Stránka 2 z 8
Re: Měchy DII
Napsal: 10 led 2013 19:39
od MadTom
Normálně - v nanocomu v místě kde se kalibruje výška auta, je možnost každou stranu zvadnout nebo spustit - o kousek, takže opakovaným o kousek se to pěkně srovná.
Re: Měchy DII
Napsal: 11 led 2013 11:59
od Mrky DII
Prosím o rychlou radu. Potřebuji dnes nutně jet a pravá strana mi zůstala zvednutá na max a levá je ve standartní výšce. Jak to spustit?
Re: Měchy DII
Napsal: 11 led 2013 20:50
od Mrky DII
Jelikož jsem zjistil, že na jakoukoli údržbu měchů je potřeba diagnostika a tu mám nejbliže 60 km, což je nesmysl s téměř nepojízdným autem jezdit, vzdávám tento systém a přecházím na pružiny.
Na tohle nemám nervy.
Re: Měchy DII
Napsal: 14 led 2013 23:12
od houska
Zdravim, koupil jsem DII už s pružinama a přemejšlel jsem o vracení měchů, ale po přečtení tvejch problémů se na to můžu vy..... Koukal jsem že si z JBC to to máme kousek od sebe. By jsme se mohli někdy někde potkat. Nikoho kolem LR neznám a tak by se nějaká spřízněná duše hodila

Re: Měchy DII
Napsal: 28 úno 2013 16:55
od MILDA DISCO II
ČUSSS
Jak jsi dopadnul uz jsi to prehodil na pruziny nebo jsi to dovalcil k prospechu nechat mechy,jsem ze Semil a tet jsem resil cidla vzadu D2 a byl jsem s tim Č.DUB p.Karas tam delaj LR a muzu jen a jen doporucit tak at to to uz slouzi s pozdravem Milan

Re: Měchy DII
Napsal: 06 zář 2013 23:01
od Diglobe
tak už mne to potkalo taky. Najednou jedna strana zvedlá na maximum, druhá normální. Abych mohl s tím jet, tak jsem upustil vzduch z jednoho měchu, ale pak si to celé sedlo. Po nastartování kompresor běží, ale zvedne jen trochu a pak vypne. Nejde to nějak vyresetovat bez nutnosti použít diagnostiku? Ruční přizvednutí nefunguje

Potřebuji nějak dojet do servisu
Díky za rady
Re: Měchy DII
Napsal: 07 zář 2013 06:30
od Mrky DII
Právě, že bez diagnostiky s tím nejde nic. A i kdyby sis vyměnil čidla výšky, tak na kalibraci diagnostiku potřebuješ taky. Jinak ti hrozí přefouknutí měchů a prasknutí. Známému se to nedávno podařilo na DII fecelift. Já už od půlky ledna jezdím na pružinách a žádný stres. Zrovna jsem to naliftoval a jsem spokojený.
Re: Měchy DII
Napsal: 07 zář 2013 06:57
od petmic
Mrky DII píše:Právě, že bez diagnostiky s tím nejde nic. A i kdyby sis vyměnil čidla výšky, tak na kalibraci diagnostiku potřebuješ taky. Jinak ti hrozí přefouknutí měchů a prasknutí. Známému se to nedávno podařilo na DII fecelift. Já už od půlky ledna jezdím na pružinách a žádný stres. Zrovna jsem to naliftoval a jsem spokojený.
SLS kompresor ma integrovany pretlakovy ventil takze mechy by sa nemali dat prefuknut az tak aby praskli
Re: Měchy DII
Napsal: 07 zář 2013 08:03
od Acon
máme staré autá a tieto systémy po tých rokoch majú nárok na nejakú poruchu. Pneu pruženie má svoje výhody, auto krásne drží výšku či som sám, alebo sme 4 + plný kufor batožiny. V teréne ak treba si to prifúknem... Ak sa objaví prvý problém, treba to celé skontrolovať a preventívne zrepasovať. Mne to občas zamrzne keď sa celý deň motám prírodou a blbnem, ale výšku to drží stále. Na druhý deň je zasa všetko OK. No mám prasknuté jedno čidlo tak myslím, že to bude kameň úrazu.
Re: Měchy DII
Napsal: 07 zář 2013 09:12
od MadTom
Doporučuju doplnit 3 vypínače na manuální ovládání - popisoval to tady někde Ivan Jezbera. Já to tak mám a vloni v Albánii, když začalo stávkovat jedno čidlo, tak jsem s tím v klidu dojel domů. A případně doplnit ventilky pro možnost dofouknutí z jiného kompresoru. Měch vozím sebou náhradní, je docela malej, když je vyfouknutej. Naprosto se toho nechci zbavovat, dorovnávání auta při naložení je výborná věc, jinak bych buďto tahal zadek auta po zemi, když je naložené, nebo by to prázdné poskakovalo jako koza na tvrdých pérech.
Celej ten systém je jednoduchej, pouze po 10 nebo více letech, co ty auta mají, chce projít a zkontrolovat, případně vyměnit některé věci - měchy protože jsou zpuchřelé, čidla výšky protože jsou rezavá, nebo do nich zateklo, pístní kroužek kompresoru, protože je ojetý, dehydrátor v kompresoru, protože je plnej vody - jde vysušit, filtr na sání protože je špinavej.
Nedávno jsem v kompresoru měnil pístní kroužek - funguje teď podstatně lépe. Druhej kompresor co jsem rozebral je buďto na odpis nebo repasi válce - stěna válce je na více místech vydřená. Chtělo to ten pístní krouže vyměnit dřív, a byl by tako OK.
Stejnej kompresor se používá třeba u Audi Allroad, Porche Cayene a dalších, podobná čidla výšky mám třeba na Mondeu - na přední a zadní nápravě, kvůli automatické regulaci sklonu xenonových světel. A ani u jednoho bych neřekl, že je to nějak poruchové, pouze 10let je docela hodně a používání v terénu tomu jenom napomůže.
Re: Měchy DII
Napsal: 07 zář 2013 10:17
od Mrky DII
S tím prasknutím jen říkám, co jsem slyšel. Ruku do ohně za to nedám, mě se to nestalo. Jinak celý systém neodsuzuji. Je to fajn věc, pokud to funguje. Kdybych za autem tahal podval a nebo jezdil každý týden naložený po střechu, asi bych se snažil měchy zachovat. Na druhou stranu je to další z věcí, která když nefunguje jak má, tak znepojízdní celý auto. Když pak zůstaneš někde v lese kvůli čidlu, tak nic moc. A pro mě byla nejpřijatelnější varianta přechod na pružiny. Jsem teď podstatně klidnější. Mám rád mechanické věci. Přijdou mi jednodušší. Každý si musí srovnat sám, co chce.
Re: Měchy DII
Napsal: 09 zář 2013 01:36
od vladob8
"Znepojizdni" do takej mieri ze si sadne na zadok a s tym kludne prides domov. Ja mam mechy dva roky a som s tym systemom max spokojny aj bez uprav...
Re: Měchy DII
Napsal: 09 zář 2013 10:44
od habakuk
vladob8 píše:"Znepojizdni" do takej mieri ze si sadne na zadok a s tym kludne prides domov. Ja mam mechy dva roky a som s tym systemom max spokojny aj bez uprav...
Což je super na dovolené v africe nebo rusku.
Re: Měchy DII
Napsal: 09 zář 2013 11:21
od pablo.gs
Kdybych jel do Afriky, nebo Ruska, vezmu si určitě náhradní měchy. Ale raději jeden vozím, i když jedu do Kauflandu. Moc místa nezabírá, bo mám auto velký jako kráva...

Re: Měchy DII
Napsal: 09 zář 2013 13:21
od Mrky DII
Pokud máš disky s menším et než origo, jako já modulary, tak domů rozhodně neodjedeš

...
Re: Měchy DII
Napsal: 09 zář 2013 14:50
od Acon
to je fakt. Na modularoch s MT som ako tak prešiel 500m. Keby som mal náhradný o 15min idem ďalej. No ak by som mal doraz nie sériový ale o cca 3cm vyšší, tak OK. A možno by to bolo OK ak by mi praskli oba mechy a karoséria by sadla rovno. Takto išlo to jedno koleso hlbšie. No modulary majú ET8 a séria 57. Ideálne je séria + 3cm podložky a nema problema

Re: Měchy DII
Napsal: 09 zář 2013 18:40
od MadTom
Ty dorazy - správně dlouhé jsou velmi podstatná věc. A samozřejmě pokud se udělá lift, tak je potřeba upravit i ty dorazy, jinak hrozí při propružení nadoraz poškození tlumiče. Já jsem všechny dorazy měnil - ze dvou už jsem tam měl jenom ty přídržné plechy.
Re: Měchy DII
Napsal: 10 zář 2013 11:37
od Acon
no ja čakám kečdy mi začne búchať popdvozok a chcel by som vymeniť celú sadu dorazov aj silenblokov za tú oranžádu čo tu bola niekde spomínaná...
Re: Měchy DII
Napsal: 10 zář 2013 13:40
od MadTom
Taky jsem koukal po nějakých polyuretanových ale pokud budu někde něco měnit, tak za originály. Vzhledem k tomu, jak dlouho už tam jsou, tak pokud po výměně vydrží podobně, budu velmi spokojen. A cena je podobná dobrým polyuretanovým.
Re: Měchy DII
Napsal: 10 zář 2013 13:57
od Acon
niečo hovoríš. Mnohý na LR nadávajú no keď vezmem do úvahy že máme doma samých deduškov a starenky a vlastne podvozky makajú bez problémov často ešte v pôvodnom stave, tak LR je vlastne skvelé auto.