Stránka 2 z 4
Re: Nový člen
Napsal: 01 úno 2011 21:31
od MOPADŽI
Aha děkuji

[/quote]
Dily muzes koupit take u nas, viz. odkaz v podpisu/zapati me odpovedi a nebo u Honzy Tumy, ten je primo z Melnika. Projdi si vlakno "nabidka sluzeb a dilu" zde na foru, a muzes si vybrat dle libosti a tak, co ti bude vyhovovat.
Re: Nový člen
Napsal: 01 úno 2011 21:45
od PavelU
Taky třeba u Karla Slámy, Okrouhlo u Prahy
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =12&t=1396" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nový člen
Napsal: 01 úno 2011 21:48
od PavelU
Nebo u kluků v Kolíně defender.cz ...

Re: Nový člen
Napsal: 02 úno 2011 08:48
od LucaBrasi
MOPADŽI píše:Aha děkuji

Dily muzes koupit take u nas, viz. odkaz v podpisu/zapati me odpovedi a nebo u Honzy Tumy, ten je primo z Melnika. Projdi si vlakno "nabidka sluzeb a dilu" zde na foru, a muzes si vybrat dle libosti a tak, co ti bude vyhovovat.[/quote]
Zdravím MOPADŽI
Sem si chtěl původně koupit tvoje auto, ale do Defa se nevlezu
Koukal jsem že řešíte automaty výměnou - vy máte na ně i servis ?
Re: Nový člen
Napsal: 02 úno 2011 09:56
od MOPADŽI
Skoda, mohl jsi byt dalsi Defendrista, ono se tam pokladat jde
Repase automatu resime v Anglii, da se to stihnout do 5 dni.
Resime mesicne cca 2 kousky, tak az budes potrebovat

Re: Nový člen
Napsal: 06 úno 2011 16:50
od LucaBrasi
Takže moje slavná výměna kotoučů se nekonala, po demontáži kola jsem zjistil, že kotouče co jsem dostal k autu při koupi nejsou stejné jako na autě - mají menší hloubku.
Při koupi mi bylo řečeno že kotouče vpředu jsou špatné a že jsou v kufru i s destičkama
Asi budou na zadek

protože předek vypadá celkem OK teda aspoň desky.
Bohužel jsem si toho všiml až když jsem povolil ty velký matky, jak moc mají být utažený ? - nemám momentový klíč

Dotáhl jsem to tak nějak s citem, ale to kolo co jsem se do něj vrtal je teď po jízdě víc teplý,než to druhý, je to teda asi utažený moc ?
Když jsem to sundaval šlo to skoro rukou - utáhl jsem to malinko víc.
Re: Nový člen
Napsal: 06 úno 2011 17:34
od eliott
Ta první matice (blíž k ložisku) má být cca na 10Nm, ta druhá cca na 55Nm, těch 10Nm lze odhadnout tak, že se to utáhne lehce zápěstím jedné ruky.
Re: Nový člen
Napsal: 07 úno 2011 12:47
od Bebop
Eliote měl bys kontakt na ten servis v Praze? Mohl by se hodit, nové auto bude snad od příštího pondělí

Re: Nový člen
Napsal: 07 úno 2011 14:27
od LucaBrasi
Příští týden jdu s Discoverou na podovozový servis.
Tak jsem si sepsal co chci na autě v servisu udělat, napadá vás co ještě zkontrolovat nebo vyměnit u koupeného auta co má 213 000km
Výměna rozvodů
Výměna řemenu vodní pumpy, alternátoru….
Výměna kompletních náplní a filtrů - motor, rozvodka, automatická převodovka - včetně filtru, chlazení, diferenciály, brzdová kapalina, servo kapalina, mazání křížů, rejdových koulí atd, vzduchový filtr atd.
Kontrola brzd - případná oprava
ABS konzultovat na místě se servisem a případně odstranit.
Kontrola křížů a kardnu - vibrace.
EGR ventil - konzultovat na místě se servisem a případně odstranit
Osvětlení přístrojů - nejde - hlavně kulisa převodovky
Tempomat - nejde
Vyvážit kola - odlepená závaží
Při zapnutém klíčku něco velice hlasitě vrčí v motorovém prostoru – čerpadlo paliva ???
Re: Nový člen
Napsal: 07 úno 2011 17:21
od marek sk,lm
vycistit odvzdusnenia naprav (prefiknut kompresorom) ,nadstavit a premazat loziska v nabojoch!!!Ak ti bude po vymene remena vodnej pumpi piskat remen tak skusit premazat ,ak nepomoze vymena spanovacej kladky.Kontrola podtlakovej pumpi brzd , a pozrel by som aj podavacie cerpadlo ,ci fachci - lebo mne to pravdepodobne behalo aj bez toho - ktovie ako dlho.
Vyhodit erg ventil (vsunut medzi priruby kus plechu - napriklad) ,odobrat a vyplachnut intercoler + vycistit hadice.Baterka ,kontakty ,premerat altik? ....

Mozno vymenit spinacie kontakty na osvetlenie na dverach.Podla chuti ,ale tie prve 2 veci a erg ventil by som urcite urobil.
Re: Nový člen
Napsal: 07 úno 2011 18:59
od RudaK
LucaBrasi píše: Při zapnutém klíčku něco velice hlasitě vrčí v motorovém prostoru – čerpadlo paliva ???
To je normální

myslím,že takle vrčí vstřikovací čerpadlo ( je u automatu elektrické ) Taky mě to dělá a když nechci to vrčení poslouchat,tak vypnu klíček ....

Jinak co se pískání řemene týče,tak u mě to vypadá na vadné ložisko ve vodní pumpě ( když to nepískalo,tak to klepalo v té vodní pumpě - asi tak )Ale nemusí to být ono

Re: Nový člen
Napsal: 08 úno 2011 08:04
od LucaBrasi
Tak to je docela vostrý čerpadlo, jestli je to normální

Re: Nový člen
Napsal: 08 úno 2011 11:26
od RudaK
LucaBrasi píše:Tak to je docela vostrý čerpadlo, jestli je to normální

Co čerpadlo

300TDI je celá vostrá

to ti řekne devět z deseti Land Roveristů

Re: Nový člen
Napsal: 08 úno 2011 11:33
od Miky_CZ
RudaK píše:LucaBrasi píše:Tak to je docela vostrý čerpadlo, jestli je to normální

Co čerpadlo

300TDI je celá vostrá

to ti řekne devět z deseti Land Roveristů

ja teda cerpadlo neslysim, ale po nastartovani bych radsi neslysel, bo ty zvuky sou nekdy hlavne po ranu hruzostrasne
Re: Nový člen
Napsal: 08 úno 2011 13:15
od PavelU
Já si tu 300tdi budu muset koupit, ani nevím o co všechno přicházím...

Re: Nový člen
Napsal: 08 úno 2011 15:40
od RudaK
PavelU píše:Já si tu 300tdi budu muset koupit, ani nevím o co všechno přicházím...

To je dost,že tě to napadlo

Jak si mohl do teď vydržet s RR Clasic

( a s D II a Sérií

)
Miky_CZ píše: ja teda cerpadlo neslysim, ale po nastartovani bych radsi neslysel, bo ty zvuky sou nekdy hlavne po ranu hruzostrasne
Miki to čerpadlo nemůžeš slyšet,bo máš manuál ( s tím fofrklackem

) Jak sem psal - elektronické čerpadlo má jen
automat 
Re: Nový člen
Napsal: 08 úno 2011 15:44
od LucaBrasi
A já si myslel že je to lepší volba než TD5 v DII

Re: Nový člen
Napsal: 08 úno 2011 16:06
od RudaK
LucaBrasi píše:A já si myslel že je to lepší volba než TD5 v DII


já se elektroniky nebojím a TD5 je úplný nic,proti D III a novějším ....

TD5

a s D III jsem spokojen

Re: Nový člen
Napsal: 09 úno 2011 18:55
od LucaBrasi
Ahoj, tak jsem tu s další prosbou.
Můžete mi někdo doporučit nějaké zvýšené sání na Discovery I 300Tdi
Koukal jsem že jsou verze pro ABS a bez ABS, je to kvůli místu v motorovém prostoru ?
Zvažuji vyřazení ABS, a sání bych si chtěl nechat namontovat při servise kdy se možná bude vyřazovat i to ABS, tak abych nekoupil něco špatně.
Jinak myslíte že je to dobrý nápad s tím ABS ?
Chci to, protože mi to ABS vlastně vůbec nefunguje - na sněhu nic moc a v bahně vůbec.....navíc jsem měl problém s tím bržděním, kdy mi ztvrdnul ten pedál a málem si rozbil hubu

Re: Nový člen
Napsal: 09 úno 2011 19:02
od Miky_CZ
LucaBrasi píše:Ahoj, tak jsem tu s další prosbou.
Můžete mi někdo doporučit nějaké zvýšené sání na Discovery I 300Tdi
Koukal jsem že jsou verze pro ABS a bez ABS, je to kvůli místu v motorovém prostoru ?
Zvažuji vyřazení ABS, a sání bych si chtěl nechat namontovat při servise kdy se možná bude vyřazovat i to ABS, tak abych nekoupil něco špatně.
Jinak myslíte že je to dobrý nápad s tím ABS ?
Chci to, protože mi to ABS vlastně vůbec nefunguje - na sněhu nic moc a v bahně vůbec.....navíc jsem měl problém s tím bržděním, kdy mi ztvrdnul ten pedál a málem si rozbil hubu

ten s abs je delsi, aby vstupoval do filtrboxu zepredu, jinak kdybys odstranil to abs tak ti asi muzu jeste sehnat snorchel jaky mam ja, akorat si musis dokoupit hadici a jedno odpadni kolinko
tady je montaz
http://miky-discovery.rajce.idnes.cz/snorchel/" onclick="window.open(this.href);return false;
a tady jak vypada na aute
http://miky-discovery.rajce.idnes.cz/Ba ... ic_139.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;