uz 2 mesiace pracujem v servise miestnej predajne zahradnej techniky
opravujem vsetko co sa tam da kupit, je stihl alebo ma motor briggs & stratton
vacsinou al-ko a stihl
samozrejme, ze viem posudit len to co je pokazene alebo pride len na beznu udrzbu ako vymena oleja atd.
moje postrehy:
4 takt krovak som zazrel len raz 2 taktov je plna rit

motory honda su skoro bezporuchove
ked uz sa nahodou dostane na servis husqvarna tak je mojim zboznym prianim nech to je radsej zadrete

nikoho kto tuto znacku pouziva sa nechcem dotknut, viem posudit len rozoberatelnost, opravitelnost pripadne diagnostiku
z funkcnostou nemam skusenosti vobec
koncepcne stihl pohodova robotka aj ked sa najdu stare stroje ktore daju zabrat
al-ko na krovakoch vacsinou odide zapalovanie
vacsina dovodov preco sa dostane stroj na servis je neodbornou manipulaciou
keby to niekomu pomohlo pripadne to usetri peniaze za servis

moje postrehy:
vo vseobecnosti su na moj vkus nahradne diely posrate drahe
- elektricky nevypinajte stroj ktory je este stale v otackach - pockajte kym klesnu na volnobezne
- 4 takt - vzdy kontrolujte hladinu oleja
- 2 takt - nelejte do benzinu lacny olej
- nepouzivajte rastlinny olej na mazanie retaze, dokaze to aj rozleptat hlinik a znicit casti mazacieho mechanizmu
- u krovakou ktore maju na prevodovkach srubu na mazanie - mazat
- neskladujte zbitocne dlho benzin, nenechavajte ho mimo sezonu v stroji nemilte si ho z naftou a nepouzivajte plechove kanistre
- plastova kosacka sice nezhrdzavie ale zato popraska a to ide tazko davat dohromady
- nepouzivajte stroj ak niekto odstranil vzduchovy filter
- nedvihajte si samovolne otacky ak nieste profik

- kosacky - ak sa vam podari zakosit a stroj potom funguje aj ako vybrator, pri najlepsou bude krivy noz horsie je posunute zapalovanie alebo ohnuta kluka kazdopadne radsej odniest do servisu, ak sa uvolnia sruby tak to vie narobit vacsiu paseku
na viac hriechov si nepametam, idem spat rano vstavam aby som si zaspinil ruky od oleja
