jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)visby píše: no jednoducho, nebudes. pojdes pekne na nudzovom rezime az domov;-)
Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
To, že z RR spravili babské auto som dodnes nepredýchal a tohoto babského YetyDefa nerozdýcham vôbec. No keď pozorujem davy, tak toto je žial smer, ktorý vyhovuje davom a tie firmu živia. A my si musíme udržiavať našich miláčikov, lebo inak sme odsúdený na doživotné depresie. Ale vždy platilo: Dobre už bolo.KubaVondal píše:Mojí přítelkyni se to líbí... Je divná

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
klidek, ja si len srandu robim;-)low píše:jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)
ber to tak, ze bez diagnostiky sa mimo ciech nepohnes. a bude to len horsie, ak bude defik v 2015, tak len DPF urcite nebude stacit aby to splnalo normy...
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Těch modifikací bych se nebál, to asi budou umět, jen jsem si to zkoušel na PC a šlo to





- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Mirko: jak jsi to takhle rozkreslil, tak asi by se mne to tak libilo
)

http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- alux
- Příspěvky: 169
- Registrován: 28 úno 2010 07:03
- tel.: 0904911119
- auto: Defender, Disco III
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
no ale na druhej strane, tie masinky co mame doma pojdu cenovo hore... cize uz len presvedcit manzelku ze peniaze ulozene do defenderov je vyborna investicia do buducnosti 

Defender 130 - hydraulicka plošina, Discovery III, Defender 130 - Zebra
http://www.alux.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alux.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
- KubaVondal
- Příspěvky: 506
- Registrován: 08 pro 2008 21:42
- tel.: 739458752
- auto: Disco Td5
- Bydliště: Meziříčko-Letovice
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Pěkný to je, akorát si myslim že bílá střecha už bude minulostí..
EX D1 300Tdi Velryba nyní DII Td5 r.v.99 zatím v sérii obutá na Cooper A/T3 + pár hřebců navíc
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Ty fakt popravíš všechnolow píše:jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)visby píše: no jednoducho, nebudes. pojdes pekne na nudzovom rezime az domov;-)

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- KubaVondal
- Příspěvky: 506
- Registrován: 08 pro 2008 21:42
- tel.: 739458752
- auto: Disco Td5
- Bydliště: Meziříčko-Letovice
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
EX D1 300Tdi Velryba nyní DII Td5 r.v.99 zatím v sérii obutá na Cooper A/T3 + pár hřebců navíc
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
za.rana EUKubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
žádný tečky, pěkně nahlas: ZKURVENÁ EU
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.KubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
visby píše:wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.KubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
jj,kvuli ochrane chodcu a ze tam musy byt nejaky defrmacni zony a jiny cajky
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
jsou do stejne paka, at se podivaj na deformacni zony tatry 815 nebo jakyhokoliv jinyho nakladaku a resi to nekdo? Chtej proste otravovat.
- ramjah
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29 zář 2010 20:31
- auto: na čas zas nic..:(
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Hele Stavrosi nemužu s tebou uplně souhlasit, doba kdy se vyráběla tatrovka a dalíš vozy je dávno pryč, tenkrát byla vyráběna podle tehdejších koncepcí, který bohužel už dneska neplatěj..a důvod??? Automobilky a nakonec řidiči sami, podívej se kolem sebe kolik lidí má hnedka v 18ti auto ( kdo ze starší generace tuhle výsadu měl ???) a rozhodně si nekupujou škodu 120, ale dík cenám ojetin je to povětšinou něco co ma 100kW (pokud maj bohatý rodiče tak to jde uměrně nahoru...)a obecně se auta dělají čím dál silnější (bohužel teda výkonem, síla z obsahu je jiná věc....) a tím pádem muselo notně dojít k podobnejm změnám a mraky dalších příjdou (airbagy v pod kapotou, airbagy pro motorkáře...) tomu se člověk neubrání....
ALE!!!...všechno má svoje pro a proti, v tomhle směru zase došlo k plošné paušaliza což je děsná škoda, u vozidel jako je def a podobny by prostě měla být udělena vyjímka podmíněná konstrukční
rychlostí, nebo zařazením do určité podkupiny....těšim se až budou změkčovat hrany na pandurech

ALE!!!...všechno má svoje pro a proti, v tomhle směru zase došlo k plošné paušaliza což je děsná škoda, u vozidel jako je def a podobny by prostě měla být udělena vyjímka podmíněná konstrukční
rychlostí, nebo zařazením do určité podkupiny....těšim se až budou změkčovat hrany na pandurech


- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
http://www.youtube.com/watch?v=dE-mCm3v ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;Gobey píše:žádný tečky, pěkně nahlas: ZKURVENÁ EU
tohle se k tomu hodi:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
problémy s prodejem jsou prý ten důvod (18000 ks ročne?). konzervativní jedinci, kteří dají přednost klasice před pohodlím výtazně ubylo, takže se hledají nový kunčafti
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Myslel jsem jako, ze resi bezpecnost chodcu a protim jezdi po silnici ruzny nakladaky s traverzama a spoustu nebezpecnejsich stroju nez je Def.
Jinak je mi to jedno, ja auto mam a jiny kupovat nechci.
Jinak je mi to jedno, ja auto mam a jiny kupovat nechci.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
stavros, presne na tom sa smejeme doma. ocov obytak je nove auto a ma naraznik zo 4ky ocele vo vyske laktov stojacej osoby, plus ma navijak vo vyske hrude. ale to je nakladak, tie asi nezrazaju chodcov alebo co;-)
-
- Příspěvky: 275
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.[/quote]
Ale i G-Wagen se ma po 2014 dělat dál, jen s mírně pozměněnou maskou (kvůli ochraně chodců), ale jinak vcelku stále stejný!
Pravdu asi znají jenom u LR a to ještě kdoví jestli...
Pokusů o úplnou změnu bylo v historii (i poměrně vzdálené!) už několik (prototypy, nákresy,...), ale doteď vždy zvítězila praktičnost a (téměř) původní design.
O tom, že platformu by měla dodat stávající Discovery se mluví už déle (a popravdě by mi to ani tolik nevadilo), ale karoserie by měla být především funkční a ne designová!
Ale i G-Wagen se ma po 2014 dělat dál, jen s mírně pozměněnou maskou (kvůli ochraně chodců), ale jinak vcelku stále stejný!
Pravdu asi znají jenom u LR a to ještě kdoví jestli...
Pokusů o úplnou změnu bylo v historii (i poměrně vzdálené!) už několik (prototypy, nákresy,...), ale doteď vždy zvítězila praktičnost a (téměř) původní design.
O tom, že platformu by měla dodat stávající Discovery se mluví už déle (a popravdě by mi to ani tolik nevadilo), ale karoserie by měla být především funkční a ne designová!