Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#21 Příspěvek od low » 31 srp 2011 13:37

visby píše: no jednoducho, nebudes. pojdes pekne na nudzovom rezime az domov;-)
jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#22 Příspěvek od Acon » 31 srp 2011 13:44

KubaVondal píše:Mojí přítelkyni se to líbí... Je divná :Ale fuuj:
To, že z RR spravili babské auto som dodnes nepredýchal a tohoto babského YetyDefa nerozdýcham vôbec. No keď pozorujem davy, tak toto je žial smer, ktorý vyhovuje davom a tie firmu živia. A my si musíme udržiavať našich miláčikov, lebo inak sme odsúdený na doživotné depresie. Ale vždy platilo: Dobre už bolo. :(
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#23 Příspěvek od visby » 31 srp 2011 13:59

low píše:jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)
klidek, ja si len srandu robim;-)

ber to tak, ze bez diagnostiky sa mimo ciech nepohnes. a bude to len horsie, ak bude defik v 2015, tak len DPF urcite nebude stacit aby to splnalo normy...

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#24 Příspěvek od Mirko » 31 srp 2011 14:12

Těch modifikací bych se nebál, to asi budou umět, jen jsem si to zkoušel na PC a šlo to :mrk

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#25 Příspěvek od low » 31 srp 2011 14:23

Mirko: jak jsi to takhle rozkreslil, tak asi by se mne to tak libilo :-))
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
alux
Příspěvky: 169
Registrován: 28 úno 2010 07:03
tel.: 0904911119
auto: Defender, Disco III
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#26 Příspěvek od alux » 31 srp 2011 16:12

no ale na druhej strane, tie masinky co mame doma pojdu cenovo hore... cize uz len presvedcit manzelku ze peniaze ulozene do defenderov je vyborna investicia do buducnosti :D
Defender 130 - hydraulicka plošina, Discovery III, Defender 130 - Zebra
http://www.alux.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KubaVondal
Příspěvky: 506
Registrován: 08 pro 2008 21:42
tel.: 739458752
auto: Disco Td5
Bydliště: Meziříčko-Letovice

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#27 Příspěvek od KubaVondal » 31 srp 2011 16:13

Pěkný to je, akorát si myslim že bílá střecha už bude minulostí..
EX D1 300Tdi Velryba nyní DII Td5 r.v.99 zatím v sérii obutá na Cooper A/T3 + pár hřebců navíc

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#28 Příspěvek od eliott » 31 srp 2011 19:31

low píše:
visby píše: no jednoducho, nebudes. pojdes pekne na nudzovom rezime az domov;-)
jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)
Ty fakt popravíš všechno :chuckle
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
KubaVondal
Příspěvky: 506
Registrován: 08 pro 2008 21:42
tel.: 739458752
auto: Disco Td5
Bydliště: Meziříčko-Letovice

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#29 Příspěvek od KubaVondal » 01 zář 2011 11:29

Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
EX D1 300Tdi Velryba nyní DII Td5 r.v.99 zatím v sérii obutá na Cooper A/T3 + pár hřebců navíc

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#30 Příspěvek od Miky_CZ » 01 zář 2011 11:30

KubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
za.rana EU :Ale fuuj:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#31 Příspěvek od Gobey » 01 zář 2011 11:31

žádný tečky, pěkně nahlas: ZKURVENÁ EU
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#32 Příspěvek od visby » 01 zář 2011 12:10

KubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#33 Příspěvek od brudr » 01 zář 2011 12:13

visby píše:
KubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.

jj,kvuli ochrane chodcu a ze tam musy byt nejaky defrmacni zony a jiny cajky
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#34 Příspěvek od Stavros » 01 zář 2011 12:29

jsou do stejne paka, at se podivaj na deformacni zony tatry 815 nebo jakyhokoliv jinyho nakladaku a resi to nekdo? Chtej proste otravovat.

Uživatelský avatar
ramjah
Příspěvky: 311
Registrován: 29 zář 2010 20:31
auto: na čas zas nic..:(
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#35 Příspěvek od ramjah » 01 zář 2011 12:48

Hele Stavrosi nemužu s tebou uplně souhlasit, doba kdy se vyráběla tatrovka a dalíš vozy je dávno pryč, tenkrát byla vyráběna podle tehdejších koncepcí, který bohužel už dneska neplatěj..a důvod??? Automobilky a nakonec řidiči sami, podívej se kolem sebe kolik lidí má hnedka v 18ti auto ( kdo ze starší generace tuhle výsadu měl ???) a rozhodně si nekupujou škodu 120, ale dík cenám ojetin je to povětšinou něco co ma 100kW (pokud maj bohatý rodiče tak to jde uměrně nahoru...)a obecně se auta dělají čím dál silnější (bohužel teda výkonem, síla z obsahu je jiná věc....) a tím pádem muselo notně dojít k podobnejm změnám a mraky dalších příjdou (airbagy v pod kapotou, airbagy pro motorkáře...) tomu se člověk neubrání....

ALE!!!...všechno má svoje pro a proti, v tomhle směru zase došlo k plošné paušaliza což je děsná škoda, u vozidel jako je def a podobny by prostě měla být udělena vyjímka podmíněná konstrukční
rychlostí, nebo zařazením do určité podkupiny....těšim se až budou změkčovat hrany na pandurech :D :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#36 Příspěvek od Miky_CZ » 01 zář 2011 12:52

Gobey píše:žádný tečky, pěkně nahlas: ZKURVENÁ EU
http://www.youtube.com/watch?v=dE-mCm3v ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
tohle se k tomu hodi:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Lochy
Příspěvky: 386
Registrován: 08 led 2010 12:00
tel.: 6O8O94O2O
Bydliště: Libinská brázda

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#37 Příspěvek od Lochy » 01 zář 2011 12:57

problémy s prodejem jsou prý ten důvod (18000 ks ročne?). konzervativní jedinci, kteří dají přednost klasice před pohodlím výtazně ubylo, takže se hledají nový kunčafti

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#38 Příspěvek od Stavros » 01 zář 2011 13:46

Myslel jsem jako, ze resi bezpecnost chodcu a protim jezdi po silnici ruzny nakladaky s traverzama a spoustu nebezpecnejsich stroju nez je Def.
Jinak je mi to jedno, ja auto mam a jiny kupovat nechci.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#39 Příspěvek od visby » 01 zář 2011 13:58

stavros, presne na tom sa smejeme doma. ocov obytak je nove auto a ma naraznik zo 4ky ocele vo vyske laktov stojacej osoby, plus ma navijak vo vyske hrude. ale to je nakladak, tie asi nezrazaju chodcov alebo co;-)

Ivoš Def
Příspěvky: 275
Registrován: 21 zář 2009 15:42
tel.: 728609347
Bydliště: Kaplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...

#40 Příspěvek od Ivoš Def » 01 zář 2011 14:27

wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.[/quote]

Ale i G-Wagen se ma po 2014 dělat dál, jen s mírně pozměněnou maskou (kvůli ochraně chodců), ale jinak vcelku stále stejný!
Pravdu asi znají jenom u LR a to ještě kdoví jestli...
Pokusů o úplnou změnu bylo v historii (i poměrně vzdálené!) už několik (prototypy, nákresy,...), ale doteď vždy zvítězila praktičnost a (téměř) původní design.
O tom, že platformu by měla dodat stávající Discovery se mluví už déle (a popravdě by mi to ani tolik nevadilo), ale karoserie by měla být především funkční a ne designová!

Odpovědět