Tak jestli si to dobre pamatuju, tak:
Do toho samotneho vypinace jdou tri dratky, ktere maji od konektoru asi pet centimetru (vypinac si novy koupis s asi peticentimetrovym ocaskem a konektor je na konci ocasku). Obvykle hnedej modrej a cervenej. na hnedym je myslim porad plus a to v poloze prvni spojis s myslim cervenym a v poloze druhy s cervenym a i modrym. Je celkem trik, ze v druhe poloze, kdyz to nespojis s tou prvni polohou, tak ti jakoby nejdou parkovacky, coz by nevadilo, protoze hlavni predni jdou, ale zadni !!! svetla jsou vazana na prvni polohu, ne na druhou, takze v te druhe poloze musi byt spojene vsechny tri draty.
Tak nejak si to pamatuju, samozrejme se to da snadno odzkouset.
Kdybych potreboval nekam dojet, tak sundam ten spodni dekl pod volantem, odpojil ten vypinac s tim asi peti centimetrovym ocaskem. Dekl z pod volantu hodim do kufru, vypinac ustrihnu tesne u vypinace (tim ziskam ten ocasek s konektorem na konci) Ty tri ustrizene draty oholim a vsechny tri spolu spojim - opravdu dobre, precejen tam tece nejakej proud, takze treba oholit na delsi casti a namotat vsechny na sroubek a matku a stahnout k sobe - a oblepit nejakou paskou, at se to nedotkne niceho dalsiho -precejen bude na tom porad plus 12V.
Pak bych nastartoval a potom zastrcil tendle zkratovanej ocasek bez vypinace do konektoru pod volantem (melo by se vse rozsvitit) a jel bych na dovolenou:-) Po dosazeni cile bych ten ocasek zase vytahnul.
V odkazu jak vypada ten vypinac, co ho z toho musis vypreparovat. teda taky je mozny, ze az ho vyndas, te bude stacit ty vypaleny nejtky trochu poladit treba bude jeste par dni fungovat jak ma.
http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/2 ... r6104.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hodne stesti.
A skutecne posledni poznaka se tyka toho, ze predni hlavni svetla take nemuseji jit z duvodu, ze se posere ta packa co prehazuje potkavaci a dalkovy. Kdyz tam odumre ta poloha NEdalkovych (tedy ta zakladni), tak si clovek vepredu taky nerozsviti, taky uz jsem to resil, nakonec jsem to resil tak, ze mam dalkovy zapinane vedle vypinacem, natvrdo polohu normalnich a blikacka tam kde ma byt (packa smerem k sobe ) - nevyhoda je, ze ted dalkove jenom pridavam k potkavacim, misto toho, aby potkavaci zhasla pri prepnuti na dalkovy, jeste je toto vylepsene samozrejme o to, ze clovek neresi jen ty vypinace - ale aj ta relatka, protoze dalkovy jdou narozdil od hlavnich potkavacich pres rele.
Dys si na to tak vzpominam, tak maloktery vypinac a maloktere rele v mem aute delaji to, k cemu byly puvodne urceni.
Pank neni mrtev, jenom spi
