Stránka 2 z 3

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 22 dub 2011 07:52
od Rosi
eliott píše:Škoda že nejsou všechny opravy tak jednoduché :mrgreen:
Abys nezpychnul :wink: :mrgreen:

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 22 dub 2011 19:45
od HOLIS
Rosi píše:
eliott píše:Škoda že nejsou všechny opravy tak jednoduché :mrgreen:
Abys nezpychnul :wink: :mrgreen:
nemusí je dobrej :clap

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 07:03
od vizour
Tak 10P motour za studena hulí do modra (olej to nebere,prostě nespálená nafta) a připadá mě že vynechává válec.Jak to necham chvilku brblatpak to projedu tak je to dobrý.Dal jsem tam vstřiky z 15P a def za studena trošku pokouřil ale jinak v poho. Poslal jsme je na test a jsou ok . Dal jsme je zpátky a problém se opakuje.Tak nevim . Zda je to vstřik či jak to testují?

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 07:11
od eliott
A není motor nějaký složený paskvil s vačkou z 15P ?

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 07:59
od MadTom
K testování vstřiků - podle toho kam jsi to poslal. Ti slušní na to mají stolici, která si s tím cvičí stejně jako motor a hlavně z nich vypadne protokol kde je mimo jiné uvedeno, zda kód na vstřikovači je v pořádku - tedy zda vyhovuje korekce časování, kterou tan kód vyjadřuje.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 09:24
od MOPADŽI
Prostě Td5 :Pohoda:

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 09:36
od Hanys_a_Kaca
Pořádně namačkat kontakty na tom pětkáblu pod víkem ventilů. Jestli je tam jeden špatnej kontakt, chovalo by se to tak nějak.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 10:09
od vizour
protokol mám (změnili kody), kontakty dobrý stačí jen prošlápnout plyn zahulí a hned se chytne .Co se týče vačky nevím.(je to možný)

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 11:40
od MadTom
Seřízené vůle na vstřikovačích máš předpokládám správně a mapu v řídící jednotce taky správnou? Pokud to dělá za studena, tak co nejdříve, než se oteplí, to studené píchnout na diagnostiku a podívat se, jestli ukazují všechny čidla smysluplné hodnoty. Ono to může být i tím co píše Hanys - vakl na konektoru do vstřiku. Já jsem ale nemačkal dráty vůči konektoru, ale vlastní kontaktní plech - byl roztaženej, musel jsem to trošku přihnout, aby to znovu kontaktovalo, zakrimpování pinů na kabelu bylo OK. Ale dělalo mi to za tepla, když se ty piny roztáhly.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 13:07
od vizour
to Tome mám . Ale co se se mi stává když je to studený , že to dlouho točí než to chytne . Stačí když nechám cca 5 - 10 min zaplího vodního bufíka tak to chytne na brnk.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 20:01
od eliott
A co rozvody, ty jsou dobře?

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 20:04
od vizour
no na ně se teď chystám akorát mě zaráží ty vstřiky z 15P že to na ně jelo

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 20:22
od MadTom
Ono to pojede, ten rozdíl zas tak velkej není a motor si toho dost vykompenzuje. Vem to tak, že dávkování nafty musí být skoro stejné, protože jinak by to buďto nejelo nebo kouřilo, a 10P i 15P je furt 2,5l motor se stejným turbem.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 20:49
od DanoDEF
... ono 15P ma iny vstrekovaci tlak ako 10P

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 20:51
od MadTom
To ano, ale to souvisí s lepším rozprašováním nafty. Dávka - tedy hmotnost paliva, je podobná u obou motorů. Něco jiného je průběh vačky a její zdvih, ale vzhledem k podobné konstrukci vstřikovačů se to moc lišit nebude.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 10 bře 2014 20:53
od DanoDEF
... so zamenou vacky mal problem PeterSK ale to sa spravalo tusim inac.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 11 bře 2014 13:22
od vizour
díky za rady .no uvidíme jak to dopadne v nejhorším to bude to stejný jak teď

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 21 bře 2014 19:37
od vizour
Tak teď jsme nastavili rozvody na vačce to bylo o cca3mm jinde a na setrváku o dirku. Tak zítra to vyzkouším jaký to bude. Tak držte palce.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 23 bře 2014 10:02
od vizour
Tak odskoušeno snad auto chytlo skoro brnk i když mrzlo . líp to jede ale stejně to kouří. Tak je to prostě TD5.

Re: RADA- TD5 kouří

Napsal: 23 bře 2014 10:08
od MadTom
Jak jste přišli na špatně nastavené rozvody? On už se v tom motoru někdo rýpal před vámi? Pokud ten motor někdo rozrýpal, tak to klidně může být poskládané z nesprávných dílů, jak psal Eliott. Docela si to dovedu představit - něco tam odešlo, protože to není běžnej motor jako třeba VW, tak tam dali co sehnali, a třeba ani nevěděli, že existuje víc verzí. Pokud to tak je, tak ti to hledání závady nezávidím.