Stránka 2 z 3

Re: Dědek na cestě

Napsal: 21 bře 2011 21:22
od psmrz
Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III

Re: Dědek na cestě

Napsal: 21 bře 2011 21:28
od Gobey
psmrz píše:Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III
šekovou. Ostatní jsou nadbytečné :)

Re: Dědek na cestě

Napsal: 21 bře 2011 21:51
od eliott
Gobey píše:
psmrz píše:Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III
šekovou. Ostatní jsou nadbytečné :)
:rofl :rofl trefné

Re: Dědek na cestě

Napsal: 22 bře 2011 18:06
od Zanzibar
Auto nestartuje. Kontrolky svítí, světla svítí, otočim spinačkou a šlus. Zítra budu chytřejší.[/quote]

Startuješ "knoflíkem" startéru ( pod dashboard ), netočíš spínačkou. Teda jestli ti rozumím.

Re: Dědek na cestě

Napsal: 22 bře 2011 18:20
od psmrz
Podle videa od kupce startoval otočením klíče. Mám naftu. Dnes se to podařilo nastartovat natvrdo. Nejdřív 10 vt.
Na zhaveni pak drátem na cívku a drc. a už si bafal. Ještě štěstí že jsem věděl jak se to chcípne.
:yes

Re: Dědek na cestě

Napsal: 22 bře 2011 19:05
od Zanzibar
Sorry, moje chyba, přehlédl jsem, že je to diesel. Ty nemám, neznám.

Re: Dědek na cestě

Napsal: 22 bře 2011 19:21
od psmrz
ja neznam tuplem nic, diky Krytenovi se to podarilo. Jsem na začátku, batole nebo radeji kojenec. I když ty 4 m co jsem si s ´´ MARTYM´´ popojel mě dostalo.

Re: Dědek na cestě

Napsal: 29 bře 2011 21:45
od Sláma Karel
Jo a byl jsem u Krytena o víkendu a Neklanův rám je opravdu na SIIA. Takže se sním domluv. Je vyvařený a vypadá dost dobře. http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=13367" onclick="window.open(this.href);return false; :wink: Má tam i nová pera na tom rámu, ale ty prý nejsou na prodej. Tak zavolej Neklanovi.
K :dance

Re: Dědek na cestě

Napsal: 30 bře 2011 12:50
od Martin T
Pokud se pamatuji, tak ty péra jsou paraboliky.

Re: Dědek na cestě

Napsal: 30 bře 2011 13:15
od kryten
Martin T píše:Pokud se pamatuji, tak ty péra jsou paraboliky.
Jsou,ale ty si Neklan nechává na svou SIII.
Asi ale budou na prodej právě ty původní z SIII,pokud budou slušné,třeba by Petrovi pomohly.
Ať se domluví s Neklanem.
k.

Re: Dědek na cestě

Napsal: 30 bře 2011 13:31
od psmrz
S Neklanem jsem mluvil. Péra i tlumiče si nechává.

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 13:37
od psmrz
Mám představu, že vezmu rám, opiskuji, nazinkuji, nabarvím na černo, koupím pérá a tlumiče. Pak přehodím napravy, motor atd na nový rám a postupně opravím, nabarvim ( mid Grey) a sestavím auto :muscle

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 14:16
od Allik
napsany to vypada krasne co :D

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 14:23
od zbynek
Na zinku nedrží NIC obzvlášť když je čerství.
Na zinkovou lázeň musíš mít dostatek, dostatečných otvorů v dutinách, tak jen aby jsi nemusel vrtat víc jak je zdrávo.
Nejsem odborník, ale rám bych nezinkoval, vzhledem k tomu že to má být stylové.

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 14:30
od Allik
nove ramy se prodavaji uz zinkovane, ale stare se vetsinou nezinkuji, protoze to dela neplechu

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 14:40
od zbynek
Věřím že ve fabrice mají nějaké specielní nátěry, které na zinku drží, ale v amaterských podmínkách bych se toho bál...

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 16:47
od Mirko
Mám pár dílu na Jeepovi žárově pozinkované, nechali jsme je před lakováním pár měsiců válet venku na déšti a pak vzali základovkou na lehké kovy a nástřikem na podvozky...tuším Body 930. zatím to drží a nedělá neplechu.

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 17:42
od MadTom
Klíčové je to pár měsíců válet na dešti. Já mám zkušenost s konstrukcí jako jsou stožáry a podobně - zhruba za 15let zpátky - to co bylo žárově zinkované je zinkované pořád, prostě je tam toho zinku taková vrstva, že keště nezmizel. Galvanicky pozinkované věci začaly po roce reznout v místech koutů - tam se galvanika špatně dostává, jinde když se to po 5 letech natřelo tak je to dodnes ok, to co se nenatřelo tak už rezaví.
Nechal jsem si to vysvětlit od lidí co se těmahle věcma živí (mimo jiné ty ochrany navrhují) a je to jednoduché - zinek chrání železo z barva chrání zinek. Navíc zinek je dobrej i v tom, že chrání železo i ve svém bezprostředním okolí - to už na pochopení není tak jednoduché, souvisí to s eletrochemickou korozí a s tím, že železo není homogenní, ale je jakoby z malých kousků, které jsou z různého materiálu a nezi mina vzniká článek a jak se tam dostane voda, tak to rezne. A ten zinek si to v malém okolí stáhne k sobě a žere se zinek místo železa.
A rozdíl mezi galvanickým z žárovým zinkem je hlavně v tloušťce nanesené vrstvy a ve schopnosti zatékat to spár a dutin.

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 17:45
od psmrz
psmrz píše:Mám představu, že vezmu rám, opiskuji, nazinkuji, nabarvím na černo, koupím pérá a tlumiče. Pak přehodím napravy, motor atd na nový rám a postupně opravím, nabarvim ( mid Grey) a sestavím auto :muscle

Jak říkají s oblibou archtekti: Papír snese všechno....

Re: Dědek na cestě, na dílně

Napsal: 30 bře 2011 17:54
od psmrz
MadTom píše:Klíčové je to pár měsíců válet na dešti. Já mám zkušenost s konstrukcí jako jsou stožáry a podobně - zhruba za 15let zpátky - to co bylo žárově zinkované je zinkované pořád, prostě je tam toho zinku taková vrstva, že keště nezmizel. Galvanicky pozinkované věci začaly po roce reznout v místech koutů - tam se galvanika špatně dostává, jinde když se to po 5 letech natřelo tak je to dodnes ok, to co se nenatřelo tak už rezaví.
Nechal jsem si to vysvětlit od lidí co se těmahle věcma živí (mimo jiné ty ochrany navrhují) a je to jednoduché - zinek chrání železo z barva chrání zinek. Navíc zinek je dobrej i v tom, že chrání železo i ve svém bezprostředním okolí - to už na pochopení není tak jednoduché, souvisí to s eletrochemickou korozí a s tím, že železo není homogenní, ale je jakoby z malých kousků, které jsou z různého materiálu a nezi mina vzniká článek a jak se tam dostane voda, tak to rezne. A ten zinek si to v malém okolí stáhne k sobě a žere se zinek místo železa.
A rozdíl mezi galvanickým z žárovým zinkem je hlavně v tloušťce nanesené vrstvy a ve schopnosti zatékat to spár a dutin.
Myslim, že jsou spec barvy na zinek. Zatím se mi neozvali se zinkovny ohledně ceny. Takže uvidíme. Nechám si poradit. Na netu jsem našel článek jak rám nastříkal zinkovou barvou , pak 3 x černou barvou. Třeba by to stačilo jen lehce obrousit, nastříkat 1-2 základem a 2-3x černou. Kamarád mi zase radí dvousložkovou barvu. :devil aby se vyznal.