Přečet jsem si všechny příspěvky a myslím, že každý druhý je o jiném problému...
Obecně pokud "nechce točit startér" bych navrhoval následující diagnosu:
1. stav nabytí aku (např. jednoduše voltmetrem, ideální stav 12,9 V... pod 11 V = smrt

- je to znát na průběhu žhavení a hasnoucích kontrolkách)
2. kontrola kontaktů - hlavně kostra na aku a na rámu (typycké pro cvakání relátek - dotažení, oxidace - dost častý problém)
3. kontakty na startéru (symptomy - občas startuju / občas ne

)
Každopádně by to mělo jít vždy roztáhnout...
Pokud startér točí ale auto nestartuje, viděl bych to takto:
1. Defektní imobilizér - nejde roztáhnout
2. Špatný snímač otáček (TD5) - nejde roztáhnout (nemusí se projevovat pravidelně)
3. Zkrat / přerušené vynutí startéru - jiskření ruší / ovlivňuje snímač otáček (TD5, osobní zkušenost) - jde roztáhnout
4. Defekt na palivovém potrubí či čerpadle (to považuju za nejméně poravděpodobné a kdo má naposloucháno tak "uslyší"

5. V zimě - zamrzající vlhkost v palivovém okruhu
Startuje ale blbě a né na všechny válce:
1. vzduch
2. KO žhavičky
3. KO vstřiky
Dobrá pikoška na závěr - letos v zimě jsem nenatočil protože startér (nový) prostě zamrznul a zůstal viset
