Stránka 2 z 4
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 08 srp 2011 21:03
od SJ410
DanoDEF píše:SJ410 píše:A ta redukčka ze santy je teda kombatibilní se skříní z defa TD5?
... napisem len tolko, ze da sa pouzit
Je nějaký tajný......... hlavně teda, že to jde.
A tady jsem našel nějaký volnoběžky:
http://www.race-land.cz/offroad-4x4-odp" onclick="window.open(this.href);return false; ... napravy-p1
Je tam def 110 od 87 roku, to bude asi na deseti drážku a potom nějak def 100, ale to nevim jakej je
A potom eště
http://www.strojenapraci.cz/avm-446" onclick="window.open(this.href);return false; ,budu se muset komanče zeptat.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 08 srp 2011 21:08
od SJ410
Tady nějaký foto.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 08 srp 2011 22:24
od eliott
Přídavka z PS10 je v podstatě identická s LT230, je tak i označovaná, rozdíly které si pamatuji jsou:
-unašeč pro přední dif je na homokineťák, ne na kříž
-jinak řešené řazení
-samozřejmě nemá mezinápravu
jinak veškeré montážní rozměry jsou identické
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 09 srp 2011 15:39
od Acon
to znamená, že priradením predku sa to správa ako teraz keď je uzavretá medzináprava?
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 09 srp 2011 17:00
od SJ410
Acon píše:to znamená, že priradením predku sa to správa ako teraz keď je uzavretá medzináprava?
Jo, natvrdo přiřadíš předek=uzamknutá mezináprava.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 12 srp 2011 09:20
od Forsttimber
ascroft predava volnobezky
uz som to skumal len to namontujes a ides
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 12 srp 2011 10:04
od Acon
SJ410 píše:Acon píše:to znamená, že priradením predku sa to správa ako teraz keď je uzavretá medzináprava?
Jo, natvrdo přiřadíš předek=uzamknutá mezináprava.
Tak neviem, je to dobrá volba? Zasa, ak by mala Disco spotrebu pri 130ke 10l a bola by svižnejšia, nebolo by to úplne od veci, ide o to aký to má vplyv na off schopnosti.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 12 srp 2011 12:31
od DanoDEF
Acon píše:ide o to aký to má vplyv na off schopnosti.
... no taky, ze si na auto nahodis dalsie poruchove miesto.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 15 srp 2011 21:50
od marcel
Ten ashcroft čo spomína Forsttimber je kompletný kit na prerobenie na zadný náhon ak som to dobre pochopil
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=254" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 29 lis 2013 14:08
od mr-tomas
Píšou tam ale něco o tom, že to nejde na nějaký pozdější typ nápravy pro 300Tdi, což je od rv.1994 dál. Takže mám smolíka.
Zajímalo by mě jak se s tím popere trvale uzamčená mezináprava.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 29 lis 2013 15:14
od MOPADŽI
SJ410 píše:Acon píše:to znamená, že priradením predku sa to správa ako teraz keď je uzavretá medzináprava?
Jo, natvrdo přiřadíš předek=uzamknutá mezináprava.
Ano, tak to mají Toyoty 70řady.
S ostatními nemám zkušenost.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 29 lis 2013 18:57
od mr-tomas
Tady mají volnoběžky snad i na pozdější modely, moc se v tom nevyznám.
http://www.4x4-shop.cz/132--land-rover.html
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 01 pro 2013 11:20
od BigBang
když už jste nakousli toho Jeepa, tak takovej Cherokee nemá visko, má jenom natvrdo, bez mezinápravy, přiřaditelnej předek a volnoběžky nemá

Re: 4wd na 2wd
Napsal: 01 pro 2013 15:35
od SJ410
No tak oni volnoběžky tam nejsou životně důležité, maj za úkol odpojit náboj kola
od poloosy, aby se to na silnici zbytečně nemotalo...
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 01 pro 2013 19:10
od eliott
Nechápu, že se někdo dokáže zabývat myšlenkou, jak zprznit auto. Odstranění ''full time 4wd'' považuji za strašnou degradaci, ketrá podle mne přináší pouze zhoršení jízdních vlastností

Re: 4wd na 2wd
Napsal: 01 pro 2013 20:28
od mr-tomas
Proč prznění, vycházím z toho že když odpojím přední nápravu nepotřebnou při přesunu po dálnici, tak získám výce výkonu na zadek. Několik lidí se tu shodlo že je auto na jedné nápravě podstatně svižnější.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 01 pro 2013 21:00
od SJ410
Jo v létě to ma vyhody, ale v zimě to je zase naopak. Chtělo by to jako ma pajero nebo jeep.
Na léto dvoukolka s volnoběžkama a na zimu stálou čtyřku...
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 01 pro 2013 23:51
od MadTom
A ten výkon na zadek jako využiješ při sprintech na 400m? Nebo někde jinde? Ono to trvalé 4x4 má takovou drobnou výhodu - poháněná kola se trošku lépe odvalují a tím se částečně snižuje nevýhoda ztrát ve složitém převodovém ústrojí.
Já když jsem koukal po 4x4 autu domů, tak trvalá 4x4 byla jednoznačně výhoda. Kdysi jsem si s pracovním Patrolem několikrát docela nehezky zabruslil. A stačilo zapnout předek a bylo to v pohodě. Naštěstí jsem to ustál, ale moc nechybělo a ztráta byla podstatně větší, než potenciálně ušetřené peníze za spotřebu.
Re: 4wd na 2wd
Napsal: 02 pro 2013 00:16
od mr-tomas

Jenže já to nechci na sprinty, ale na to aby se nemusel bát každého táhlého kopce.

Re: 4wd na 2wd
Napsal: 02 pro 2013 09:32
od fidzi
Ono je třeba si uvědomit, že Defender je velice dědkovské vozidlo, ať už podvozkově, tak motorově. Dle mého názoru je mimo dělat z toho něco víc. Pokud tu 300ku i jen lehce poladíš, tak vě většině případů drží v pohodě kilo i do kopců. Zvlášť když ty sis tam dal VGT turbo jestli se nepletu, to musí svižné až až.