Stránka 2 z 3
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 03 srp 2010 15:02
				od Hubert
				Vypnutí ABS má smyl při zapnuté mezi nápravě nebo při offroad jízdě jinak ne. Každopádně nechat diagnostiku vyblikat chybu a opravit. U mě to bylo prvně jedno a pak druhé přední čidlo. Obě měli překroucené kabely hned za čidlem.  Od té doby zatím v pohodě.
			 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 03 srp 2010 20:34
				od marek sk,lm
				Jo chlapi diky moc.Zas som mudrejsi.Mozno zas banalna otazka ,no nemoze to byt napr. aj starou brzdovou kvapalinou?Ako vlastne vymenit brzdovku ,nedajboze odvzdusnit ked je tam ABS.pital som sa mechanikou a (neviem?) vraj je stym problem...Vymenit ,co sa da a potom to ist niekde poriadne prebrzdit a znova?Pravdupovediac som lenivy si to poriadne obzriet a pochopit.Som toho nazoru ,ze clovek ma len vtedy veci pod palcom ,ked chape ich zakladny princip.Co je dnes temer nerealne...
V lete je v podstate ABS na hovby ,aj tak som este nevidel disco co poriadne brzdi 

 , no v zime je to o drzku.
Tiez by sa mi to pacilo ,vediet ,ze PRECO  a mat tu moznost to spravit.Len sa obavam ,ze ked je niekde namontovany pocitac - tak TO nespravim  

 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 03 srp 2010 20:53
				od MadTom
				Brzdová kapalina se mění normálně, jako u auta bez ABS - prostě pumpuješ a postupně doléváš. Problém je, pokud se kostka ABS zavzdušní - to potom nejde většinou odvzdušnit bez toho, aby se správně zapínaly ty vnitřní ventily a to se řeší elektronicky přes diagnostiku.
Problém s brzděním by to dělat nemělo, teda pokud to není dlouhé brzdění a kapalina ti nezačne vařit.
			 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 03 srp 2010 22:32
				od Jacko
				Škoda Marek že nebývaš bližšie,mám na to v servise odsávačku - urobil by som ti to len za kvapalinu,ktorú by sme minuli - s dobrým prepláchnutím je to cca 1,5 litra. Inak dávame Bosch DOT 4.
			 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 09 pro 2010 09:57
				od Radek
				Kluci, právě řeším problém s bzdama. V tomto mrazivém počasí mi D1 začlo špatně brzdit. Při prvním sešlápnutí brzdového pedálu jsou brzdy neskutečnšě laksní-auto brzdí až úplně při plném sešlápnutí brzdového pedálu a při druhém sešlápnutí auto brzdí úplně normálně. Po chvíli jízdy to zkusím znovu a problém se opakuje. Poraďte co to může být? Brzdová kapalina je tam starší, může to být jí? Nebo něco jiného? Jinak je to D1 300 TDI bez ABS. Díky Radek.
			 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 09 pro 2010 10:28
				od paramount2
				Radek píše:Kluci, právě řeším problém s bzdama. V tomto mrazivém počasí mi D1 začlo špatně brzdit. Při prvním sešlápnutí brzdového pedálu jsou brzdy neskutečnšě laksní-auto brzdí až úplně při plném sešlápnutí brzdového pedálu a při druhém sešlápnutí auto brzdí úplně normálně. Po chvíli jízdy to zkusím znovu a problém se opakuje. Poraďte co to může být? Brzdová kapalina je tam starší, může to být jí? Nebo něco jiného? Jinak je to D1 300 TDI bez ABS. Díky Radek.
Odvzdušnit...
 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 09 pro 2010 11:07
				od Sláma Karel
				Nebo ti odešlo ložisko v náboji kola. K 

 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 09 pro 2010 11:17
				od Radek
				A můžeš mi poradit kde a jek to případně odvzdušnit??? To ložisko by se mělo projevit ještě nějak jinak ne?
			 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 09 pro 2010 12:25
				od MadTom
				Ad ložisko v náboji kola - pokud bude kolo na ložisku moc házet, tak kotouč oddálí od sebe destičky a bude nutné napoprvé sešlápnout pedál brzdy, aby se přimáčkly na "standardní" vzdálenost od kotouče a teprve napodruhé to pořádně zmáčkne a bude brzdit.
			 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 09 pro 2010 14:34
				od paramount2
				Radek píše:A můžeš mi poradit kde a jek to případně odvzdušnit??? To ložisko by se mělo projevit ještě nějak jinak ne?
mno...u LR jsem to zatím nedělal, ale asi jak u každýho jinýho auta....
u brzdičů jsou odvzdušňovací šrouby....někdo ti našlape brzdu...drží...povolíš šroub....dotáhneš...znova opakovat dokud z toho jde jen brzdovka bez bublin a neprská....
Postupně u všech kol...nezapomenout kontrolovat hladinu brzdovky v nádržce a dolejvat.... 

 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 10 pro 2010 12:05
				od Phulc
				Ohledně ABS na D I je tu někde celé vlákno a je dosti obsáhlé . Závad a možných řešení je tam popsáno neúrekom 
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... &hilit=abs" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 11 pro 2010 20:57
				od Steve
				Ohledně ABS na D I je tu někde celé vlákno a je dosti obsáhlé . Závad a možných řešení je tam popsáno neúrekom viewtopic.php?f=6&t=2774&start=80&hilit=abs
Jenže psal, že to nemá ABS  

 
			 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 11 pro 2010 21:03
				od Miky_CZ
				Sláma Karel píše:Nebo ti odešlo ložisko v náboji kola. K 

 
karle omlouvam se omylem sem dal upravit prispevek misto odpovedet, mam tu ty dve tlacitka vedle sebe
 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 12 pro 2010 12:16
				od Phulc
				Steve píše:Ohledně ABS na D I je tu někde celé vlákno a je dosti obsáhlé . Závad a možných řešení je tam popsáno neúrekom viewtopic.php?f=6&t=2774&start=80&hilit=abs
Jenže psal, že to nemá ABS  

 
Se nauč číst....... 

 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 13 pro 2010 17:48
				od Steve
				Phulc píše:Steve píše:Ohledně ABS na D I je tu někde celé vlákno a je dosti obsáhlé . Závad a možných řešení je tam popsáno neúrekom viewtopic.php?f=6&t=2774&start=80&hilit=abs
Jenže psal, že to nemá ABS  

 
Se nauč číst....... 

 
?????????
Číst umím  
 
 
Napsal:
 Jinak je to D1 300 TDI bez ABS. Díky Radek.
 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 14 pro 2010 18:43
				od Phulc
				Phulc píše:Steve píše:Ohledně ABS na D I je tu někde celé vlákno a je dosti obsáhlé . Závad a možných řešení je tam popsáno neúrekom viewtopic.php?f=6&t=2774&start=80&hilit=abs
Jenže psal, že to nemá ABS  

 
Se nauč číst....... 

 
?????????
Číst umím  
 
 
Napsal:
 Jinak je to D1 300 TDI bez ABS. Díky Radek.
[/quote]
Brouku já o voze Ty o .......Přečti si 1. příspěvek - na ten já reaguji .......vcelku logicky ! Tak jak je to s tím čtením ? 
 
  
 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 15 pro 2010 20:04
				od Steve
				na ten já reaguji .......vcelku logicky 
No vidíš to, já vcelku logicky reaguji na příspěvek, který se objevil právě před pár dny po čtvrtleté pauze a ne na staré vlákno z července a srpna  
 
 
Takže je to jasné, každý jsme měli na mysli něco jiného a zdá se, že číst umíš ty i já, ne?  

 
			 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 18 pro 2010 15:37
				od Phulc
				Steve píše:na ten já reaguji .......vcelku logicky 
No vidíš to, já vcelku logicky reaguji na příspěvek, který se objevil právě před pár dny po čtvrtleté pauze a ne na staré vlákno z července a srpna  
 
 
Takže je to jasné, každý jsme měli na mysli něco jiného a zdá se, že číst umíš ty i já, ne?  

 
 
 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 18 pro 2010 19:16
				od teslo
				Sláma Karel píše:
U tebe to bude Rovere trochu složitější. Tím, že ty máš RRC a ne D1, tak máš jiný systém ABS a proto taky máš TC. To D1 nikdy neměli. 
u RRC su pod vodicovym sedadlom dve relatka, ktore su urcene pre ABS. Mozno by to islo deaktivovat vyradenim niektoreho z nich. Treba zistit, ktore z nich je pre kompresor a ktore pre elektroniku. V kazdom pripade ja som s tymto systemom spokojny. Treba si uvedomit ako system pracuje a pocitat s tym. Napr. v pripade, ze zabera TC, tak elektronika odpoji brzdy (zadne-iba tam je TC) po dobu potrebnu pre TC. Bohuzial ta doba, ked zabera TC, je niekedy dost dlha a moze to obcas privodit "hnede" momenty...
 
			
					
				Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
				Napsal: 18 pro 2010 19:25
				od teslo
				MadTom píše: Problém je, pokud se kostka ABS zavzdušní - to potom nejde většinou odvzdušnit bez toho, aby se správně zapínaly ty vnitřní ventily a to se řeší elektronicky přes diagnostiku.
V servisnom manuali (napr. Rave) je detailny postup ako odvzdusnit ABS. Nie je to ziadna jadrova fyzika, len treba dodrzat postup...aj bez diagnostiky.