Stránka 2 z 4

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 17:54
od libovka
Jak hodně to máš ohřáté když to zmizí?Mě stačí tak necelá minuta.Záleží jak velká je zima.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 18:51
od eliott
libovka píše:Jak hodně to máš ohřáté když to zmizí?Mě stačí tak necelá minuta.Záleží jak velká je zima.
Zkusím to naměřit, řekl byh, že když motor dosáhne 40° - 45° tak to zmizí

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 19:26
od DanoDEF
eliott píše: Zkusím to naměřit, řekl byh, že když motor dosáhne 40° - 45° tak to zmizí
... ak mas NANOCOM skus zaznamenat parametre a tam to cca uvidis.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 20:43
od libovka
Tak to je docela dlouhá doba.Rozhodně tam jde moc nafty kterou to nestačí spalovat,motor se uchlastává a proto se klepe.Zkus zkontrolovat ty žhavičky.Třeba to se špatnejma žhavičema nechytne ten správnej oheň. :think
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 20:49
od DanoDEF
libovka píše:Tak to je docela dlouhá doba.
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
... uz to tu v niektorej teme zaznelo ale este som nikoho nepocul aby to nastavoval a to aj dokonca pri vymene vstrekov

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 20:57
od eliott
libovka píše:Tak to je docela dlouhá doba.Rozhodně tam jde moc nafty kterou to nestačí spalovat,motor se uchlastává a proto se klepe.Zkus zkontrolovat ty žhavičky.Třeba to se špatnejma žhavičema nechytne ten správnej oheň. :think
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
Vůle je jedna otáčka štelovacího šroubu seřizováno v horní úvrati vačky.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 21:00
od eliott
Tak dnes nový poznatek, při cestě domů po vytočení motoru dvakrát chyba '' otevřený okruh prvního vstřiku'' , takže asi bude opravdu problém ve svazku k řídící jednotce.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 21:06
od DanoDEF
eliott píše:... takže asi bude opravdu problém ve svazku k řídící jednotce.
... moze to byt aj samotna ECU, kable od ECU k hlave, kable k vstrekom alebo samotny vstrek

... odporucam zamenit vstreky

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 21:26
od eliott
První vstřik je nový , kabelový svazek v hlavě také a ještě jsem kontakty v konektorech přimáčknul. ECU také nová. Problém stále stejný.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 21:41
od libovka
Ta chyba se objevila při teplém motoru?U mě diagnostika nepíše nic.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 21:48
od eliott
libovka píše:Ta chyba se objevila při teplém motoru?U mě diagnostika nepíše nic.
Jo, ale až po vytočení nad 3000 ot. ( to se mi za studena dělat nechce)

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 21:52
od Rosi
Jenda píše:...no jestli to vazne nebude kus od kusu original ty nase autaky :roll:
H.
Jak bylo řečeno v paralelním vláknu. Je to prostě vlastnost. Je třeba se s tím smířit a vsadit na další schopnost vozů LR a to je sebeléčba :) Ani moc nežertuju, u některých "závadoduchů" je prostěpotřeba to rozjezit jakbolavý koleno :idea: :mrgreen:
Já, vzhledem k tomu, že už se v množství zásahů ztrácím, jsem rezignoval. Ted je "teplo" a po popsaném problému ani známky. Kouření nula, výkon motoru konstatně prima (občas mám pocit, jak s čipem ... fakt tam ale není :) a navíc mám "tupou" verzi jednotky), diagnostika - ani ta super nová, co houfně nakoupili "modří" nenašla nic ve všech možných režimech provozu. Střiky absolutně v toleraci, až podezřele v lajně, žhaviče jak nový... Jem zvědavej, co bude až zase bude k ránu pod 5°C :?

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 21:54
od libovka
Ale zase kdyby to byl ten problém s tím vstřikem tak by to ta diagnostika napsala už v těch 1200ot/min.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 05 srp 2010 21:58
od powl
Co kostra motoru? Za studena kdy zhavaky pritapej muze byt kvuli prechodovymu odporu neco na motoru a zkreslovat signal cidel. Ale zase souvislost s tim prvnim vstrikem zadna :drunk

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 06 srp 2010 07:34
od skicher
A co kvalita nafty ? Jednou jsem docucnul u pumpy Shell nějakej sajrat nebo co a dva motory vykazovaly velmi podobnou chybu (bral jsem i do kanistru do rolby -avia ,a do auta Jeep 2,5 TD)
Studené motory čoudily a kuckaly ,po ohřátí to šlo ,po novém tankovámí vše o.k.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 06 srp 2010 08:30
od Jenda
....procetl jsem to znovu a nenasel jestli jsi ,,pritahl" kontakty i na stekrech ECU (cerveny ,cerny).Proste to same jako na vstricich.Jo a urcite bych se pokusil prihlasit jeste nejakou dalsi ECU,jen pro jistotu.Ja uz jsem si parkarat takhle nabehl.Je to jen pokus pred tim nez zacnes delat vetsi zasah do vstriku :wink:
H.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 06 srp 2010 08:48
od DanoDEF
Jenda píše:....procetl jsem to znovu a nenasel jestli jsi ,,pritahl" kontakty i na stekrech ECU (cerveny ,cerny)
... tieto konektory nepotrebuju upravu (moj nazor a skusenosti) su pruzne (konstrukcne su tak vyriese) a navyse nepracuju v podmienkach ako tie na vstrekoch.

... kazdopadne Patrikovy neostava nic ine ako prehadzovanie a postupne vylucovanie. Disko ma podstatne kratsie kable od ECU k hlave takze pripadne hladanie ma jednoduchsie.

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 06 srp 2010 10:20
od eliott
Jenda píše:....Jo a urcite bych se pokusil prihlasit jeste nejakou dalsi ECU,jen pro jistotu.Ja uz jsem si parkarat takhle nabehl.Je to jen pokus pred tim nez zacnes delat vetsi zasah do vstriku :wink:
H.
ECU je NOVÁ, problém stále trvá

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 06 srp 2010 15:58
od Jenda
...ja se s tebou Dano nechci prit,vim ze mas mnoho zkusenosti ale tenhle mnou popisovany se proste stava.Uvolni se konektor(na ECU) a pak pocvakava jedne z rele v prostoru u ECU(ovladaci proud).To ze se ti to nedeje ,jeste neznamena ze se to nedeje vubec :wink:
Honza

Re: TD5 - záhada hlavolamu

Napsal: 06 srp 2010 20:28
od DanoDEF
Jenda píše:...ja se s tebou Dano nechci prit,
... tu vobec nejde o "natahovanie" ja len prezentujem svoj nazor a skusenosti
... ak sa vsak s nejakym konektorom casto manipuluje moze dojst k problemom

... konektor na vstreku je tzv. faston a protikus je v podstate ohnuty pliesok, ktory sa vplyvom vibracii moze casom uvolnit a tobit problem
... konektor na ECU (typ neviem) ma samostatne perko (pruznu cast) ktore zabezpecuje kontakt a tam je pravdepodobnost chybneho spoja minimalna

eliott píše: ECU je NOVÁ, problém stále trvá
... ked je nova ECU, novy kabelovy zväzok a novy vstrek ako tvrdis tak by to mal byt kabel medzi ECU a konektorom na hlave alebo koncove konektory na tych kabloch. Asi by si mal prehodit prvy vstrek z niektorym inym aj ked je novy.