Stránka 9 z 22

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 27 srp 2009 09:06
od erik
MOPADŽI píše:
Jenda píše:Tak takhle jsem to Ivane myslel,nez jsem rozpoutal tuhhle bourku :)
Je pravda ze jsem si neuvedomil to s tim pretizenim vlivem vselijakeho vybaveni,ja na to jdu obracene,davam vse co je tezke pryc a hledam jen lehci vybavu.
Honza
Jako první, bych musel dát pryč sebe :cry:
Ale také jsem již začal nepatrně odlehčovat, samotné auto :oops:
Ano. Odlehcit autu a nenakladat zbytecne kila. Ja jsem vyhodil desitkovy ocelovy plech pod prevodovkou a koni jsem zkratil ocas...
Jinak pod tim ochrannym plechem bylo asi dalsich 40 kg sucheho blata...a tazne zarizeni? to je fajn. Urcite chrani i auto, no v pisku nebo dlouhych expedicnich trasach bez rumunskeho terenu , bych ho vyhodil. O zahradkach nad 40 kg ani nemluve a o zasobe 10 kanistru na strese a pumpa je kazdych 30km...tak tomu rikam, ze je to niceni auta a s takovym autem /s 37" MT/ bych vyrazil na Vaclavak a parkoval bych pred Ambasadorem.

No, dal jsem zastancem jezdeni radsi bez chipu i kdyz nachipovano mam a mockrat se to v tezkych podminkach oplatilo a projevilo a to radove .
Nebo presneji receno jsem za chip v tezkem terenu a bez chipu mimo teren - vypinatelny / a ten nemam/.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 27 srp 2009 10:27
od Dusan
MOPADŽI píše:
Jenda píše:Tak takhle jsem to Ivane myslel,nez jsem rozpoutal tuhhle bourku :)
Je pravda ze jsem si neuvedomil to s tim pretizenim vlivem vselijakeho vybaveni,ja na to jdu obracene,davam vse co je tezke pryc a hledam jen lehci vybavu.
Honza
Jako první, bych musel dát pryč sebe :cry:
Ale také jsem již začal nepatrně odlehčovat, samotné auto :oops:
Mopadži, tak to presne vim o cem mluvis :-D :-D

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 27 srp 2009 16:32
od Jenda
Vzhledem k tomu co mame za sebou s hledanim moznosti navyseni vykonu,musim konstatovat ze ma kazda Td5ka uplne jinou charakterystiku vykonu.A ja mam fakt lenocha :!:
Po neuspesnem cipnuti(soudim se s nima) a po testu na dvou rozdilnych diagnostikach,mi nezbyva nic jineho nez do stage I. jit.Autak pouzivam denne a obcas je to i v beznem provozu omezujici,tedy vykon nechybi jen v tezkem terenu ale i v nizkych otackach.Proste to ode dna nema kroutak.
Honza

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 29 srp 2009 19:19
od patrik
Uz aj ja mam na seriovej disco problem s potrubim. Ked to budem davat zrovnavat tak skusime odbrusit tie spoje medzi . potom budem referovat.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 29 srp 2009 20:21
od DanoDEF
patrik píše:Uz aj ja mam na seriovej disco problem s potrubim. Ked to budem davat zrovnavat tak skusime odbrusit tie spoje medzi . potom budem referovat.
... len ich odbruste pred zrovnavanim

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 29 srp 2009 20:41
od patrik
ok to je jasne :wink:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 23 lis 2009 15:04
od patrik
potrubie odbrusene - zrovnane . citelne mensia hlucnost . teraz uz treba len ten chip tuning :) at to fiči. inak v anglicku maju v ponuke keramicke- cena 300 libier

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 23 lis 2009 15:20
od PavelU
Patriku nemáš náhodou fotku, taky se na to chystám, nečeká mě nějaké překvapení... :?:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 23 lis 2009 15:36
od DanoDEF
patrik píše:potrubie odbrusene - zrovnane . citelne mensia hlucnost .
... aku hlucnost mas na mysli ???

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 23 lis 2009 16:23
od patrik
foto nemam ale je to vyrezane do V. a ta hlucnost - neviem , mam pocit ze motor je daleko tichšii. asi tam už hodne podfukovalo . zajtra asi pojdem na stolicu zmerat vykon motora a potom sa uvidi ze ako to bude s tuningom :shock:
nngom

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 23 lis 2009 21:05
od PavelU
patrik píše: inak v anglicku maju v ponuke keramicke- cena 300 libier
Viděl jsem, i Gary Wood je má na stránkách v nabídce... :wink:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 23 lis 2009 22:19
od georguss
Mám diskošku 2 z 2003 a dal jsem jí nacipovat, výborné....

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 23 lis 2009 22:21
od Jenda
...tos toho moc nenapsal.Nacipoval kym ? Jak ?
Honza

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 24 lis 2009 15:38
od patrik
potvrdene - niekde mi po ceste zdochli kone :oops: mam ich tam len 114 a krutak 257. je to taka zdochnuta lemra .

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 24 lis 2009 16:46
od Stavros
hm, tak to bude neco v neporadku asi. :cry:

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 24 lis 2009 16:49
od erik
patrik píše:potvrdene - niekde mi po ceste zdochli kone :oops: mam ich tam len 114 a krutak 257. je to taka zdochnuta lemra .

:?: Tak. Aspon sa riziko odpisania poloos/ aj pevnostnych/ znizilo k nule...

a kde si to meral? v Samorine?
ja by som bol tiez zvedavy na Mejznarovu pracu /171k a 400Nm/... inac on mal na 90 tke 250k

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 24 lis 2009 17:17
od patrik
bol som v mmracingu . teraz sidlia v byvalom darexe . v šamorine maju stolicu na 4kolky ?

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 24 lis 2009 17:35
od evo828
To ze cislo nezodpoveda papierovym hodnotam by ma az tak netrapilo (pokym je to par percent).

Na co sa treba pozriet je to aby ten priebeh krutiaceho momentu bol pekny - tj spravny nabeh bez overshootu + co najdlhsie vyrovnana, pozvolne klesajuca krivka - bez nejakych vyraznych pohybov hore/dole. Po upravach odporucam merat na tej istej brzde pretoze aj dve rovnake brzdy mozu dat rozne vysledky (kalibracia/nekalibracia, manualne korekcie a pod).

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 24 lis 2009 18:15
od georguss
Čipoval mi to Marek Bulis z Kladna www.diesel-technik.cz Mám od něj načipováno asi 5 auťáků a jasná spokojenost. Diskoška jede fakt dobře, není hlučná ale zda bude menší spotřeba nevím, protože dřív jsem jezdil kolem 90-100, nyní o 10-15 víc :-)) táhlnul jsem za ní na vozíku svého Saaba 9/5 cca 1600kg a super. moc doporučuji. Pokud se rozhodneš to načipovat, tak řekni že tě posílá Jirsa a máš 30% slevu. Napiš jak Ti to dopadlo.

Re: Defender TD5 a "chip"

Napsal: 25 lis 2009 16:04
od patrik
dnes som ju prehnal po dialnici a dala tachomerovych 130. mam otazku je normalne ked idem ustalenou 100km/k po rovine wastegate je otvoreny na 38 az 40 % a tlak turba je 185-195kpa .