Stránka 2 z 3
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 08 lis 2012 22:12
od Lukasino
jo jo

no uvidíme co dopadne, ještě jsou ve hře nějaký placky typu S-Type, Rover 75, atd.
Každopádně moc díky za rady

Re: RR P38 dotazy
Napsal: 08 lis 2012 22:23
od Lassard
No zrovinka ten S-type mě nějak nebere, měl ho kolega v německu na ježdění do práce. Pro zábavu ale AC Cobra Shelby
Ta 75 je pořád hezké auto, jen se musí pořádně vybrat. Tak tedy hodně zdaru.
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 09 lis 2012 11:13
od Lukasino
Tak tahle P38 nedopadla.
Hledá se prostě něco zajímavějšího, víceméně jedno co, ale tíhne se k Anglii (vůbec v tom nemám prsty

). Bohužel se mi nedaří ho přesvědčit na XJ, tak alespoň S-Type, je to příjemný dospělý auto. Ale uvidíme, třeba se najde nějaká hezká P38, což teď před zimou by byla vcelku rozumnější volba jak RWD

Re: RR P38 dotazy
Napsal: 09 lis 2012 13:02
od Lassard
Mám RWD z Germánie s komplet elektronikou ale pořád je to RWD. Na zimu ten pohon prostě není.
V Germánii stojí kousek od Heidelbergu docela pěkný P38 Westminster.

Re: RR P38 dotazy
Napsal: 09 lis 2012 13:20
od Lukasino
Mno jo, ale ta cena...

Re: RR P38 dotazy
Napsal: 09 lis 2012 17:31
od Lassard
Chce za to necelejch 6 t v €, předpokládám, a nějaké smlouvání.
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 09 lis 2012 17:59
od Lukasino
jo jo, koukal jsem
Ale kolegova představa je podstatně nižší

To raději sleví z P38...
Btw. pro neznalého, v čem spočívá Westminster?

Re: RR P38 dotazy
Napsal: 09 lis 2012 18:33
od Lassard
Byla to limitovaná edice - lepčejší interiér
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 09 lis 2012 22:46
od Lukasino
áááha, díky

Re: RR P38 dotazy
Napsal: 15 lis 2012 20:31
od Lukasino
Ještě se zeptám, jak funguje podvozek u P38? Nastávování má fungovat jen při "P"čku, nebo při jakékoliv "možnosti" na automatu? Byli jsme se dívat na jednu P38 4,6 rok 98 a tý to fungovalo jen na "P"čku, což mě překvapilo, u L322 na to "kvalty" nemají vliv...
Díky

Re: RR P38 dotazy
Napsal: 15 lis 2012 20:43
od Lassard
V jakém módu jste to zkoušeli, v automatu nebo v manuálu? Pokud bylo auto v klidu, tak máš zařazeno P a aby ti polohovalo - tak v manuálním módu ti přejede všechny polohy. V automatu nikoli, ten je pro jízdu.
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 15 lis 2012 20:47
od Lukasino
Lassard píše:V jakém módu jste to zkoušeli, v automatu nebo v manuálu? Pokud bylo auto v klidu, tak máš zařazeno P a aby ti polohovalo - tak v manuálním módu ti přejede všechny polohy. V automatu nikoli, ten je pro jízdu.
Mód? Jakýpak kdepak jakpak?

Jinak výchozí poloha při zkoušení byla samozřejmě ta standardní - "vodorovná čára".
Na automatu muselo být "P", při "D" nebo "N" se podvozek prostě nehýbal.
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 15 lis 2012 21:20
od Baaz575
Na automatu muselo být "P", při "D" nebo "N" se podvozek prostě nehýbal.
Pokial stojis na brzde vyska sa nemeni v D-cku teda urcite nie

Re: RR P38 dotazy
Napsal: 15 lis 2012 23:09
od Navi
Výška podvozku se mění nezávisle na zařazeném stupni jak u automatu, tak u manuálu. Možná snad s výjimkou výstupní výšky, kde u automatu musí být P a u manuálu musí být zatažená ručka.
Ale jak píše Baaz575: při zmáčknuté brzdě je změna polohy zablokovaná stejně jako při otevřených dveřích.
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 16 lis 2012 00:19
od OC
Jen pro úplnost, i s tou výstupní se dá jezdit (a někdy se to sakra hodí). Jen se musí přepnout zámek v nástupní po nastartování, jinak se sama zvedne po rozjetí (když je zamčená, tak teprve po dosažení teďnevímzhlavyjaké rychlosti).
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 16 lis 2012 07:00
od Lassard
Lukasino píše:Lassard píše:V jakém módu jste to zkoušeli, v automatu nebo v manuálu? Pokud bylo auto v klidu, tak máš zařazeno P a aby ti polohovalo - tak v manuálním módu ti přejede všechny polohy. V automatu nikoli, ten je pro jízdu.
Mód? Jakýpak kdepak jakpak?

Jinak výchozí poloha při zkoušení byla samozřejmě ta standardní - "vodorovná čára".
Na automatu muselo být "P", při "D" nebo "N" se podvozek prostě nehýbal.
?? Blbej dotaz: nebylo na pérech??? místo měchů ??
Myslel jsem manuální ovládání výšky v vozu. Tlačítka na palubce vedle kontrolek výšky - jedno je široké /volič výšky/a druhé úzké - kolo jakoby půlené /vypínač manuálního módu/ V automatickém režimu ti auto běhá pouze ve dvou - vodorovná čárka a dálnice - to jde auto dolu / nad 80 km/h/. Mód terénní jde volit i za jízdy do 40 km/h . Vystupovací je třeba navolit manuálně, a to vždy s voličem převodovky v poloze "P" v případě stojícího vozidla i v automatickém módu. Pokud ho chceš za jízdy, tak musíš zapnout manuál.
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 16 lis 2012 08:11
od Lukasino
Pánové díky, takže je tam něco špatně
Jakmile se zastavilo a dalo na "P", tak podvozek lítal nahoru a dolu úplně perfektně, takže tam skutečně musí být měchy
Ale za jízdy se prostě nezvednul
Dneska se s tím jede na kontrolu do servisu, tak to ještě jednou vyzkoušíme.
Takže za pomalé jízdy by to mělo umět jen offroad režim, super.
Ještě se zeptám, dálniční režim jak jej zapnu? Po zmačknutí tlačítka "dálnice" se nic nedělo. Nebo auto musí jet ještě nad určitou rychlost?
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 16 lis 2012 08:34
od Lassard
Dalnice bud v manualnim rezimu ovladani vysky, nebo jak jsem psal nad 80 km/ h trochu to trva a nesmis jet nez to klesne pod tu hranici. Do jakeho servisu jdete?
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 16 lis 2012 10:19
od Mlikus
zdarec, poradi někdo kam s rr 96 2.5td do servisu kolem třebíče? EAS fault
Re: RR P38 dotazy
Napsal: 16 lis 2012 10:42
od Lukasino
Já se hrozně omlouvám, ale stále jsem nepochopil ten manuální automatický mód, kde se to přepíná?
Jedeme do servisu na Žižkově, má ho známý
