Stránka 2 z 11
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 31 srp 2011 13:37
od low
visby píše:
no jednoducho, nebudes. pojdes pekne na nudzovom rezime az domov;-)
jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 31 srp 2011 13:44
od Acon
KubaVondal píše:Mojí přítelkyni se to líbí... Je divná

To, že z RR spravili babské auto som dodnes nepredýchal a tohoto babského YetyDefa nerozdýcham vôbec. No keď pozorujem davy, tak toto je žial smer, ktorý vyhovuje davom a tie firmu živia. A my si musíme udržiavať našich miláčikov, lebo inak sme odsúdený na doživotné depresie. Ale vždy platilo: Dobre už bolo.

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 31 srp 2011 13:59
od visby
low píše:jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)
klidek, ja si len srandu robim;-)
ber to tak, ze bez diagnostiky sa mimo ciech nepohnes. a bude to len horsie, ak bude defik v 2015, tak len DPF urcite nebude stacit aby to splnalo normy...
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 31 srp 2011 14:12
od Mirko
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 31 srp 2011 14:23
od low
Mirko: jak jsi to takhle rozkreslil, tak asi by se mne to tak libilo

)
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 31 srp 2011 16:12
od alux
no ale na druhej strane, tie masinky co mame doma pojdu cenovo hore... cize uz len presvedcit manzelku ze peniaze ulozene do defenderov je vyborna investicia do buducnosti

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 31 srp 2011 16:13
od KubaVondal
Pěkný to je, akorát si myslim že bílá střecha už bude minulostí..
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 31 srp 2011 19:31
od eliott
low píše:visby píše:
no jednoducho, nebudes. pojdes pekne na nudzovom rezime az domov;-)
jel jsi nekdy v nouzovym rezimu???? ja jo, z brna do prahy RR 4,4TDV8 po rovine je to fajne, to jede i 80km/h, ale do kopce tak 40km/h coz je skutecny zazitek, nehlede na to, ze tim ten DPF dokurvis uplne a musi se vymenit (cena 60tis)
Ty fakt popravíš všechno

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 11:29
od KubaVondal
Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 11:30
od Miky_CZ
KubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
za.rana EU

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 11:31
od Gobey
žádný tečky, pěkně nahlas: ZKURVENÁ EU
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 12:10
od visby
KubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 12:13
od brudr
visby píše:KubaVondal píše:Jen mě tak zajímá, proč vlastně musí být novej defender uplně jinej než doposud.. Protože Wrangler vypadá taky skoro pořád stejně a nikde sem nečetl, že kvůli nějakejm normám má přijít novej wrangler.. Tak proč se toto vlastně děje??? Dyt by stačilo přepracovat bezpečnost a nějaký ty elektronický fidlákta tomu přidat a bylo by hotovo ne???
wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.
jj,kvuli ochrane chodcu a ze tam musy byt nejaky defrmacni zony a jiny cajky
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 12:29
od Stavros
jsou do stejne paka, at se podivaj na deformacni zony tatry 815 nebo jakyhokoliv jinyho nakladaku a resi to nekdo? Chtej proste otravovat.
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 12:48
od ramjah
Hele Stavrosi nemužu s tebou uplně souhlasit, doba kdy se vyráběla tatrovka a dalíš vozy je dávno pryč, tenkrát byla vyráběna podle tehdejších koncepcí, který bohužel už dneska neplatěj..a důvod??? Automobilky a nakonec řidiči sami, podívej se kolem sebe kolik lidí má hnedka v 18ti auto ( kdo ze starší generace tuhle výsadu měl ???) a rozhodně si nekupujou škodu 120, ale dík cenám ojetin je to povětšinou něco co ma 100kW (pokud maj bohatý rodiče tak to jde uměrně nahoru...)a obecně se auta dělají čím dál silnější (bohužel teda výkonem, síla z obsahu je jiná věc....) a tím pádem muselo notně dojít k podobnejm změnám a mraky dalších příjdou (airbagy v pod kapotou, airbagy pro motorkáře...) tomu se člověk neubrání....
ALE!!!...všechno má svoje pro a proti, v tomhle směru zase došlo k plošné paušaliza což je děsná škoda, u vozidel jako je def a podobny by prostě měla být udělena vyjímka podmíněná konstrukční
rychlostí, nebo zařazením do určité podkupiny....těšim se až budou změkčovat hrany na pandurech

Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 12:52
od Miky_CZ
Gobey píše:žádný tečky, pěkně nahlas: ZKURVENÁ EU
http://www.youtube.com/watch?v=dE-mCm3v ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
tohle se k tomu hodi:-D
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 12:57
od Lochy
problémy s prodejem jsou prý ten důvod (18000 ks ročne?). konzervativní jedinci, kteří dají přednost klasice před pohodlím výtazně ubylo, takže se hledají nový kunčafti
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 13:46
od Stavros
Myslel jsem jako, ze resi bezpecnost chodcu a protim jezdi po silnici ruzny nakladaky s traverzama a spoustu nebezpecnejsich stroju nez je Def.
Jinak je mi to jedno, ja auto mam a jiny kupovat nechci.
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 13:58
od visby
stavros, presne na tom sa smejeme doma. ocov obytak je nove auto a ma naraznik zo 4ky ocele vo vyske laktov stojacej osoby, plus ma navijak vo vyske hrude. ale to je nakladak, tie asi nezrazaju chodcov alebo co;-)
Re: Novy Defender Concept. A je to v prde.i...
Napsal: 01 zář 2011 14:27
od Ivoš Def
wrangler ma v serii plastovy naraznik relativne nizko pri zemi, plus ma relativne obly cumak. def a Gwagen maju zevraj problem kvoli ochrane chodcov.[/quote]
Ale i G-Wagen se ma po 2014 dělat dál, jen s mírně pozměněnou maskou (kvůli ochraně chodců), ale jinak vcelku stále stejný!
Pravdu asi znají jenom u LR a to ještě kdoví jestli...
Pokusů o úplnou změnu bylo v historii (i poměrně vzdálené!) už několik (prototypy, nákresy,...), ale doteď vždy zvítězila praktičnost a (téměř) původní design.
O tom, že platformu by měla dodat stávající Discovery se mluví už déle (a popravdě by mi to ani tolik nevadilo), ale karoserie by měla být především funkční a ne designová!