Stránka 2 z 4

Napsal: 14 srp 2007 08:50
od karel
Vysvětlil jsi to jasně Teslo, je vidět že víš o čem mluvíš a máš to zmáklé.Já jsem svým příspěvkem nenarážel vůbec na nic, doufám, že to tak bereš!

Napsal: 14 srp 2007 10:16
od DanoDEF
teslo píše:
Nemal som ani len najmensi problem s napravami. Diferaky maju "standardnu" volu. Poloosy dokonca maju drazkovanie skoro ako nove.
To je prave vyhoda tych starsich rocnikov LR...

...je otazkou casu kedy ta T3 a pod zlaka a neodolas ( viem o com pisem... :D )...vidiet nie je to ako vyskusat ... :D ja to mam uz za sebou.

Napsal: 14 srp 2007 11:05
od teslo
karel píše:Vysvětlil jsi to jasně Teslo, je vidět že víš o čem mluvíš a máš to zmáklé.Já jsem svým příspěvkem nenarážel vůbec na nic, doufám, že to tak bereš!
Sme tu od toho aby sme diskutovali a vyjadrovali svoje nazory. Kolko ludi tolko nazorov.
A suhlasim s Tebou ohladom toho narastu vysky pneu. Nemyslim, ze keby som dal BFG MT 35, tak by to bolo lepsie resp. hodne tej prace. Ale take Simex Extrem Trekker 35 :Pohoda:

Este ma napadla jedna vec ohladom tych naprav. Tu Simexu 35 ma kamarat na Defiku 90 200TDi. Tzn. ma take iste napravy ako ja( 10-drazkove). Za cely cas znicil iba jednu zadnu poloos. Aj to takym sposobom, ze si o to koledoval.

Este taka tabulecka porovnania pevnosti poloosi:
10 SPLINE: 5635 Nm
24 SPLINE: 7835 Nm
23 SPLINE: 7450 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
32 SPLINE: 5095 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)

Napsal: 14 srp 2007 11:06
od teslo
DanoDEF píše: ...je otazkou casu kedy ta T3 a pod zlaka a neodolas ( viem o com pisem... :D )...vidiet nie je to ako vyskusat ... :D ja to mam uz za sebou.
Dano, obavam sa ze mas urcite pravdu :twisted:

Napsal: 14 srp 2007 11:18
od Návštěvník
teslo píše: Este taka tabulecka porovnania pevnosti poloosi:
10 SPLINE: 5635 Nm
24 SPLINE: 7835 Nm
23 SPLINE: 7450 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
32 SPLINE: 5095 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
talbulecka je to pekna ale prax je prax a kazdy ti potvrdi, ze starsie su na tom lepsie...ja som na Defiku r.v. 1998 neukrutil ani jednu a na Defiku r.v. 2004 uz tri... :D

Napsal: 14 srp 2007 11:18
od karel
Mě Mudmaxi(T3) rozštíply zadní obyčejný dif na TDi jako malinu a 10 ti drážkové poloosy byly jako nové.

Napsal: 14 srp 2007 11:41
od DanoDEF
Anonymous píše:
teslo píše: Este taka tabulecka porovnania pevnosti poloosi:
10 SPLINE: 5635 Nm
24 SPLINE: 7835 Nm
23 SPLINE: 7450 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
32 SPLINE: 5095 Nm( iba ako vnutorna poloos ku homokinetaku)
talbulecka je to pekna ale prax je prax a kazdy ti potvrdi, ze starsie su na tom lepsie...ja som na Defiku r.v. 1998 neukrutil ani jednu a na Defiku r.v. 2004 uz tri... :D
... to som bol JA.

Napsal: 14 srp 2007 14:19
od teslo
teslo píše: A co sa tyka vysky, tak moj nazor je, ze kto chce argumenty si najde. Len taka blbost a nahoda zaroven...Nedavno som zostal visiet v nenapadnom( no nie az tak nenapadnom 8) ) bahnovom potociku akurat po prahy. Bolo to uplne na hrane. Keby co i len niekto hodil kamen do vody, tak mi natecie do kabiny. Tam keby som bol nizsi, tak mam plny interier vody.
Toto je to miesto, ktore som spominal. Tiez som tam zostal visiet, ale netieklo mi permanentne do kabiny ako tomu cheerokee-mu. Jedine auto, ktore tam preslo bez pomoci navijaku bol Patrikov Defender 90 na 35 Simexoch.

Napsal: 14 srp 2007 14:28
od karel
Tohle je teslo dokonalá past na mamuta.V takovém případě se těch 2,54 cm rozdílu na světlosti a nájezdových úhlech, podpořená pneumatikami Simex hodí.

Napsal: 14 srp 2007 14:43
od teslo
Pasca to bola dokonala. Dost hlboke, a prudke svahy. Trosku som tam vytopil kufor. Chvilu som tam postal( ale naozaj iba chvilocku kym som pochopil, ze je to zbytocne) s prdelou pod vodou( nad zadne svetla), tak mi "trosku" bahienka dovnutra natieklo a ked som to vyrovnal, tak nestihlo vsetko odtiect a nieco sa mi rozlialo po kabine. :evil:

Napsal: 14 srp 2007 14:58
od karel
Přiznám se, že tyhle věci nemusím,auto sice není leštěnka, ale bylo by mi ho líto.Něco jiného je tekoucí brod kde je voda čistá, ale hromadu sraček nebrat.

Napsal: 14 srp 2007 15:11
od teslo
sme na tom rovnako. Resp. bahno mi nevadi pokial sa drzi na vonkajsej strane dveri...

Napsal: 15 srp 2007 09:49
od teslo
Co myslite o kolko sa zdeformuje doraz ked nanho dosadne naprava. Berme ten najvacsi extrem, ked je na nom cela vaha auta, resp. vsak viete co myslim...
Ja len tak od brucha strelim 1.5cm...vela, malo?
Dik za akykolvek nazor.

Napsal: 15 srp 2007 10:00
od DanoDEF
teslo píše:Co myslite o kolko sa zdeformuje doraz ked nanho dosadne naprava. Berme ten najvacsi extrem, ked je na nom cela vaha auta, resp. vsak viete co myslim...
Ja len tak od brucha strelim 1.5cm...vela, malo?
Dik za akykolvek nazor.
rozhodne to zalezi od viacerych faktorov...material dorazu, vaha auta, sila dosadnutia...viem co tym sledujes ale fakt nemam ani potuchy lebo ma to nikdy nenapadlo...mne sa najprv opre pneu o vnutorny blatnik... :D

este podla mna je aj dolezita vyska dorazu teda mnozstvo gumy ale podla mna viac ako 30% to asi nebude maximalne 50%

Napsal: 15 srp 2007 10:13
od teslo
Skusim opacit jezberu ci nezbehneme na testovaciu a meraciu jazdu 8)

Napsal: 15 srp 2007 10:23
od karel
Netuším o kolik se může zdeformovat, protože jsem na dorazy nikdy nedošel z důvodu toho, že mi zůstane vyvěšená strana na dorazu tlumiče, ale testovací jízda je dobrý nápad jak to zjistit

Napsal: 17 srp 2007 08:40
od teslo
Dalsia chutovka 8)

Napsal: 17 srp 2007 08:43
od DanoDEF
teslo píše:Dalsia chutovka 8)
...akoze sa chystas menit ???

Napsal: 17 srp 2007 10:13
od teslo
ano. dufam ze s k tomu dostanem tento viken...

Napsal: 17 srp 2007 10:28
od DanoDEF
teslo píše:ano. dufam ze s k tomu dostanem tento viken...
....jaaaa len, ze podla fotky to vizera dost brutal (nemas foto celej reducky)
...mas pripraveny aj novy simering na hriadel s hlavnej prevodovky ?