Napsal: 26 lis 2007 00:01
A kolik to Volvo asi vazi/paralelni tema 6t/...Mikro píše:Tak to Volvo na tom vleku si převezl asi jenom z hecu
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
A kolik to Volvo asi vazi/paralelni tema 6t/...Mikro píše:Tak to Volvo na tom vleku si převezl asi jenom z hecu
To Volvo na vleku je Land Rover 101 FC, byť ty kola nebudou zřejmě úplně původníMikro píše:Sorry omlouvám se já se jen jukl na tuhle fotku co tam má a myslel, že vykuchal ty nápravy z tohohle volvaeliott píše: ... z Unimogu
To by mě zajímalo podle čeho si to identifikoval ?1960SeriesII píše:To Volvo na vleku je Land Rover 101 FC, byť ty kola nebudou zřejmě úplně původníMikro píše: Sorry omlouvám se já se jen jukl na tuhle fotku co tam má a myslel, že vykuchal ty nápravy z tohohle volva![]()
Unimog je také fajn vozítko, do terénu asi podobný buldozer jako LR
Jsem myslel, že si všimneš třeba těch zadních kulatých světel, kterých jsem si všiml až teďMikro píše:Tak to Volvo na tom vleku si převezl asi jenom z hecu
Viz třeba praga V3S má reduktor, který tvoří dvě ozubená kola a když máš dvě uzubená kola tak co ? Mno pane ? mění se smysl otáčení, proto se ptám jestli se musí otáčet dif ? ( taky proto má UAZ 469 s portálama otočený diferenciál narozdíl od UAZ 469 bez portálůRudaK píše:Jó jó reduktory mění smysl otáčení.![]()
Ruda
Tak tak.Ale nésu odbordelník.Mikro píše:Já sice LR nerozumím, ale V3S už jsem rozdělanou měl,, tatru 805 rozdělanou viděl, ifa mi zatím ještě schází a poloosy se tam všudě točí přesně opačně jak kola
Tož podle fota ,to absolvovalo " LAGODU "Mikro píše:To by mě zajímalo podle čeho si to identifikoval ?1960SeriesII píše: To Volvo na vleku je Land Rover 101 FC, byť ty kola nebudou zřejmě úplně původní![]()
Unimog je také fajn vozítko, do terénu asi podobný buldozer jako LR
Tohle je Volvo o kterém si myslím já, že stojí na tom vleku
Reduktory na LR napravy nemenia zmysel otacania. Skoda, ze som si ich nevyfotil rozobrane...je tam dalsi prevod takze tri resp styri ozubene kolesa a kazdy reduktor ma svoju samostatnu olejovu napln.RudaK píše:Jó jó reduktory mění smysl otáčení.![]()
Ruda
Tak sem se netrefil.Jak říkám nejsem v tomto zběhlej a tak se omlouvám za mylné úvahy.DanoDEF píše:Reduktory na LR napravy nemenia zmysel otacania. Skoda, ze som si ich nevyfotil rozobrane...je tam dalsi prevod takze tri resp styri ozubene kolesa a kazdy reduktor ma svoju samostatnu olejovu napln.RudaK píše:Jó jó reduktory mění smysl otáčení.![]()
Ruda
A on tam je portál, aby se zvedla světlá výška, nebo tam je jen planetová převodovka ? jestli budeš mít příležitost prosím vyfoť toDanoDEF píše:Reduktory na LR napravy nemenia zmysel otacania. Skoda, ze som si ich nevyfotil rozobrane...je tam dalsi prevod takze tri resp styri ozubene kolesa a kazdy reduktor ma svoju samostatnu olejovu napln.RudaK píše:Jó jó reduktory mění smysl otáčení.![]()
Ruda
Tady je vidět portál z V3S, který nádherně zvedá světlou výšku a krátí dvakrát do pomala, jak je už ztěch dvou ozubených kol jasné mění smysl otáčení ( poloosa se točí přesně naopak a dvakrát rychleji než kolo )RudaK píše:Tak sem se netrefil.Jak říkám nejsem v tomto zběhlej a tak se omlouvám za mylné úvahy.DanoDEF píše: Reduktory na LR napravy nemenia zmysel otacania. Skoda, ze som si ich nevyfotil rozobrane...je tam dalsi prevod takze tri resp styri ozubene kolesa a kazdy reduktor ma svoju samostatnu olejovu napln.Ruda
Bral jsem to podle " TATRA".A to je jiná.![]()
Ovšem i u V3S se myslím smysl otáčení nemění.