Stránka 2 z 2
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 02 říj 2011 07:42
od MadTom
Já jsem to vždycky zkoušel při ustálených otáčkách (nejenom při volnoběhu), a bývalo to tak kolem 3-4 maximálně. Ve chvíli, kdy motor pořádně nefungoval (byl špatnej kontakt na přívodu k jednomu z vstřikovačů), to bylo i kolem 40.
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 02 říj 2011 22:43
od Hanys_a_Kaca
Dik. No - ja sem takovej nekonfliktni tip, tak dam volnost svejm vstrikum at si poletujou plus minus 10 , dyz je to bavi.
Kouknu na hodnoty pri vyssich otackach, to jsem nesledoval. Jinak motor bezi sametove (samet - vzor Zetor) bez zadnych obtizi, sily ma na rozdavani a spotreba i s vecma co na to ted vesime do 9,5. Spis jsem si chtel udelat predstavu, kdyby to nekdy blblo, kolik je normal a kolik je fakt spatny...
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 03 říj 2011 09:22
od Stavros
ten vstrik muze bezet do posledni chvile jak samet a pak padne, sluchem se to tezko poznava.
Potom zacne jakoby mlatit, piskat nebo tak neco. Pred cestou bych je nechal vyndat a aspon ultrazvukem vycistit.
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 03 říj 2011 09:36
od DanoDEF
... ak ti auto funguje tak ako pises urcite nic nerob. Obcasna hodnota, ktora je vyssia ako 4 este nic neznamena. Tak ako pisal Tom TD5ka si to sama kompenzuje. Hlavne si to vyskusaj v roznych rezimoch vyssia zataz vyssie otacky NANOCOM do instrument modu a posleduj pocas jazdy.
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 03 říj 2011 09:57
od MadTom
Jak píše Dano, akorát se neděs, co to udělá, při prošlápnutí plynového pedálu. Chce to ustálený režim.
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 03 říj 2011 10:38
od visby
MadTom píše:Jak píše Dano, akorát se neděs, co to udělá, při prošlápnutí plynového pedálu. Chce to ustálený režim.
a este ked ho pekne posles smerom kritickej frekvencie;-)
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 06 říj 2011 00:04
od Hanys_a_Kaca
Ok, dik za tipy, jeste to prosleduju a pak proste vyrazime. Auti slape, tak snad mu to vydrzi.
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 12 úno 2016 20:02
od VencaZE
Trochu oživím tohle vlákno. Tak jsem si myslel že se budu věnovat jen čistě mechanickým autům, ale ono to nějak nejde.
Měl jsem tady jednu D2 a pro zajímavost jsem změřil korekce vstřiků před tím než jsem zamačkal konektory na vstřikách.
Byly tam hodnoty od -4 do +7.
Po zamačkání konektorů a vyčištění těch hlavních konektorů na svazku se korekce snížili na +-2 a motor měl čistší chod

.
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 12 úno 2016 21:21
od MadTom
No a to je správně. A ty korekce vstřiků by měly být v otáčkách za minutu. Je to sice trošku na palici, ale řídící jednotka se prostě snaží průběžně měnit rychlost otáčení motoru, aby ten běžel klidně.
Podobně se to chová - že se motor uklidní, pokud se za běhu motoru zadají správné kódy vstřikovačů.
Re: Vstřiky TD5
Napsal: 12 úno 2016 22:07
od VencaZE
Aha, nevěděl jsem čeho že, díky! Kódy jsem si zapsal a založil do složky auta. Až se tu zase objeví tak kouknu jestli souhlasí. Má najeto 320k, takže i bohatou servisní historii

.
Hlava byla pod víkem dost zakarbonovaná takže asi dlouhodobě nevhodný olej nebo nedodržované intervaly.