A kolik to Volvo asi vazi/paralelni tema 6t/...Mikro píše:Tak to Volvo na tom vleku si převezl asi jenom z hecu
Kluk, co se snazi udelat auto jako ja
Moderátor: Acon
- erik
- Příspěvky: 2870
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
No nějak jsem se tady v tom zababral, ani nevím co je Unimog. Asi je to pravděpodobně to Volvo nebo co... No každopádně Rik odpověděl a to takhle
yea there unimog 404 axles with pitbull 40 inch tyres , look at my
website www.rikslandys.co.uk fo more detailed pics
yea there unimog 404 axles with pitbull 40 inch tyres , look at my
website www.rikslandys.co.uk fo more detailed pics
Disco mi zachránilo život
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
To Volvo na vleku je Land Rover 101 FC, byť ty kola nebudou zřejmě úplně původníMikro píše:Sorry omlouvám se já se jen jukl na tuhle fotku co tam má a myslel, že vykuchal ty nápravy z tohohle volvaeliott píše: ... z Unimogu
Unimog je také fajn vozítko, do terénu asi podobný buldozer jako LR
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Unimog je prece Mercedes ne? V zahranici se hodne pouziva u Hasicu a podobne, myslim ze u nas jich par je s pluhama. Jinak je to spis takovej special do terenu v seriovy podobe...
- Přílohy
-
- Stu_TN_1962Unimog1_RR.jpg (56.61 KiB) Zobrazeno 7784 x
-
- Unimog-406-hebr-01-BA.jpg (107.05 KiB) Zobrazeno 7777 x
-
- Unimog-FireWood.jpg (49.79 KiB) Zobrazeno 7784 x
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
To by mě zajímalo podle čeho si to identifikoval ?1960SeriesII píše:To Volvo na vleku je Land Rover 101 FC, byť ty kola nebudou zřejmě úplně původníMikro píše: Sorry omlouvám se já se jen jukl na tuhle fotku co tam má a myslel, že vykuchal ty nápravy z tohohle volva
Unimog je také fajn vozítko, do terénu asi podobný buldozer jako LR
Tohle je Volvo o kterém si myslím já, že stojí na tom vleku
- Přílohy
-
- cattivolvo.jpg (58.72 KiB) Zobrazeno 7761 x
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Podívej se třeba na kliky. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Viz třeba praga V3S má reduktor, který tvoří dvě ozubená kola a když máš dvě uzubená kola tak co ? Mno pane ? mění se smysl otáčení, proto se ptám jestli se musí otáčet dif ? ( taky proto má UAZ 469 s portálama otočený diferenciál narozdíl od UAZ 469 bez portálů a včil hudruj )RudaK píše:Jó jó reduktory mění smysl otáčení. Ruda
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Tak tak.Ale nésu odbordelník. RudaMikro píše:Já sice LR nerozumím, ale V3S už jsem rozdělanou měl,, tatru 805 rozdělanou viděl, ifa mi zatím ještě schází a poloosy se tam všudě točí přesně opačně jak kola
Jó a ve standardu LR reduktory myslím nemá.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Tož podle fota ,to absolvovalo " LAGODU " RudaMikro píše:To by mě zajímalo podle čeho si to identifikoval ?1960SeriesII píše: To Volvo na vleku je Land Rover 101 FC, byť ty kola nebudou zřejmě úplně původní
Unimog je také fajn vozítko, do terénu asi podobný buldozer jako LR
Tohle je Volvo o kterém si myslím já, že stojí na tom vleku
JINAK ÚŽASNÝ STROJ - BY SE MI LÍBiL.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Reduktory na LR napravy nemenia zmysel otacania. Skoda, ze som si ich nevyfotil rozobrane...je tam dalsi prevod takze tri resp styri ozubene kolesa a kazdy reduktor ma svoju samostatnu olejovu napln.RudaK píše:Jó jó reduktory mění smysl otáčení. Ruda
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Tak sem se netrefil.Jak říkám nejsem v tomto zběhlej a tak se omlouvám za mylné úvahy. RudaDanoDEF píše:Reduktory na LR napravy nemenia zmysel otacania. Skoda, ze som si ich nevyfotil rozobrane...je tam dalsi prevod takze tri resp styri ozubene kolesa a kazdy reduktor ma svoju samostatnu olejovu napln.RudaK píše:Jó jó reduktory mění smysl otáčení. Ruda
Bral jsem to podle " TATRA".A to je jiná. Ovšem i u V3S se myslím smysl otáčení nemění.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
A on tam je portál, aby se zvedla světlá výška, nebo tam je jen planetová převodovka ? jestli budeš mít příležitost prosím vyfoť toDanoDEF píše:Reduktory na LR napravy nemenia zmysel otacania. Skoda, ze som si ich nevyfotil rozobrane...je tam dalsi prevod takze tri resp styri ozubene kolesa a kazdy reduktor ma svoju samostatnu olejovu napln.RudaK píše:Jó jó reduktory mění smysl otáčení. Ruda
Tady je vidět portál z V3S, který nádherně zvedá světlou výšku a krátí dvakrát do pomala, jak je už ztěch dvou ozubených kol jasné mění smysl otáčení ( poloosa se točí přesně naopak a dvakrát rychleji než kolo )RudaK píše:Tak sem se netrefil.Jak říkám nejsem v tomto zběhlej a tak se omlouvám za mylné úvahy. RudaDanoDEF píše: Reduktory na LR napravy nemenia zmysel otacania. Skoda, ze som si ich nevyfotil rozobrane...je tam dalsi prevod takze tri resp styri ozubene kolesa a kazdy reduktor ma svoju samostatnu olejovu napln.
Bral jsem to podle " TATRA".A to je jiná. Ovšem i u V3S se myslím smysl otáčení nemění.
- Přílohy
-
- Náprava V3s pod ní jsou ozubená kola portálu, nalevo je diferenciál s kolíkovou uzávěrkou
- V3s portál.jpg (162.25 KiB) Zobrazeno 7645 x