
Předelani 300Tdi na 2,8
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Kolik to žere... 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
-
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Ta 2.8 jde přímo na převodovku LR, je jednoduchý a nemá složitou elektriku, a to je asi hlavní důvod proč se tam dává. Když budeš šikovný tak si do Defíčka můžeš napasovat co budeš chtít a nebude to třeba ani tak drahé. Otázka je jestli to má cenu a stojí to za to. Já ti budu fandit, rád stavím auta a každá změna k lepšímu je OK.matooo píše:ste bad boys![]()
![]()
![]()
miesto aby ste poradili jak to vysvetlit doma sudruzke tak mi ukazujete cumminsa a pod....![]()
![]()
![]()
nebo tam dat iveco 3.0 l co davaji do massivuten by tam siel jak rit na serbel akurat same elektronicke nesmysly to ma
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
to viem uz o tom motore viem snad vsetko akurat ta cena je tragicka a jeho vlastnosti tomu neodpovedaju
takze nech si ho def tec necha v aute oni maju dost casu ho spravovat
pujdu cestou zatiam nahonit nejake kone na 300 pozdeji se uvidi.
Takze bud z anglie ten kit ktory obsahuje palivove cerpadlo, novu hlavu s ventilmi a pruz, tesnenie a nejake casti turba .... taakych 700 libier alebo to dam niekomu tu . Uvidim poradim sa este do toho ja vrtat nebudem ...



pujdu cestou zatiam nahonit nejake kone na 300 pozdeji se uvidi.
Takze bud z anglie ten kit ktory obsahuje palivove cerpadlo, novu hlavu s ventilmi a pruz, tesnenie a nejake casti turba .... taakych 700 libier alebo to dam niekomu tu . Uvidim poradim sa este do toho ja vrtat nebudem ...
-
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Ujedeš s tím 2000km a nepoznáš rozdíl. Zkus nový vzduchový filtr, budeš překvapený jak to jedematooo píše:to viem uz o tom motore viem snad vsetko akurat ta cena je tragicka a jeho vlastnosti tomu neodpovedajutakze nech si ho def tec necha v aute oni maju dost casu ho spravovat
![]()
![]()
pujdu cestou zatiam nahonit nejake kone na 300 pozdeji se uvidi.
Takze bud z anglie ten kit ktory obsahuje palivove cerpadlo, novu hlavu s ventilmi a pruz, tesnenie a nejake casti turba .... taakych 700 libier alebo to dam niekomu tu . Uvidim poradim sa este do toho ja vrtat nebudem ...

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Hele Matoo, jestli chces z defika dostat par kobilek navic vymen 300 za td5, treba Eliott by ti na to mohl skocit kus za kus, on to meni tim opacnym smerem...
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Včera sem zrovna projížděl tu stodesítku vojenskou jako máš ty a jede to teda parádně, možná by šlo ještě trochu přidat na čerpadle ale jinak bych se na tunění vykašlal. Za hodně peněz neúměrnej nárůst muziky podle mě.
..a dávat tam Td5
..a dávat tam Td5

Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
matooo
vykasli se na zavod o koniky. Je to k nicemu.. jsem to tu uz psal z vlastni zkusenosti.
Na novem aute jsem mel 136 k, po utopeni ridici jednotky 181 k/ Mejznar/- ta se spalila pak jsem chvili jezdil s 122k a zadny rozdil na ceste jsem nevidel. Ted mam 171 k a jeho vykon jde opravdu znat jen v pisku . v kopci, kdyz zavodis s ostatnima ,komu to lepe jede...
Vetsi vykon je riziko na nahradni dily... jako jsou poloosy, homokinetak, Diferak a urcite vim , o cem mluvim, ze kdyz je nejaka tezsi situace, tak ten pedal jde na doraz, cerno z vyfuku a problem na ceste...
Kdosi tady psal, ze Patrol je na tom lip, nez Def.. bo ma nahovno motor...
vykasli se na zavod o koniky. Je to k nicemu.. jsem to tu uz psal z vlastni zkusenosti.
Na novem aute jsem mel 136 k, po utopeni ridici jednotky 181 k/ Mejznar/- ta se spalila pak jsem chvili jezdil s 122k a zadny rozdil na ceste jsem nevidel. Ted mam 171 k a jeho vykon jde opravdu znat jen v pisku . v kopci, kdyz zavodis s ostatnima ,komu to lepe jede...
Vetsi vykon je riziko na nahradni dily... jako jsou poloosy, homokinetak, Diferak a urcite vim , o cem mluvim, ze kdyz je nejaka tezsi situace, tak ten pedal jde na doraz, cerno z vyfuku a problem na ceste...
Kdosi tady psal, ze Patrol je na tom lip, nez Def.. bo ma nahovno motor...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
...nesouhlasim eriku,nevim kdo a jak ti to delal,neb ,,odborniku" je tady vic nez dost ale ja mam Td5 s cca 155k(nemam overeno na brzde)od Honzy Tumicha, je to uplne o necem jinem nez origo 122K
Kvuli problemum se startovanim jsem jeden cas jezdil stridave na origo mapu a jednotku a pak na jednotku s temi cca155konmi.
Temer jsem prestal radit,jezdim na nizsi otacky a kdyz potrebuju,tak do 90km/ to jede jako bezny osobak.Vyssi vykon neznamena vzdy vyssi rychlost,ted mam senzacni nastup krouticiho momentu i bez vytaceni motoru
Jinak k te uprave klasiky,uz tady toho bylo popsano dost,nekdy staci jen mit v poradku filtr(napr. K/N) , vstriky a od ODBORNIKA udelane cerpadlo(nestaci jen pridavat naftu).Dekarbonizace taky udela sve
H.

Kvuli problemum se startovanim jsem jeden cas jezdil stridave na origo mapu a jednotku a pak na jednotku s temi cca155konmi.
Temer jsem prestal radit,jezdim na nizsi otacky a kdyz potrebuju,tak do 90km/ to jede jako bezny osobak.Vyssi vykon neznamena vzdy vyssi rychlost,ted mam senzacni nastup krouticiho momentu i bez vytaceni motoru

Jinak k te uprave klasiky,uz tady toho bylo popsano dost,nekdy staci jen mit v poradku filtr(napr. K/N) , vstriky a od ODBORNIKA udelane cerpadlo(nestaci jen pridavat naftu).Dekarbonizace taky udela sve

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
To co píšeš jsem řešil s Peslikem a něco na tom bude soudruhu;-)
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
....tak tak a Peslik je zrovna jeden z tech co to umej 
Dulezity je taky nemontovat na autak p....ny at to nevazi 3t,to je taky umeni tunningu.Ja mam kola v rozmeru 255/85/16 a i to uz je na ty nase auta na hrane
H.

Dulezity je taky nemontovat na autak p....ny at to nevazi 3t,to je taky umeni tunningu.Ja mam kola v rozmeru 255/85/16 a i to uz je na ty nase auta na hrane

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
David (z Def-Tec) si tu úpravu 2.8 velmi pochvaluje. Mám takové tušení, že říkal, že je tam nějaký španělský motor (ze Santany? - nevím, možná si to špatně pamatuji). Příští týden by měl být zpátky v Praze, tak se mu ozvi, určitě Ti rád poradí.
H.
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
2.8 TGV jsou motory výraběný v Brazílii společností IESA (International Engines of South America) nyní MWM International. Stejná společnost koupila práva na výrobu 300Tdi po nástupu Td5 a vyrábí je dodnes.
Jinak tady máme celý vlákno o TGV.
Jinak tady máme celý vlákno o TGV.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
to uz vim precteno jenom to bolo mrtve tak som zalozil toto bo som premyslal o prevrtani stavajucej na 2,8. Do toho motoru nepojdem bo zatial nemam tlaciaren na 5litry 

Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Trochu bych to tu oprášil. Už nějakou dobu mě hlodá myšlenka při generálce motoru 300tdi ho nechat převrtat na 2.8 za použití výše uvedené sady nových střev. Chtěl bych se zeptat jestli tu s tím má někdo nějaké zkušenosti nebo info zda jsou nějaké problémy při úpravě bloku, popřípadě jestli jsou nějaké negativa? A jak se pak pohybuje spotřeba oproti standardní 300stovce.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Já myslím, že 2,8 není jenom převrtávaná, ale i zdvihem.
tady je nějaká základní sada na překopávku
http://www.ebay.co.uk/itm/300Tdi-Engine ... 1165596323
tady je nějaká základní sada na překopávku
http://www.ebay.co.uk/itm/300Tdi-Engine ... 1165596323
Už radši na nic...
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Ano, to vím, myslel jsem to obecně. Potřebuju vědět jestli je to převrtání bez problémů, ne jestli je třeba něco k tomu vědět.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
na tipcarsu je ta bíla 110 tgv na prodej
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Je pěkná, až na tu cenu. Ale nebudu kupovat k vůli motoru celé auto. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Netuší někdo jaké to má vrtání a zdvyh?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předelani 300Tdi na 2,8
Už jsme to předělávali a někde by jsme to asi našli.... ale nějakej razantní nárůst výkonu tam neni....
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;