Stránka 2 z 2
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 15 bře 2011 09:08
od Mike III
Keram píše:cyril píše:Dálniční poloha alespoň u D4 neexistuje. Auto má 3+1 poloh.
1. střední na všechny normální aktivity
2. vysoká na off ale pouze do 45km/h
3. nízká pro nastupování a vystupování osob, zapojování přívěsů a pro jízdu v pomalých rychlostech - pérování téměř natvrdo
4. nízká "zamčená" pro jízdu v nízkých prostorech, třeba v podzemních garážích
Myslím, že je to stejný i u D3.
Ještě je tam poloha číslo 5 a to extremní nafouknutí ta se zapne krabičkou od Matzkera nebo když řídící jednotka usoudí, že je potřeba byt v ještě vyžší offroad poloze. Osobně jsem to do teto polohy dostal jen 2x. Jednou při zapadnutí na sněhu a jednou při brodění.
tak podle návodu se auto v terénním režimu přizvedne do ještě vyšší polohy i v základu, když elektronika rozpozná, že uvázlo na břiše.
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 15 bře 2011 11:48
od Mahatma
cyril píše:Dálniční poloha alespoň u D4 neexistuje. Auto má 3+1 poloh.
1. střední na všechny normální aktivity
2. vysoká na off ale pouze do 45km/h
3. nízká pro nastupování a vystupování osob, zapojování přívěsů a pro jízdu v pomalých rychlostech - pérování téměř natvrdo
4. nízká "zamčená" pro jízdu v nízkých prostorech, třeba v podzemních garážích
Myslím, že je to stejný i u D3.
Tak podle návodu má opravdu i dálniční polohu při rychlosti myslím nad 150 km/h.
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 15 bře 2011 13:38
od RudaK
Mahatma píše: Tak podle návodu má opravdu i dálniční polohu při rychlosti myslím nad 150 km/h.
Manuál jsem nečet,ale ve 170 km/hod to určitě je ve stejné výšce jak při 80 km/hod

Osobně vyskoušeno

Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 15 bře 2011 13:56
od Mahatma
RudaK píše:Mahatma píše: Tak podle návodu má opravdu i dálniční polohu při rychlosti myslím nad 150 km/h.
Manuál jsem nečet,ale ve 170 km/hod to určitě je ve stejné výšce jak při 80 km/hod

Osobně vyskoušeno

Chytrá kniha praví:
High speed height
This feature lowers the suspension ride height by 20mm, if the vehicle exceeds 160 km/h (100 mph) for longer than five seconds. This action is automatic and cannot be over-ridden. Ride height will return to normal when vehicle speed remains below 130 km/h (80 mph) for 30 seconds.
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 15 bře 2011 18:51
od Keram
merlin píše:v tom případě ještě existuje poloha číslo 6
extrémní - úplné a nedobrovolné vyfouknutí ...
a tam se mi ji nepodařilo dostat ani jednou.
Tak na to jsem uplně zapoměl, a to jsem v ní absolvoval cestu Vilach-Brno. Nejhorších 600 km v životě !
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 15 bře 2011 19:05
od libovka
Nemáte někdo nějaký odkaz kde bych našel Disco III rozkreslenou (podvozek,motor,atd)???
Zajímá mě jak má třeba řešené turbo když je to motr do V.
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 15 bře 2011 19:37
od merlin
[quote=
tak podle návodu se auto v terénním režimu přizvedne do ještě vyšší polohy i v základu, když elektronika rozpozná, že uvázlo na břiše.[/quote]
osobně odzkoušeno, opravdu se po nárazu na spodek přizvedne.
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 16 bře 2011 08:12
od Petr001
libovka píše:Nemáte někdo nějaký odkaz kde bych našel Disco III rozkreslenou (podvozek,motor,atd)???
Zajímá mě jak má třeba řešené turbo když je to motr do V.
Turbo má řešeno jednoduše.
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 16 bře 2011 08:55
od libovka
Fakt to má dvě turba??? Co stojí takové turbo?
Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 16 bře 2011 12:30
od komin
Tak moc toho asi o svojom aute nevies ak tvrdis ze to ma 2 turba. 2,7 aj ked je do v ma len jedno turbo u Land roveru nakolko ma jedno turbo vecsiu zotrvacnost a tym ja viac vhodne do terenu

Re: Dotaz ohledně výšky DIII
Napsal: 16 bře 2011 17:52
od RudaK
Co to je Turbo

, haupnu zvedám jen když chci zapnout bateriový spínač na naviják
