Stránka 92 z 93

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 17 dub 2023 19:10
od jareku
petr štrof píše: 17 dub 2023 18:48 a k čemu si new Def vozí na 5 dvěřích rezervu :D
Přeci proto, aby to ten, co bude majiteli měnit poškozené kolo nemusel složitě hledat rezervu :grin:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 17 dub 2023 19:20
od Dokusan
petr štrof píše: 17 dub 2023 18:48 a k čemu si new Def vozí na 5 dvěřích rezervu :D
Tak bylo mi to přímo zakázáno. Půl auta mi trcelo do pravý pruhu a to opravdu nechceš měnit kolo,když kolem tebe hvizdaji kamiony

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 17 dub 2023 19:22
od jareku
Nebo je ještě jedna varianta proč tam je… aby se dalo demontovat a nahradit moc hezkými “panýlky” 😀 což je velmi praktické pro mytí auta…

https://m.youtube.com/watch?v=KmdlC08XjtY

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 17 dub 2023 21:13
od Adam P.
petr štrof píše: 17 dub 2023 18:48 a k čemu si new Def vozí na 5 dvěřích rezervu :D
na parádu? :rofl :rofl

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 18 dub 2023 08:44
od Vladicek
Já mám 98 tisíc a bez poruchy, jen cca kolem 30 tisíc km mi blblo čidlo na chladící kapalinu, následně na to byla i nějaká svolávačka.

Nechci to zakřiknout, ale new def je zatím za mě fakt super auto, aspoň teda na můj způsob užívání. Bezpečně a pohodlně odjedu do Albánie a v terénu mi pak taky úplně sedí.

Chápu, že spousta lidí má předsudky vůči elektronice, asistentům atd. Ale podle mě se s nimi dá naučit jezdit fakt velice efektivně, přijde mi, že Terrain response v Defu je fakt hodně vymakanej i v tom, kam člověka pustí. Ještě se mi nikdy nestalo, že by mě v bahně nebo v písku nějak nezdravě brzdil v rozletu.

Beru to tak, že samozřejmě mechanický starý def bude navždy legenda, ale tohle auto je prostě novodobý def, který funguje jinak.

A ano - když se to posere, tak si to kladivem a šroubovákem v terénu neopravím, to tak prostě je. Ale když jsem se s tímto smířil, tak jsem fakt nadšenej uživatel new defa - a klepu na dřevo - zatím totálně bez závad.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 18 dub 2023 12:06
od erik
Vladicek píše: 18 dub 2023 08:44 Já mám 98 tisíc a bez poruchy, jen cca kolem 30 tisíc km mi blblo čidlo na chladící kapalinu, následně na to byla i nějaká svolávačka.

Nechci to zakřiknout, ale new def je zatím za mě fakt super auto, aspoň teda na můj způsob užívání. Bezpečně a pohodlně odjedu do Albánie a v terénu mi pak taky úplně sedí.

Chápu, že spousta lidí má předsudky vůči elektronice, asistentům atd. Ale podle mě se s nimi dá naučit jezdit fakt velice efektivně, přijde mi, že Terrain response v Defu je fakt hodně vymakanej i v tom, kam člověka pustí. Ještě se mi nikdy nestalo, že by mě v bahně nebo v písku nějak nezdravě brzdil v rozletu.

Beru to tak, že samozřejmě mechanický starý def bude navždy legenda, ale tohle auto je prostě novodobý def, který funguje jinak.

A ano - když se to posere, tak si to kladivem a šroubovákem v terénu neopravím, to tak prostě je. Ale když jsem se s tímto smířil, tak jsem fakt nadšenej uživatel new defa - a klepu na dřevo - zatím totálně bez závad.
New Def je dobré auto. Pro svúj charakteristický design stop Defendera má svou hodnotu. I technicky je mu málo co vyčítat. Samo, že se najde pohled Defender vs New Def, ale to bylo u nesmrtelných třístovek vs Td 5, následně D3, D4...
To byl pohled těch, co tu cestu neprošli. Ti, co mají D3, D4, tak ví, že toto auto je univerzálnější než Def naběžný a ne extrem teren... No, že nový Def jezdí výborně v písku , tak to není jenom el. asistenty, ale i jeho požadovaným výkonem , který v písku patří k těm nejdúležitějším potřebám... Měl jsem tu možnost porovnání výkonu v poušti srovnat. Def se 122k ve výjezdech na dunu měl znatelné problémy proti mému 171k Defu. Tam se ukázal výkon motoru... Taky tady na Záhorí v pískovně ve výjezdech jsem jezdil malou 3 s rezervou přidání plynu a 122k na malou 2 měli problém... Benzíňáky s automatem a výkonem jezdili to, co jsem nedal... Tak new Def.se svým přebytkem výkonu, v poušti bude jako ryba ve vodě.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 02 kvě 2023 18:03
od Misto
Ja mám aktuálne čerstvých 55000 km a zatiaľ mi menili len prasknuté čelné sklo a opravili A-stĺpiky (hlučnosť pri prvých verziách). Inak zatiaľ maximálna spokojnosť. Je to skvelé auto, ktoré využívam na denné jazdenie, výlety i expedície. Porovnania so starým Defom neriešim. Je to zbytočné a individuálne. Nemám potrebu niekoho presviedčať, sám som chcel starý Def do "zbierky", ale jednoducho to auto takmer nevyužijem a komfort cestovania je niekde inde. I keď sa mi páči a je to legenda.
K novému Defu mám len jedinú výčitku a zle riešená expedičná origoš záhradka. Je dosť nepraktická a nekompatibilná s príslušenstvom od tretích strán. Takmer na všetko si musím upravovať držiaky na mieru.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 01 čer 2023 19:51
od Dědek
Nevim jestli se to tu někde řešilo, ale co ty nový řadový šestivalce 3,0 ingenium, davaj se i do novyho range, jsou už lepší, nebo pořád bída? V Defu by měl bejt snad 250 koni, Dík.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 01 čer 2023 21:15
od Dokusan
Ty sou na rozdíl od D240 ctyrvalcu v pohodě, nikde jsem zatím nezaznamenal nějaké problémy. Ale nájezdy nad 100 tisíc zatím moc nejsou

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 07 čer 2023 08:24
od MOPADŽI
Dědek píše: 01 čer 2023 19:51 Nevim jestli se to tu někde řešilo, ale co ty nový řadový šestivalce 3,0 ingenium, davaj se i do novyho range, jsou už lepší, nebo pořád bída? V Defu by měl bejt snad 250 koni, Dík.
Motory Ingenium používají všechny stejný blok a celý spodek motoru pro benzínové i naftové verze New Defender. Vše je tedy v6 a motorizace P300 a P400 pro benzín (první verze P300 byly 4 válce, od 22 už jsou také v6), a pro diesel D200, D250 a D300.
LR je nyní dává do všeho RR, RRS, Discovery 5 atd.
D200 a D240 (oba ve 4válci) z ranných First Edition nebrat. Mají dost selhání a to fatálních...

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 07 čer 2023 12:22
od Dědek
To fatální selhání myslíš u 6ti válců, nebo jen čtyř dík

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 07 čer 2023 12:34
od Adam P.
Dědek píše: 07 čer 2023 12:22 To fatální selhání myslíš u 6ti válců, nebo jen čtyř dík
D200 a D240 (oba ve 4válci) z ranných First Edition nebrat. Mají dost selhání a to fatálních...

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 08 čer 2023 07:18
od habakuk
Dědek píše: 07 čer 2023 12:22 To fatální selhání myslíš u 6ti válců, nebo jen čtyř dík
No musí se asi počkat na vyšší nájezdy, zatím poměrně mladé motory
většinou ještě v záruce. Jinak jim přeji aby zase postavili motor který bude
na dnešní dobu relativně funkční bez fatálních oprav.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 09 čer 2023 07:46
od MOPADŽI
Dědek píše: 07 čer 2023 12:22 To fatální selhání myslíš u 6ti válců, nebo jen čtyř dík
U čryřválců.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 09 čer 2023 07:56
od MOPADŽI
habakuk píše: 08 čer 2023 07:18
Dědek píše: 07 čer 2023 12:22 To fatální selhání myslíš u 6ti válců, nebo jen čtyř dík
No musí se asi počkat na vyšší nájezdy, zatím poměrně mladé motory
většinou ještě v záruce. Jinak jim přeji aby zase postavili motor který bude
na dnešní dobu relativně funkční bez fatálních oprav.
100-150tis. už bývá, a kdo to má, píše že zatím v pohodě.
Co se hodně řeší je odsávání motorového oleje horem přes nalévací víčko vakuovkou.
Uživatelé píší, že radši mění sami doma (nic na tom není, olejový filtr je ze z hora přístupný, jen je potřeba sundat spodní kryt motoru - 6 šroubů), a vypustit klasicky spodem, aby vyteklo opravdu vše. U vakuovky tam ten nejhorší spodní kal zůstává, a ten je nejhorší a při výměnách se hromadí. Uvádí se také, že ne všechny auta mají na olejové vaně magnetickou zátku (asi tam dávají co jim přijde do ruky). Zátku s magnetem pořídí a doplní.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 22 čer 2023 11:31
od jareku
Tady zajímavé sady na zvýšení Defa…

https://newdefendermods.com/products/su ... 6353480893

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 22 čer 2023 12:42
od MadTom
https://newdefendermods.com/products/ne ... eq=uniform - a tohle vypadá jako Xlifter pro Defa.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 22 čer 2023 20:17
od Kyanid Sodný
Zvedání má smysl když tam chci dát větší kola,
no tak jak čumím na ty fotky ,tak ta zadní náprava bude zase problém alá D1 a bude asi potřeba zase řezat kus kastle apod ,aby se to tam vešlo a v terénu se něco neurvalo. :mrgreen:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 22 čer 2023 21:02
od Vladicek
Zajímalo by mě, jestli se to dá v ČR zapsat.

Protože zatím jsem viděl zvedlý defy od Dajbycha, ale tam podle mě byly 32" kola...

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 23 čer 2023 09:18
od Balu1989
já myslel, že novej def má 32" kola v základu?