Stránka 10 z 17
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 21:33
od tabas1
Krestak peknej. Neco takovyho taky shanim cca rok 2007. Mam trochu strach koupit auto se 170 tisici. To co je tadz popisovane tak to pusobi jako by ty auta byli totalni sracky. To snad ne. Co vy na to odbornici.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 21:40
od eliott
Čím mladší, tím větší sračka... Rok 2004 je snad nejspolehlivější z celé historie značky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 21:45
od Kokesek
eliott píše:Čím mladší, tím větší sračka... Rok 2004 je snad nejspolehlivější z celé historie značky

souhlas, je sice hezci...ale vse je vice od forda...
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 21:47
od tabas1
To myslis vazne? Vzdyt motor 3.6 diesel by mel byt spolehlivej a co se tam tak kazi? To auto je tak krasny a uy neni tak drahy. Snad ani nasledna pece v servisu.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 21:53
od Kokesek
ale to je jasny ze 3,6je uplne nej,ale co se tyce auta tak vice vydrzi starsi kusy. brzdy napravy...atd 3.0d je lehci a brzdy jsou lepsi dilensky spracovane. a neni tam smeska elektriky od forda bmw a landrovera. Ale jinak moje dalsi volba pri koupi je 3,6tdv8 r.v. 2006-7 urcine ne DISCO III i kdyz je to bomba auto ale kdo to ma servisovat. Sak tam nejde nic normalne demontovat. tento tyden sem si dal cvicne predni ulozeni stabilizatoru. 4ks sroubku 2hodiny. nenormalni.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 21:56
od eliott
nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 21:58
od eliott
Kokesek píše: tento tyden sem si dal cvicne predni ulozeni stabilizatoru. 4ks sroubku 2hodiny. nenormalni.

jojo, to se jim zase povedlo...
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 22:02
od Kokesek
eliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
souhlasim kdyz dame exterier stare L322 urcite s interierem nove!
ty tam v tech budejovicich mas asi lpg stanici jinak uz to fakt nechapu. a jak das lpg do superchargera???
slysel si nekdy jak si seveli 3,6tdv8. Ja poprve jak to prijelo na servis se sel podivat pod kapotu jestli to ma svicky nebo ne...
a moc me netrap sem v nevyhode mam chripku.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 22:06
od tabas1
eliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
Jo ale s benzinem zase nemuze jezdit normalni clovek kvuli spotrebe. No nic uvidime mam jednoho v merku
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 22:10
od eliott
tabas1 píše:eliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
Jo ale s benzinem zase nemuze jezdit normalni clovek kvuli spotrebe. No nic uvidime mam jednoho v merku
Kdo nemá na benzín, nemá si kupovat RR, protože nebude mít na servis

. 3.6 je dobrý do prvního problému, třeba výměny žhavících svíček

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 22 úno 2013 22:19
od tabas1
[quote="eliott"][quote="tabas1"][quote="eliott"]nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy
Ja bych to ustal pri najezdu 25 000 za rok. Proc jezdit za 17 kdyz muzu jezdit za 13 a jeste se svezt. Pocitam s nejakou opravou ale nerad bych stal v servisu jako zakladatel tohoto vlakna a platil 10 000 za navstevu. Pokud je to tak poruchovy auto tak to napiste a usetrite me penize a zaroven zklamete.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 úno 2013 09:50
od merlin
Musím to jako zakladatel tohoto vlákna uvést na pravou míru. Většina stání v servisu byla způsobena stylem používání auta mými předchůdci, možna i výsledkem nějakého drcnuti (kolo atd). Nebo také moji nespokojenosti se stavem který ještě zásah nepotřeboval. Nemluvím o provozních věcech jako jsou inspekce, brzdy, revize plynu atp. Zde v servisu stojíš podle množství nájezdu km.
S odstupem času a nájezdu km mě snad jen překvapila výměna chladiče a repas převodovky, ale to byla moje neznalost životnosti, resp doufání, že to vydrží věčnost. Naopak propshaft byl příjemné překvapeni výměny sice na poslední chvíli, ale na svolávačku zadáčo.
Pravda, při prodeji vznikl problém se zámky, ale zase, auto už mělo víc jak deset let, tak co dodat ...
Edit ještě ke spotřebě v průměru do 20 l plynu. Lehce si spočítáte výsledek.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 úno 2013 15:18
od krestak
tabas1 píše:Krestak peknej. Neco takovyho taky shanim cca rok 2007. Mam trochu strach koupit auto se 170 tisici. To co je tadz popisovane tak to pusobi jako by ty auta byli totalni sracky. To snad ne. Co vy na to odbornici.
Díky

dal jsem na radu zkušenějšího

jo a jezdí na E85

a tomu dalo pár koníků navíc

při skoro stejný spotřebě

ale tankujem za 25kč

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 úno 2013 15:55
od tabas1
Taky mam dva v vyhlídlý
http://www.tipcars.com/#land_rover-rang ... 70724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://www.tipcars.com/#land_rover-rang ... 03024.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale ten ma moc najeto tak nevim
Jsem zvedavej co na to reknete .Diky za vase prispevky
Stejne ten Range Rover je ale AUTO
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 úno 2013 17:13
od Kokesek
uplne me fascinuje firma Ekonomicke vozy s.r.o jak prodava RANGE ROVER na benzin.....

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 úno 2013 18:43
od tabas1
No ten nápis EKONMICKÉ VOZY je daleko od pravdy. Ale je hezkej že.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 úno 2013 18:55
od libovka
eliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....

moje řeč
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 24 úno 2013 20:03
od krestak
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 07 bře 2013 11:50
od Luboš M.
Tak už jsem v tom taky (TDV6). Neodolal jsem téhle velrybě a hlavně ceně za kterou byla zaplul do ní.
Mám toho hodně na srdci......bude to dlooohá cesta:-)))

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 07 bře 2013 12:33
od DoplnkyNaAuto.cz
potřebuji tenhle dílek skládačky... děkuji za nabídky, barva je patrná - černá.
Jinak sem sundal zástěrky, kdo by je chtěl ať mi napíše...