Stránka 2 z 2

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 25 úno 2013 15:37
od eliott
matooo píše:Ved ja sa cely cas drzim tvojho hesla "cim viac taknkujes tym viac ti vratia DPH" a ty teraz riesis spotrebu ?? :mrgreen: :mrgreen:
No jo, ale to platí jen na území ČR :mrgreen:

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 25 úno 2013 16:12
od MadTom
Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu? :mrgreen:

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 25 úno 2013 20:34
od eliott
MadTom píše:Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu? :mrgreen:
Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 25 úno 2013 20:47
od DanoDEF
eliott píše:Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.
... a neni to tym, ze to jednoducho vyuzivas ? Mne po "chipe" isla spotreba z 11,3 tak na 12,3 a trvalo o dost viac jak 4000km kym som sa s tym naucil aj na 10,3 ale to moze byt samozrejme individualne.

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 25 úno 2013 21:59
od Kokesek
eliott píše:
MadTom píše:Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu? :mrgreen:
Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.
o tri lity je to dost pokud delas mereni pri stejnych podminkach. Kdyz to zere vic a jede stejne je moc dlouhy cas na vstrikovac ve strednich otackach kde moc nepoznas kourivost. Pokud to kouri uz od spoda ma to malo vzduchu a na vykonu to moc nepoznas proste ho zbytecne prehlcujes naftou a dusi se sazema-veskera takto poustena nafta je ztratova.

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 26 úno 2013 07:26
od eliott
Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 26 úno 2013 08:20
od Kokesek
eliott píše:Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.
kourivost spodek stred vrch?

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 26 úno 2013 09:18
od eliott
Kokesek píše:
eliott píše:Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.
kourivost spodek stred vrch?
Hele, asi až ve vyšších...

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 28 úno 2013 21:26
od patrik
Otazka - može mať načipovana jednotka večši volnobeh ako seriova? - Druha otazka može tam byť neake obmedzenie vykonu ak neni na motore ešťe prevadzkova teplota ?

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 28 úno 2013 22:02
od MadTom
K tomu prvnímu - ano může. Nevím jestli si navíc jednotka automatu nepovídá s jednotkou motoru i o tom, jakej má být volnoběh.
A co se týče teploty - omezení je tam i u sériového motoru. U dobře udělaného poladěného je ještě výraznější.
Tyhlety různá omezení jsou to nejsložitější při ladění motoru - zachovat jejich funkci.
Momentálně koukám, jestli by se nedalo použít řízení wastegate modulátoru na řízení VNT turba. Né že bych tohle turbo měl, ale pokud to stávající umře, tak to budu velice zvažovat. Je to podle mě nejlepší možnost, jak TD5ce pomoci, aby chodila v ještě větším rozsahu otáček.

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Napsal: 28 úno 2013 22:33
od patrik
Ved prave ak sa to poriadne nezohreje tak je to ciťiť že je to priškrťene . Ešťe je trochu problem pri rozbiehani - tak to trochu cuka pokial nepridam aspon na 1000ot. zo seriovou to išlo od volnobehu - inak pohoda .