raději se asi budu nadále předvídatelně prát se svým staroušem, který všema věcma na dovolenou nebyl zdaleka zaskládaný, jel konstantně 140, klimatizoval, sympaticky chlastá stejně jako majitelé a když s ním někam přijedete, tak nezřídka uvidíte "thumbs up".

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 08 srp 2017 23:07
od Mira 101
No,
je to smutny,ale už jsem se taky rozhodl že nechám jedno auto v rodině před rokem výroby 1997,aby aspoň něco jelo... :wink: ,
Mira

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 20 srp 2017 13:06
od Maxsel
Kamrádovi řidič před cca 14 dny uvařil D3 při tažení plaťáku s autem. A klikovka to přežila!

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 zář 2017 13:25
od Wiki
tak jsem to prošel letem světem, :time jestli praská na stejným místě, to viděl na nějaký chybě pri opracování kliky ,- / zkouknout a porovnat jaký je tam vlastně vybroušený radius na vobouch koncich plochy !/

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 říj 2017 16:20
od Lukasino
Dotaz na znalejší, tyhle motory najdu i v Jaguáru, nebo je to shoda obsahu? Myslím tím poslední S-Type, XJ a XFka... koukal jsem, že to má dvě turba, ale spodek bude asi stejný, co?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 říj 2017 19:31
od Kokesek
Ano je to uplne ten samej kus a dve turba ma 3.0 vzdycky. pouze 2,7 ma jedno turbo.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 říj 2017 19:46
od Lukasino
Děkuji :wink:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 říj 2017 20:19
od Maxsel
Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 říj 2017 07:26
od Kokesek
Maxsel píše:Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
Ja tam nic o turbech nenasel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 říj 2017 07:48
od xxx
Maxsel píše: 24 říj 2017 20:19 Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
taky to slyším poprvé a v odkazu nic o tom není

edit: jestli si to nepleteš s tím, že do prvních D4 se ještě 2.7 TDV6 dávaly, ale motor je stejný,jako v D3

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 říj 2017 08:11
od Lukasino
V odkazu je u 2.7:
"Aspiration
Single turbocharger or twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system"

Ono se to dá najít i v inzerátu, ale může to být samozřejmě chyba... https://www.sauto.cz/osobni/detail/jagu ... oFrom=list

Každopádně to nic nemění na tom, že spodek je stejný :?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 říj 2017 10:49
od Kokesek
Spodek neni stejny. Nejde zamenit. Ma jinou kliku. Jiny zdvih. V inzeratu muze byt chyba pokud se nejedna o 3.0 pak ma jedno turbo. 2,7 se hlavne zadiraji. Ale 3,0 hlavne praskaji na klice. Tohle plati u land roveru. Jagy neznam a je mozne je se tam treba davala verze biturba na 2,7.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 říj 2017 10:55
od Lukasino
Možná blbě položená otázka, spíš mi šlo o to, jestli ty motory jsou stejně poruchové, než že bych to chtěl zaměňovat :wink:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 říj 2017 10:57
od Kokesek
Jsou to uplne stejni sraci... resp 3,0 ma lepsi vykon a emise. 2,7 trosku vice vydrz. Ale co znamena trosku vice kdyz jezdis s jistotou ze stejne padne :mrgreen:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 26 říj 2017 23:54
od Maxsel
xxx píše: 25 říj 2017 07:48
Maxsel píše: 24 říj 2017 20:19 Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
taky to slyším poprvé a v odkazu nic o tom není

edit: jestli si to nepleteš s tím, že do prvních D4 se ještě 2.7 TDV6 dávaly, ale motor je stejný,jako v D3
Je to uvedené u 2.7D/TDV6/HDi v odstavci Aspiration. V Jaguárech a myslím, že i v Peugeotech 607 byla ta 2.7 se dvěma turby. Má jinou vanu a je trochu jinak ověšený, je to ten samý motor.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 říj 2017 14:38
od Neklan
2,7 s jedním turbem byl jenom v LR. Jaguar, Pažout 607 i Citrón C6 měly 2,7 vždy se dvěma turby.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 11 lis 2017 22:45
od DiscoDrak
Nazdar pánové.
Toto vlákno je super a díky zakladateli vlákna. Je celkem přirozené, že negativní zprávy zanechávají hlubší rýhu než ty pozitivní (podívejte se na Novu...) tak jsem si dal tu práci, prošel celé vlákno a dal to do Excelu. Zanedbal jsem fota od Elliota kde nebylo napsáno čí je to motor a kolik měl najeto, jinak je to tam snad vše. Pokud uvidíte ve statistice, nebo v datech nějakou chybu, tak mi dejte vědět.

PROSBA: ti kdo jsou ve statistice - můžete mi prosím dopsat ty dvě kolonky - tedy jestli auto jezdilo/jezdí více než 50% na dálnicích a jestli více než z 50% tahá těžký vlek (tech 50% berte s rezervou - prostě pokud je to velmi významné). Jsou to dva faktory, které jsem vypozoroval, že fatální chybě napomáhají. Dalším faktorem je pravá noha = full gas.

Asi to pište do SZ, páč by to zahnojilo vlákno.

Závěry nechám na každém z vás:
Statistika 11.11.2017.JPG
Statistika 11.11.2017.JPG (40.57 KiB) Zobrazeno 8289 x
Data 11.11.2017.JPG

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 11 lis 2017 22:49
od DiscoDrak
Jo a poslední 2 ve statistice jsem já a kámoš - nejsme popsáni ve vláknu. Jen pro pořádek...
Snad to celé pomůže trochu k objektivnímu náhledu...

Ottas