Stránka 2 z 2

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 21:04
od KRANG
majkro píše:Na cem je lepsi akcelerace?
Jde o to jakou plochou se ten výkon přenáší. Ta bejvalka byla taky dvoutakt, měla 53k ale vážila necelejch 150 kilo. Navíc do kolky neni problém narvat motor z jakýkoliv mašiny a pak jí natřít :hi

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 21:09
od majkro
KRANG píše:
majkro píše:Na cem je lepsi akcelerace?
Jde o to jakou plochou se ten výkon přenáší. Ta bejvalka byla taky dvoutakt, měla 53k ale vážila necelejch 150 kilo. Navíc do kolky neni problém narvat motor z jakýkoliv mašiny a pak jí natřít :hi
Tak posledni offtopic :D To o cem mluvim ma nejakych 100 koni na 90 kilo :D

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 21:48
od Kawa12
KRANG píše:
majkro píše:A o level niz, nez na dvoukolech :P
To bych neřek, s mojí ex jsem na kluky s kroskama většinou musel čekat :wasntme Jejich nevýhodou v terénu (lese) je vejška a mojí zas šířka ale akcelerace je lepší a rychlost v terénu se dá na 4kuli ustát stejná nebo i větší než na mašině :Pohoda:
Tak to bud kluci neuměli jezdit,nedo jsi schválně vybíral terén pro sebe,jezdim na obojim a motorka je rychlejší.(taky ve dvoutaktech) :D
Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli a když tak ne déle jak 3 minuty.
...a nebo jseš moje krevní skupina a rád bych si z tebou zajezdil :yes

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:00
od majkro
Kawa12 píše: Tak to bud kluci neuměli jezdit,nedo jsi schválně vybíral terén pro sebe,jezdim na obojim a motorka je rychlejší.(taky ve dvoutaktech) :D
Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli a když tak ne déle jak 3 minuty.
...a nebo jseš moje krevní skupina a rád bych si z tebou zajezdil :yes
Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIM :D
Kazdopadne kluci na 4kolkach si kvuli stabilite nemuzou dovolit ani moc skakat, ono dostat bombu jed jednoho kola driv nez od druhyho je na budku..

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:05
od KRANG
No tak terén to byl povětšinou spíš lehčí (mimo cesty). Všelijaký klacky, kořeny, nízký větve mokrá tráva atp. je na mašině prostě opruz. Pokud by jsme se bavili vyloženě o těžším terénu, tak tam se kolka s mašinou srovnat ani nedá. Pokud tady majkro argumentuje výkonem, tak bych chtěl vidět jak by takovej stroj v opravdovým terénu stíhal 4kuli 4x4 s redukcí a uzávěrkama, to sou prostě nesrovnatelný stroje. Vůbec nemluvě o tom, že na 4kuli se dá jezdit celoročně. ..třeba i na sněhu 8)

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:12
od KRANG
majkro píše: Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIM :D
a na mašině jo? ..tak na to bych se rád přijel podivat :wink:

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:14
od Kawa12
KRANG píše: Vůbec nemluvě o tom, že na 4kuli se dá jezdit celoročně. ..třeba i na sněhu 8)
Včera jsem doděl spojku,tak jsem to byl zkusit a musim uznat,že v hlubočanu se těžko zatáčí a na ledě se nezatáčí vůbec :D
A o výkonu to taky tak docela není,měl jsem pujčenou na pár dní Hondu CRF 450 a hrozný kladivo,ta motorka ovládala mě a ne já jí a to nemam moc rád,když jí nemužu dát kulicha když já chci...po 15minutách ostřejší jízdy jsem neudržel řidítka v ruce...

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:17
od majkro
KRANG píše:No tak terén to byl povětšinou spíš lehčí (mimo cesty). Všelijaký klacky, kořeny, nízký větve mokrá tráva atp. je na mašině prostě opruz. Pokud by jsme se bavili vyloženě o těžším terénu, tak tam se kolka s mašinou srovnat ani nedá. Pokud tady majkro argumentuje výkonem, tak bych chtěl vidět jak by takovej stroj v opravdovým terénu stíhal 4kuli 4x4 s redukcí a uzávěrkama, to sou prostě nesrovnatelný stroje. Vůbec nemluvě o tom, že na 4kuli se dá jezdit celoročně. ..třeba i na sněhu 8)
Kdyby majkro od stihani a terenneni nemel zniceny kolena, tak ver, ze by stihal po zadnim :D Pokud opravdovy teren je to zminovane pole (ne vojenska strelnice na obrazku nahore :D). Musis si uvedomit, ze motorka proti 4 kolce nepoterbuje nic jako zaverky a redukce.. Ty veci jsou tam kvuli tem dvema zbytecnym kolum, ktere se nikam nevejdou a ktere maji chut se tocit kazde jinak, nebo zapadnout kazde do jinat tvarovane diry :) Proste tam kam se dostanes se 4 kolkou, tam protahnu vetsinou i motorku, i kdyz u motorky hodne zalezi na proporcich a zkusenostech jezdce.

Ted je majkro rad, kdyz se na sve tezke lasce bordelu vyhne (ac by se kvuli unave na konci hodila 4kola) http://picasaweb.google.com/lh/photo/vJ ... directlink a nebo si necha pomoct od kamaradu http://picasaweb.google.com/lh/photo/sn ... directlink.

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:22
od majkro
KRANG píše:
majkro píše: Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIM :D
a na mašině jo? ..tak na to bych se rád přijel podivat :wink:
Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy dolu :)

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:35
od KRANG
No tak na zimu je samozřejmě 4x4 lepší, starou 4x2 sem v zimě uvařil, prostě pořád chudák hrabala a moc nejela. Ten valivej odpor sněhu je hodně znát, teď v zimě mi ta 660 brala 20l/100. Potkal sem přes víkend dva čtyřkolkáře a žádnýho motorkáře a ani stopy ve sněhu sem neviděl no tak já nevim proč teď ty mašinisti nejezděj 8)
No nic, tohle off topic téma quad vs. dirt bike je už asi vyčerpaný. Mimochodem, mám jí na chalupě nedaleko Roudnice, tak můžem ty naše stroje prohnat.
Ještě bych zmínil kamaráda, co má na horách tři sněžný skůtry a řikal mi, že stejně ta 4kule s pásama je kolikrát lepší. Nevim, pásy nemám, nemůžu hodnotit.

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:37
od KRANG
majkro píše: Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy dolu :)
..jo, já jenom sem si nebyl jistej jestli si rozumíme s tim pojmem "zvoraný pole" a po tom co si pod tim představuju já se 130 jezdit podle mýho nedá

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:40
od majkro
KRANG píše:
majkro píše: Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy dolu :)
..jo, já jenom sem si nebyl jistej jestli si rozumíme s tim pojmem "zvoraný pole" a po tom co si pod tim představuju já se 130 jezdit podle mýho nedá
Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louce :)

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:46
od KRANG
majkro píše: Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louce :)
..kdo na pořádný 4kole jezdil, tak ví, že to jde naopak velmi dobře :ty jeden...:

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:50
od majkro
KRANG píše:
majkro píše: Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louce :)
..kdo na pořádný 4kole jezdil, tak ví, že to jde naopak velmi dobře :ty jeden...:
Svoji prvni jsem mel kdyz mi bylo 13 nebo 14, zavodni krosovou 250ku yamahu, na treningy.. A pokazde me vadilo, kdyz mi malej drn nakopl jedno kolo... Asi se od te doby hodne zmenilo..

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 27 pro 2010 22:56
od majkro
To je tak, kdyz se hadaji dva troubove o nicem a kazdej musi mit posledni slovo, nekdo ty OT kecy smazte :D

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 28 pro 2010 09:18
od DjALF
KRANG píše:No tak na zimu je samozřejmě 4x4 lepší, starou 4x2 sem v zimě uvařil, prostě pořád chudák hrabala a moc nejela. Ten valivej odpor sněhu je hodně znát, teď v zimě mi ta 660 brala 20l/100. Potkal sem přes víkend dva čtyřkolkáře a žádnýho motorkáře a ani stopy ve sněhu sem neviděl no tak já nevim proč teď ty mašinisti nejezděj 8)
No nic, tohle off topic téma quad vs. dirt bike je už asi vyčerpaný. Mimochodem, mám jí na chalupě nedaleko Roudnice, tak můžem ty naše stroje prohnat.
Ještě bych zmínil kamaráda, co má na horách tři sněžný skůtry a řikal mi, že stejně ta 4kule s pásama je kolikrát lepší. Nevim, pásy nemám, nemůžu hodnotit.
Skůtr je dobrej na velkých pláních kde se dá jet rychle nebo na tvrdším uježděnym sněhu,protože když nemá rychlost nebo je to měkčí tak se boří. jinak bych ,ale volil 4kolku na pásech.Kromě rychlosti je proti skůtru mnohem lepší.
A co se týká značky tak Yamaha Kodiak nebo Grizzly.

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 28 pro 2010 22:11
od Michal M.
Skútr v měkým hlubokým sněhu nefunguje, jsme se loni v říjnu v Beskydech pořádně natrápili.

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 29 pro 2010 21:04
od lovec
Zdar čtyřkuláci.Protože sem založil tohle vlákno tak musím všem co do něho přispěli oznámit jak ten výběr nakonec dopadl.Po zvážení všech možností jsem koupil TGB BLADE 550 IRS 14" a včera sem přijel z první garančky/servis a otevření na 30 KW/ a zatím spokojenost :Pohoda: Byl to pro mě ranec,ale je to perfektní odvaz až na jednu maličkost a to je,že jezdit na kolce baví i moji ženu :lol:

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR

Napsal: 30 pro 2010 09:31
od tagr
Tak to je fajn ne :) :yes gratulace