Stránka 2 z 4
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 17:54
od libovka
Jak hodně to máš ohřáté když to zmizí?Mě stačí tak necelá minuta.Záleží jak velká je zima.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 18:51
od eliott
libovka píše:Jak hodně to máš ohřáté když to zmizí?Mě stačí tak necelá minuta.Záleží jak velká je zima.
Zkusím to naměřit, řekl byh, že když motor dosáhne 40° - 45° tak to zmizí
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 19:26
od DanoDEF
eliott píše:
Zkusím to naměřit, řekl byh, že když motor dosáhne 40° - 45° tak to zmizí
... ak mas NANOCOM skus zaznamenat parametre a tam to cca uvidis.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 20:43
od libovka
Tak to je docela dlouhá doba.Rozhodně tam jde moc nafty kterou to nestačí spalovat,motor se uchlastává a proto se klepe.Zkus zkontrolovat ty žhavičky.Třeba to se špatnejma žhavičema nechytne ten správnej oheň.
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 20:49
od DanoDEF
libovka píše:Tak to je docela dlouhá doba.
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
... uz to tu v niektorej teme zaznelo ale este som nikoho nepocul aby to nastavoval a to aj dokonca pri vymene vstrekov
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 20:57
od eliott
libovka píše:Tak to je docela dlouhá doba.Rozhodně tam jde moc nafty kterou to nestačí spalovat,motor se uchlastává a proto se klepe.Zkus zkontrolovat ty žhavičky.Třeba to se špatnejma žhavičema nechytne ten správnej oheň.
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
Vůle je jedna otáčka štelovacího šroubu seřizováno v horní úvrati vačky.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 21:00
od eliott
Tak dnes nový poznatek, při cestě domů po vytočení motoru dvakrát chyba '' otevřený okruh prvního vstřiku'' , takže asi bude opravdu problém ve svazku k řídící jednotce.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 21:06
od DanoDEF
eliott píše:... takže asi bude opravdu problém ve svazku k řídící jednotce.
... moze to byt aj samotna ECU, kable od ECU k hlave, kable k vstrekom alebo samotny vstrek
... odporucam zamenit vstreky
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 21:26
od eliott
První vstřik je nový , kabelový svazek v hlavě také a ještě jsem kontakty v konektorech přimáčknul. ECU také nová. Problém stále stejný.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 21:41
od libovka
Ta chyba se objevila při teplém motoru?U mě diagnostika nepíše nic.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 21:48
od eliott
libovka píše:Ta chyba se objevila při teplém motoru?U mě diagnostika nepíše nic.
Jo, ale až po vytočení nad 3000 ot. ( to se mi za studena dělat nechce)
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 21:52
od Rosi
Jenda píše:...no jestli to vazne nebude kus od kusu original ty nase autaky
H.
Jak bylo řečeno v paralelním vláknu. Je to prostě vlastnost. Je třeba se s tím smířit a vsadit na další schopnost vozů LR a to je sebeléčba

Ani moc nežertuju, u některých "závadoduchů" je prostěpotřeba to rozjezit jakbolavý koleno
Já, vzhledem k tomu, že už se v množství zásahů ztrácím, jsem rezignoval. Ted je "teplo" a po popsaném problému ani známky. Kouření nula, výkon motoru konstatně prima (občas mám pocit, jak s čipem ... fakt tam ale není

a navíc mám "tupou" verzi jednotky), diagnostika - ani ta super nová, co houfně nakoupili "modří" nenašla nic ve všech možných režimech provozu. Střiky absolutně v toleraci, až podezřele v lajně, žhaviče jak nový... Jem zvědavej, co bude až zase bude k ránu pod 5°C

Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 21:54
od libovka
Ale zase kdyby to byl ten problém s tím vstřikem tak by to ta diagnostika napsala už v těch 1200ot/min.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 05 srp 2010 21:58
od powl
Co kostra motoru? Za studena kdy zhavaky pritapej muze byt kvuli prechodovymu odporu neco na motoru a zkreslovat signal cidel. Ale zase souvislost s tim prvnim vstrikem zadna

Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 06 srp 2010 07:34
od skicher
A co kvalita nafty ? Jednou jsem docucnul u pumpy Shell nějakej sajrat nebo co a dva motory vykazovaly velmi podobnou chybu (bral jsem i do kanistru do rolby -avia ,a do auta Jeep 2,5 TD)
Studené motory čoudily a kuckaly ,po ohřátí to šlo ,po novém tankovámí vše o.k.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 06 srp 2010 08:30
od Jenda
....procetl jsem to znovu a nenasel jestli jsi ,,pritahl" kontakty i na stekrech ECU (cerveny ,cerny).Proste to same jako na vstricich.Jo a urcite bych se pokusil prihlasit jeste nejakou dalsi ECU,jen pro jistotu.Ja uz jsem si parkarat takhle nabehl.Je to jen pokus pred tim nez zacnes delat vetsi zasah do vstriku
H.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 06 srp 2010 08:48
od DanoDEF
Jenda píše:....procetl jsem to znovu a nenasel jestli jsi ,,pritahl" kontakty i na stekrech ECU (cerveny ,cerny)
... tieto konektory nepotrebuju upravu (moj nazor a skusenosti) su pruzne (konstrukcne su tak vyriese) a navyse nepracuju v podmienkach ako tie na vstrekoch.
... kazdopadne Patrikovy neostava nic ine ako prehadzovanie a postupne vylucovanie. Disko ma podstatne kratsie kable od ECU k hlave takze pripadne hladanie ma jednoduchsie.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 06 srp 2010 10:20
od eliott
Jenda píše:....Jo a urcite bych se pokusil prihlasit jeste nejakou dalsi ECU,jen pro jistotu.Ja uz jsem si parkarat takhle nabehl.Je to jen pokus pred tim nez zacnes delat vetsi zasah do vstriku
H.
ECU je NOVÁ, problém stále trvá
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 06 srp 2010 15:58
od Jenda
...ja se s tebou Dano nechci prit,vim ze mas mnoho zkusenosti ale tenhle mnou popisovany se proste stava.Uvolni se konektor(na ECU) a pak pocvakava jedne z rele v prostoru u ECU(ovladaci proud).To ze se ti to nedeje ,jeste neznamena ze se to nedeje vubec
Honza
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Napsal: 06 srp 2010 20:28
od DanoDEF
Jenda píše:...ja se s tebou Dano nechci prit,
... tu vobec nejde o "natahovanie" ja len prezentujem svoj nazor a skusenosti
... ak sa vsak s nejakym konektorom casto manipuluje moze dojst k problemom
... konektor na vstreku je tzv. faston a protikus je v podstate ohnuty pliesok, ktory sa vplyvom vibracii moze casom uvolnit a tobit problem
... konektor na ECU (typ neviem) ma samostatne perko (pruznu cast) ktore zabezpecuje kontakt a tam je pravdepodobnost chybneho spoja minimalna
eliott píše:
ECU je NOVÁ, problém stále trvá
... ked je nova ECU, novy kabelovy zväzok a novy vstrek ako tvrdis tak by to mal byt kabel medzi ECU a konektorom na hlave alebo koncove konektory na tych kabloch. Asi by si mal prehodit prvy vstrek z niektorym inym aj ked je novy.