Stránka 2 z 3

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 00:02
od PavelU
Kolik to žere... :hmm:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 00:04
od Luboš M.
matooo píše:ste bad boys :devil :devil :devil

miesto aby ste poradili jak to vysvetlit doma sudruzke tak mi ukazujete cumminsa a pod.... :cry :cry :cry

nebo tam dat iveco 3.0 l co davaji do massivu :-) ten by tam siel jak rit na serbel akurat same elektronicke nesmysly to ma :angry
Ta 2.8 jde přímo na převodovku LR, je jednoduchý a nemá složitou elektriku, a to je asi hlavní důvod proč se tam dává. Když budeš šikovný tak si do Defíčka můžeš napasovat co budeš chtít a nebude to třeba ani tak drahé. Otázka je jestli to má cenu a stojí to za to. Já ti budu fandit, rád stavím auta a každá změna k lepšímu je OK.

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 00:10
od matooo
to viem uz o tom motore viem snad vsetko akurat ta cena je tragicka a jeho vlastnosti tomu neodpovedaju :-( takze nech si ho def tec necha v aute oni maju dost casu ho spravovat :chuckle :chuckle

pujdu cestou zatiam nahonit nejake kone na 300 pozdeji se uvidi.

Takze bud z anglie ten kit ktory obsahuje palivove cerpadlo, novu hlavu s ventilmi a pruz, tesnenie a nejake casti turba .... taakych 700 libier alebo to dam niekomu tu . Uvidim poradim sa este do toho ja vrtat nebudem ...

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 00:16
od Luboš M.
matooo píše:to viem uz o tom motore viem snad vsetko akurat ta cena je tragicka a jeho vlastnosti tomu neodpovedaju :-( takze nech si ho def tec necha v aute oni maju dost casu ho spravovat :chuckle :chuckle

pujdu cestou zatiam nahonit nejake kone na 300 pozdeji se uvidi.

Takze bud z anglie ten kit ktory obsahuje palivove cerpadlo, novu hlavu s ventilmi a pruz, tesnenie a nejake casti turba .... taakych 700 libier alebo to dam niekomu tu . Uvidim poradim sa este do toho ja vrtat nebudem ...
Ujedeš s tím 2000km a nepoznáš rozdíl. Zkus nový vzduchový filtr, budeš překvapený jak to jede :lol:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 10:08
od Hanys_a_Kaca
Hele Matoo, jestli chces z defika dostat par kobilek navic vymen 300 za td5, treba Eliott by ti na to mohl skocit kus za kus, on to meni tim opacnym smerem...

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 10:15
od KRANG
Včera sem zrovna projížděl tu stodesítku vojenskou jako máš ty a jede to teda parádně, možná by šlo ještě trochu přidat na čerpadle ale jinak bych se na tunění vykašlal. Za hodně peněz neúměrnej nárůst muziky podle mě.
..a dávat tam Td5 :roll:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 10:49
od erik
matooo

vykasli se na zavod o koniky. Je to k nicemu.. jsem to tu uz psal z vlastni zkusenosti.
Na novem aute jsem mel 136 k, po utopeni ridici jednotky 181 k/ Mejznar/- ta se spalila pak jsem chvili jezdil s 122k a zadny rozdil na ceste jsem nevidel. Ted mam 171 k a jeho vykon jde opravdu znat jen v pisku . v kopci, kdyz zavodis s ostatnima ,komu to lepe jede...
Vetsi vykon je riziko na nahradni dily... jako jsou poloosy, homokinetak, Diferak a urcite vim , o cem mluvim, ze kdyz je nejaka tezsi situace, tak ten pedal jde na doraz, cerno z vyfuku a problem na ceste...
Kdosi tady psal, ze Patrol je na tom lip, nez Def.. bo ma nahovno motor...

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 13:16
od Jenda
...nesouhlasim eriku,nevim kdo a jak ti to delal,neb ,,odborniku" je tady vic nez dost ale ja mam Td5 s cca 155k(nemam overeno na brzde)od Honzy Tumicha, je to uplne o necem jinem nez origo 122K :wink:
Kvuli problemum se startovanim jsem jeden cas jezdil stridave na origo mapu a jednotku a pak na jednotku s temi cca155konmi.
Temer jsem prestal radit,jezdim na nizsi otacky a kdyz potrebuju,tak do 90km/ to jede jako bezny osobak.Vyssi vykon neznamena vzdy vyssi rychlost,ted mam senzacni nastup krouticiho momentu i bez vytaceni motoru :wink:
Jinak k te uprave klasiky,uz tady toho bylo popsano dost,nekdy staci jen mit v poradku filtr(napr. K/N) , vstriky a od ODBORNIKA udelane cerpadlo(nestaci jen pridavat naftu).Dekarbonizace taky udela sve :idea:
H.

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 13:21
od matooo
To co píšeš jsem řešil s Peslikem a něco na tom bude soudruhu;-)

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 13:36
od Jenda
....tak tak a Peslik je zrovna jeden z tech co to umej :yes
Dulezity je taky nemontovat na autak p....ny at to nevazi 3t,to je taky umeni tunningu.Ja mam kola v rozmeru 255/85/16 a i to uz je na ty nase auta na hrane :wink:
H.

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 16:36
od Gobey
David (z Def-Tec) si tu úpravu 2.8 velmi pochvaluje. Mám takové tušení, že říkal, že je tam nějaký španělský motor (ze Santany? - nevím, možná si to špatně pamatuji). Příští týden by měl být zpátky v Praze, tak se mu ozvi, určitě Ti rád poradí.

H.

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 17:36
od KRANG
2.8 TGV jsou motory výraběný v Brazílii společností IESA (International Engines of South America) nyní MWM International. Stejná společnost koupila práva na výrobu 300Tdi po nástupu Td5 a vyrábí je dodnes.
Jinak tady máme celý vlákno o TGV.

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 led 2011 18:35
od matooo
to uz vim precteno jenom to bolo mrtve tak som zalozil toto bo som premyslal o prevrtani stavajucej na 2,8. Do toho motoru nepojdem bo zatial nemam tlaciaren na 5litry :-)

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 pro 2014 15:33
od mr-tomas
Trochu bych to tu oprášil. Už nějakou dobu mě hlodá myšlenka při generálce motoru 300tdi ho nechat převrtat na 2.8 za použití výše uvedené sady nových střev. Chtěl bych se zeptat jestli tu s tím má někdo nějaké zkušenosti nebo info zda jsou nějaké problémy při úpravě bloku, popřípadě jestli jsou nějaké negativa? A jak se pak pohybuje spotřeba oproti standardní 300stovce.

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 pro 2014 17:15
od SJ410
Já myslím, že 2,8 není jenom převrtávaná, ale i zdvihem.
tady je nějaká základní sada na překopávku
http://www.ebay.co.uk/itm/300Tdi-Engine ... 1165596323

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 07 pro 2014 17:22
od mr-tomas
Ano, to vím, myslel jsem to obecně. Potřebuju vědět jestli je to převrtání bez problémů, ne jestli je třeba něco k tomu vědět.

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 09 pro 2014 09:55
od kubas
na tipcarsu je ta bíla 110 tgv na prodej

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 09 pro 2014 12:13
od mr-tomas
Je pěkná, až na tu cenu. Ale nebudu kupovat k vůli motoru celé auto. :wink:

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 12 pro 2014 16:20
od mr-tomas
Netuší někdo jaké to má vrtání a zdvyh?

Re: Předelani 300Tdi na 2,8

Napsal: 12 pro 2014 16:25
od dabartos
Už jsme to předělávali a někde by jsme to asi našli.... ale nějakej razantní nárůst výkonu tam neni....