Stránka 9 z 48

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 23 říj 2010 23:06
od Sláma Karel
MILUNAK píše:Zajímave video......http://www.youtube.com/watch?v=tQ1SCNGO34c" onclick="window.open(this.href);return false;
:yes :chuckle
K :dance

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 23 říj 2010 23:10
od eliott
MILUNAK píše:Zajímave video......http://www.youtube.com/watch?v=tQ1SCNGO34c" onclick="window.open(this.href);return false;
A jsme zpět u starého úsloví: Objem ničím nenahradíš :Pohoda: , nebo jak říkají sousedé, ''Hubraum stand spoiler'' :twisted:

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 24 říj 2010 13:23
od Mirko
S dovolením: "Hubraum statt Spoiler" :mrk

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 24 říj 2010 16:58
od PavelU
Sláma Karel píše:
MILUNAK píše:Zajímave video......http://www.youtube.com/watch?v=tQ1SCNGO34c" onclick="window.open(this.href);return false;
:yes :chuckle
K :dance
Karle zase tě někde natočili... :Pohoda:

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 24 říj 2010 19:38
od eliott
Mirko píše:S dovolením: "Hubraum statt Spoiler" :mrk
No jo, pardóón, němčinu znám jen z doslechu :oops:

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 24 říj 2010 21:54
od Sláma Karel
To jsem nebyl já :devil , já netahám na vleku Fordy :moon

K :dance

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 25 říj 2010 01:10
od MILUNAK
A další luxusni video...od 3 minuty je to nejlepší....RR vs. MB SLK 320 z toho RR jede po trávě a MB na asfaltu :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=O8nUi3yP ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 06 lis 2010 23:31
od MILUNAK
RR je prostě nejlepší :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=4U-yFmnu ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 00:41
od KRANG
RRC

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 00:48
od KRANG
LED 8)

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 01:05
od KRANG
klasik voják

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 09:23
od tagr
:yes moc hezký :D že by jsem po free šel pak do něčeho většího :D

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 10:31
od skritekcrx
KRANG píše:klasik voják

proc ma dva šnorchli? ma to nejaky ucel?

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 10:35
od Land Jirka
druhej šnorchl se většinou dělá na přívod vzduchu do ventilátoru topení

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 11:40
od KRANG
..nebo to má prostě dva šnorchly aby měl motor víc vzduchu. Tady to má třeba i na tříkilu defu. Píše, že když mu turbo tlakovalo 24psi, tak přes jeden šnorchl mu to přišlo trochu přiškrcený.

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 12:15
od skritekcrx
Land Jirka píše:druhej šnorchl se většinou dělá na přívod vzduchu do ventilátoru topení
to by bylo dobry zrovna pred 14 dny jsem skocil sipku do vody a kamarad mel totalne zlity nohy bylo to jako kdyz mu vylejes kybl vody primo z topeni na nohy z topeni jsem mel vodopad a po trech dnech zacal vrzat ventilator asi ho taky udelam :dance

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 20:35
od Neklan
Každopádně i druhý šnorchl pro větší množství vzduchu dává smysl. Předpokládám, že ten difusor na kapotě je spíš pro odvod tepla z motorového prostoru, protože pokud by sloužil pro přívod vzduchu do sání, pak by dva šnorchly byly jenom Potěmkinova vesnice.

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 07 lis 2010 20:39
od KRANG
Neklan píše:Každopádně i druhý šnorchl pro větší množství vzduchu dává smysl. Předpokládám, že ten difusor na kapotě je spíš pro odvod tepla z motorového prostoru, protože pokud by sloužil pro přívod vzduchu do sání, pak by dva šnorchly byly jenom Potěmkinova vesnice.
Ten difuzor je asi myšlenej jak píšeš, připadá mi, že tam má i klapku na brodění.

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 19 lis 2010 23:28
od KRANG

Re: Range Rover 100x jinak

Napsal: 21 lis 2010 00:03
od KRANG
Neklan píše:V roce 1990 udělali ke 20-ti letému výročí RR 200ks speciální serii CSK (Iniciály Charlese Spencera Kinga), které byly všechny dvoudveřáky, všechny černé a všechny s 3,9 l V8 se zvýšeným výkonem na 200k. Ty jsou považovány za jedny z posledních normálních osobních dvoudveřáků, protože v tu dobu se už normálně skoro nevyráběly. Pokud se nepletu, tak úplně poslední dvoudveřáky byly snad v roce 1992 a byly to užitkové dvousedadlové verze - zkusím si to ještě ověřit v chytrých knížkách, ale myslím, že to bylo zhruba tak.
Databáze CSK