Stránka 2 z 2

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 18:18
od pablo.gs
Je to asi jak kde, ale já mám +2" a původní kardan už rok a nic negativního nepozoruju

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 19:04
od Jenda
...ja to zacal pocitovat az ted po 50 000km !Pred tim vubec nic :wink:
H.

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 19:39
od Land Jirka
Jenda píše:Resime asi neco co uz je davno vyreseny ale zacal jsem s tim ,proto ze si myslim ze excentr. sylenblok resi prave ten osidnej uhel na kardanu pri 2" liftu.Ramena stojej ranec excentr je stovkova zalezitost.Co?
H.
Jendo, když dáš korekční ramena, nebo excentrické silentbloky na zvedlé auto, tak sice vylepšíš rovnoběžnost vývodu hřídelí převodovky a diferenciálu, ale zalomíš kardan ještě víc, než je zalomený bez korekčních ramen (nebo exc. silentbloků) a většinou ty velké úhly standartní kardan dost zatěžují.

Ono je to trochu složitější a někde jsem to tady už psal.
Může se ti klidně stát, že dáš kor. ramena a kardan odejde dřív, než kdyby tam nebyly.

Já mám korekční ramena a drahý tříkřížový kardan s většíma úhlama zalomení a velkejma křížema (ne obyč s nemazanýma malýma křížkama z DII) a stejně to není takové jak na nezvedlém aut
Mám zvednuto o 4"

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 19:54
od Jenda
...chapu ,je to alchymie :D
H.

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 21:25
od eliott
pablo.gs píše:Je to asi jak kde, ale já mám +2" a původní kardan už rok a nic negativního nepozoruju
DII má přední kardan s dvojitým křížem sériově :idea:

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 21:29
od eliott
Jenda píše:...prave proto jsem to psal v souvislosti s 2"liftem,coz ma asi vetsina lidi.Pokud hucej krize,protoze jsou volny,budou hucet a vybrovat i bez liftu.Resime asi neco co uz je davno vyreseny ale zacal jsem s tim ,proto ze si myslim ze excentr. sylenblok resi prave ten osidnej uhel na kardanu pri 2" liftu.Ramena stojej ranec excentr je stovkova zalezitost.Co?
H.
Silentbloky jsou sice levnější, ale rozhodně ne stovková záležitost. Jak ramena tak exc. silentbloky sice sekundárně upravují úhel zalomení kardanu, ale u diferáku, u přídavky úhel zůstává, a ten je třeba řešit.

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 21:33
od pablo.gs
eliott píše:DII má přední kardan s dvojitým křížem sériově :idea:
Tak to jsem nevěděl a o to je radost větší :D :dance

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 21:33
od Jenda
...eliotte ,to mas samozrejme pravdu.
H.