Re: podvozek + 5
Napsal: 18 kvě 2010 18:18
Je to asi jak kde, ale já mám +2" a původní kardan už rok a nic negativního nepozoruju
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
Jendo, když dáš korekční ramena, nebo excentrické silentbloky na zvedlé auto, tak sice vylepšíš rovnoběžnost vývodu hřídelí převodovky a diferenciálu, ale zalomíš kardan ještě víc, než je zalomený bez korekčních ramen (nebo exc. silentbloků) a většinou ty velké úhly standartní kardan dost zatěžují.Jenda píše:Resime asi neco co uz je davno vyreseny ale zacal jsem s tim ,proto ze si myslim ze excentr. sylenblok resi prave ten osidnej uhel na kardanu pri 2" liftu.Ramena stojej ranec excentr je stovkova zalezitost.Co?
H.
DII má přední kardan s dvojitým křížem sériověpablo.gs píše:Je to asi jak kde, ale já mám +2" a původní kardan už rok a nic negativního nepozoruju
Silentbloky jsou sice levnější, ale rozhodně ne stovková záležitost. Jak ramena tak exc. silentbloky sice sekundárně upravují úhel zalomení kardanu, ale u diferáku, u přídavky úhel zůstává, a ten je třeba řešit.Jenda píše:...prave proto jsem to psal v souvislosti s 2"liftem,coz ma asi vetsina lidi.Pokud hucej krize,protoze jsou volny,budou hucet a vybrovat i bez liftu.Resime asi neco co uz je davno vyreseny ale zacal jsem s tim ,proto ze si myslim ze excentr. sylenblok resi prave ten osidnej uhel na kardanu pri 2" liftu.Ramena stojej ranec excentr je stovkova zalezitost.Co?
H.
Tak to jsem nevěděl a o to je radost většíeliott píše:DII má přední kardan s dvojitým křížem sériově