Stránka 2 z 2
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 13:56
od Frana
1) Na trajekt s plynem klidne zapomen - to se svezes tak maximalne tady:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_lab ... ch%C3%A1ch" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Benzin na cestovani asi nebude nejlepsi, protoze by na nej patrne jezdili vsichni ktery cestujou... Z vlastni zkusenosti musim rict, ze 300TDi si s automatem rozumi velmi dobre - mel jsem D1 300TDi s automatem a ted mam Defa 130 300TDi a uz v nem je taky automat...

Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:10
od majkro
Frana píše:1) Na trajekt s plynem klidne zapomen - to se svezes tak maximalne tady:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_lab ... ch%C3%A1ch" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Benzin na cestovani asi nebude nejlepsi, protoze by na nej patrne jezdili vsichni ktery cestujou... Z vlastni zkusenosti musim rict, ze 300TDi si s automatem rozumi velmi dobre - mel jsem D1 300TDi s automatem a ted mam Defa 130 300TDi a uz v nem je taky automat...

Na trajekty s plynem bych asi nelezl, to je fakt, ale to byh uvazoval jen u toho 4 litru, ne u 2 litru o kterej mi jde. Benzin na cestovani pouzivam bezne v motorce a neprijde mi to jako neco mimo misu. Respektive, nevidim rozdil u auta.
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:17
od Neklan
Mám zkušenost s trajektem pouze mezi Dánskem a Německem a Francií a Anglií, kde jsem se s RRC tehdy ještě na LPG plavil. Je to zakázané, ale nikdo to nekontroloval. Benziňákům fandím, ale Def s 2,0 l se mi vážně moc nezamlouvá. To prznění beru zpět, měl jsem za to, že někde pod ponkem máš nějaký neurčitý dvoulitr s automatem a hodláš ho narvat do Defa. V Itálii nebo pro Itálii se dělalo více aut s dvoulitry (třeba i Maserati Bi-turbo), protože při objemu do dvou litrů se platila výrazně nižší pojistka. Pokud to bereš jako motorku na čtyřech kolech, tak něco jako NAS (North American Specification) 90 Soft Top, je ideál. Jdi do V8 a žádný plyn tam necpi. Motorku si také člověk kupuje kvůli radosti a ne z rozumových důvodů. Pro svého RRC uvažuji o nerez nádrži o objemu aspoň 95 litrů, pokud by se tam tedy tak velká banda vešla aniž bych ji coural po zemi. Do té současné se mi nedaří nacpat víc jak 70 l, takže i když jedu poměrně úsporně delší trasu a spotřebu mám kolem 14-ti litrů, dojezd je jenom max. 500km. Při cestě za hranice jeden kanystr vozím tak jako tak, ale víc jak 650 km na nádrž by bylo příjemnější. Vždycky si holt člověk musí rozmyslet, jestli je ochoten si na spotřebu připlatit a vychutnávat si nádheru V8 nebo se uskromní v řidičských požitcích a ušetří náklady.
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:26
od majkro
Neklan píše:Mám zkušenost s trajektem pouze mezi Dánskem a Německem a Francií a Anglií, kde jsem se s RRC tehdy ještě na LPG plavil. Je to zakázané, ale nikdo to nekontroloval. Benziňákům fandím, ale Def s 2,0 l se mi vážně moc nezamlouvá. To prznění beru zpět, měl jsem za to, že někde pod ponkem máš nějaký neurčitý dvoulitr s automatem a hodláš ho narvat do Defa. V Itálii nebo pro Itálii se dělalo více aut s dvoulitry (třeba i Maserati Bi-turbo), protože při objemu do dvou litrů se platila výrazně nižší pojistka. Pokud to bereš jako motorku na čtyřech kolech, tak něco jako NAS (North American Specification) 90 Soft Top, je ideál. Jdi do V8 a žádný plyn tam necpi. Motorku si také člověk kupuje kvůli radosti a ne z rozumových důvodů. Pro svého RRC uvažuji o nerez nádrži o objemu aspoň 95 litrů, pokud by se tam tedy tak velká banda vešla aniž bych ji coural po zemi. Do té současné se mi nedaří nacpat víc jak 70 l, takže i když jedu poměrně úsporně delší trasu a spotřebu mám kolem 14-ti litrů, dojezd je jenom max. 500km. Při cestě za hranice jeden kanystr vozím tak jako tak, ale víc jak 650 km na nádrž by bylo příjemnější. Vždycky si holt člověk musí rozmyslet, jestli je ochoten si na spotřebu připlatit a vychutnávat si nádheru V8 nebo se uskromní v řidičských požitcích a ušetří náklady.
Motorka muze byt i z rozumovych duvodu, ja nevim jestli bych nejakemu LR veril tolik jako sve Africe, ta motorka jede za dobre slovo

Ted na TD5 u D2 neujedu vic jak 600km na nadrz, takze me V8 v tomto smeru trosku desi a nerad bych chtel lehke auto abych tam pak dal dalsi 100 litrovou nadrz. Jabych se rozhodne nepotreboval kochat z V8 nekde, kde neni jasne za jak dlouho potkam benzinku. Jizdu si uzivam na Africe nebo litrovym Varaderu

Jestlize to ma byt nahrada motorky, tak vitezi snizeni nakladu. Malokdy totiz cestuju s nekym, tak abych zase neplatil za cestu do sousedniho statu tolik, jako bych letel letadlem.
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:39
od visby
600km na nadrz v d2 td5ke? to mas tehlu na pedali? alebo mas deravu nadrz?
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:40
od MadTom
Ad spotřeba - teď jsem to schválně počítal (po výměně palivovýho čerpadla mi nějak špatně ukazuje budík a chtěl jsem si to potvrdit) - 780km najeto a dotankoval jsem 75l, a bylo v tom i 150km orienťáku na slovensku. Maximálně jsem do nádrže dostal 98l, ale to už byla skoro nasuchu a u první benzínky jsem nestačil zastavit. Takže reálnej dojez kolem 900km, s lehkou nohou i víc. A to už stačí. Jinak D2, manuál, standardní podvozek, remapovanej motor. Pokud bych měl dojezd kolem 500km, tak by mě to asi taky trošku štvalo.
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:50
od majkro
visby píše:600km na nadrz v d2 td5ke? to mas tehlu na pedali? alebo mas deravu nadrz?
Ujedu cca 550km a zcne svitit rezerva, raficka je uz tesne u cerveneho... Nevim clovece

Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:50
od majkro
MadTom píše:Ad spotřeba - teď jsem to schválně počítal (po výměně palivovýho čerpadla mi nějak špatně ukazuje budík a chtěl jsem si to potvrdit) - 780km najeto a dotankoval jsem 75l, a bylo v tom i 150km orienťáku na slovensku. Maximálně jsem do nádrže dostal 98l, ale to už byla skoro nasuchu a u první benzínky jsem nestačil zastavit. Takže reálnej dojez kolem 900km, s lehkou nohou i víc. A to už stačí. Jinak D2, manuál, standardní podvozek, remapovanej motor. Pokud bych měl dojezd kolem 500km, tak by mě to asi taky trošku štvalo.
Budem si muset promluvit

Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:54
od Tonny
s 90 defem mam dojezd 380km... hold rollcage a ostatní blbosti něco váží a já hold neumím jezdit na spotřebu

Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 14:56
od majkro
Tonny píše:s 90 defem mam dojezd 380km... hold rollcage a ostatní blbosti něco váží a já hold neumím jezdit na spotřebu

Jenze ty tam nemas skoro 100 litrovou nadrz

Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 15:12
od Frana
Tak ja teda natankuju plnou na Defu 300TDi s automatem a zmerim, kolik na ni ujedu, ale myslim, ze to asi bude kolem 1.000km... Ta nadrz ma teda 120 litru... Ale nejdriv musim nekde koupit novou hadici od tankovaciho hrdla k nadrzi (tu silnou) jelikoz ta stavajici trochu kape, kdyz to natocim az po okraj.

Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 15:19
od majkro
Citim se menecenny a urazeny

Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 15:35
od visby
majkro píše:Ujedu cca 550km a zcne svitit rezerva, raficka je uz tesne u cerveneho... Nevim clovece

fakt by som hladal dieru v nadrzi, alebo nejakeho cigana co ti vysava nadrz;-)
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 15:39
od majkro
visby píše:majkro píše:Ujedu cca 550km a zcne svitit rezerva, raficka je uz tesne u cerveneho... Nevim clovece

fakt by som hladal dieru v nadrzi, alebo nejakeho cigana co ti vysava nadrz;-)
Cigana mam mozna v bote, jezdim obcas "pro radost"

Jezdim nejvic po meste, ale ani na delsi vzdalenost jsem si nevsiml velkych rozdilu. Asi budu muset nekdy otocit PRahu.
Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 18:01
od Neklan
Pro radost jezdím s RRC V8, D2 TD5 je pracant, naposledy jsem dotankoval 87 l po 850km, tzn. 10,23 l /100km. Z toho 600km bylo po dálnici 130 - 140 km/h naložený po střechu na cestě z Chorvatska. Předešlá nádrž vycházela na 11,6 l/100km, protože 2 a půl hodiny jsem prostál v kolonách. Tobě ta TD5 žere skoro jako můj RRC V8

Re: Defender pro mne,ciste teoreticky
Napsal: 20 črc 2011 18:47
od majkro
Jo no

Treba mi Tom poradi
