Stránka 2 z 4
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 21 čer 2013 09:08
od Val
Myslim,ze najlepsie by bolo vidiet to ako to mas opracovane a ci je to naozaj do detailov. Nátery na voskovej báze by som dával,podla toho. Teda ak to mas na 100% ,tak urcite pod to základ. Ak tam ostala nejaká hrdza ku ktorej sa nevies dostat,je lepsie nepretret to farbou,pretoze pod tou ta hrdza bude dalej pracovat. Cize vosk urcite,ale co pod to,podla toho ako si to opracoval.
Val
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 21 čer 2013 09:18
od gibson
beham okolo toho s flexou kde sa nedostanem tak s pieskovackou
na zelezo idem len na miestach kde je hrdza
chystam sa dat aj odhrdzovac
neskor hodim foto v akom to je stave
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 21 čer 2013 09:31
od Val
gibson píše:beham okolo toho s flexou kde sa nedostanem tak s pieskovackou
na zelezo idem len na miestach kde je hrdza
chystam sa dat aj odhrdzovac
neskor hodim foto v akom to je stave
Odhrdzovac bezoplachovy daj urcite. Ja robim teraz auto z r. 1975 ,opracoval som to fakt brutalne,ale vzdy je niekde miesto kam sa proste nedostanes. Pouzivam ako zaklad penetrátor,ostatné natery podla toho ktorá cast auta to je. Tam kde strielaju kamienky, nedaj nieco co sa ti bude olupovat. A vosk tam proste urcite daj. Teda podla mna

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 21 čer 2013 09:35
od gibson
cize aky zaklad by si odporucal ty?
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 21 čer 2013 10:02
od Val
gibson píše:cize aky zaklad by si odporucal ty?
Asi ten penetrator,len treba zistit ci sa to znesie s tym co chces davat potom. Keby som to videl,fakt zblízka,tak by som ti povedal,ako by som to robil ja. Ale je to tvoje auto a kazdy to robi inak. Ja uz som nejake to starsie auto robil,takze ak som videl,ze nieco nefunguje,tak to robim inak

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 21 čer 2013 10:50
od gibson
Val píše:gibson píše:cize aky zaklad by si odporucal ty?
Asi ten penetrator,len treba zistit ci sa to znesie s tym co chces davat potom. Keby som to videl,fakt zblízka,tak by som ti povedal,ako by som to robil ja. Ale je to tvoje auto a kazdy to robi inak. Ja uz som nejake to starsie auto robil,takze ak som videl,ze nieco nefunguje,tak to robim inak

no je to moje prve auto a je ako ucebnica - stale riesim nieco co nejde v tomto pripade je zhnite na prach
na vrch chcem dat toto
http://www.mader.sk/valvoline-tectyl-bodysafe-5l" onclick="window.open(this.href);return false;
nevyznam sa vo farbach a nateroch takzenechci vediet ci mi vyhodil ujo google ked som sa ho pytal na penetrator
ak mozes tak mi posli presne produkty co by si tam dal ty - ten penetrator a odhrdzovac - idealne link odkial to rovno objednam
dik
aktualne foto:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 21 čer 2013 13:54
od gibson
na slovenskom fore som sa docital toto:
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.p ... 832#p35832" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 21 čer 2013 14:41
od Val
poslal som ti sz

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 22 čer 2013 21:08
od kupec18
rám jsem nechal opiskovat, stalo to 1600,- i s difama, pak zakladni antikorozni zaklad dvousložkovy a na to vrchni epoxi dvousložkovy lak, a na to par vrstev tluměxu.
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... &start=585" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 22 čer 2013 23:37
od vladob8
Val píše:
poslal som ti sz

Co s tym robite tajnosti? dajte to sem!

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 23 čer 2013 12:04
od JakubDolezal
Rám jsem dělal teďkon zjara, na zkoušku, chtěl jsem vědět, jak na tom je. Naštěstí jen povrchová rez. Po vybroušení jsem to natřel polyuretanovou základovkou a navrch něco od wúrthu na podvozky, na bázi asfaltu, ale mělo by to být pružnější než třeba tlumex. ALE rozhodně, nebude to věčný. Takhle jsem to auto krásně poznal, jak je poskládaný, kde co je.. Nejlepší volba je to nechat opískovat a pozinkovat, jako Ti poradí všichni odborníci tady.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 24 čer 2013 08:46
od Val
Co s tym robite tajnosti? dajte to sem!

[/quote]
Len som mu napisal kde to kupi a kto to vyraba. nechcel som sem pisat znacky a pod. aby ma tu nesprdli ze robim reklamu

. moznosti je aj tak viac,on sam vie na co sa citi
Val
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 04 črc 2013 06:18
od Tomanus
Dostal jsem radu od mechanika na Land Rover a on říkal umejt vapkou nastríkat olejem smichaný
naftou a zajet na prašnou cestu. Před zimou ještě jednou a koroze se velice zpomalí néli zastaví. Do dutin přidat grafit vazelinu smichat s naftou a olejem fouknout to. Vše vzlína a Vše se promaže. Co tomu říkáte.
Přijde mi to logické co je mastné nerezne.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 04 črc 2013 08:09
od MarekS
Tomanus píše:Dostal jsem radu od mechanika na Land Rover a on říkal umejt vapkou nastríkat olejem smichaný
naftou a zajet na prašnou cestu. Před zimou ještě jednou a koroze se velice zpomalí néli zastaví. Do dutin přidat grafit vazelinu smichat s naftou a olejem fouknout to. Vše vzlína a Vše se promaže. Co tomu říkáte.
Přijde mi to logické co je mastné nerezne.
Jo to už tady popisoval Franta D1 převodovej olej,nafta,petrolej a grafitka

taky mě to bude čekat ještě nevím jestli použiju ty nový moderní materiály nebo použiju tohle.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 10 črc 2013 17:01
od Fahrer
Nafta, olej a prach aplikoval už můj děda. Tenkrát ovšem nebyla v naftě řepka a taky byla mastnější.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 11 črc 2013 20:45
od Franta D1
Dej tam petrolej, ten má dokonce lepší vzlínavost. 1 díl nafty, 1 díl petroleje, 1 díl převod. oleje a pikslu vazelíny.

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 11 črc 2013 22:28
od Val
Tieto posledne recepty maju aj taku vyhodu,ze ak je mokro a stratis sa v lese ,najdes podla duhovej stopy velmi lahko cestu domov

,ale zaroven nevyhodu ze si nejaky ochranca najde cestu k tebe

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 11 črc 2013 22:48
od vladob8
Myslis ze to tak dramaticky kvapka? Tiez zvazujem tuto moznost ochrany spodku a zda sa mi asi najvhodnejsia.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 11 črc 2013 23:15
od Val
vladob8 píše:Myslis ze to tak dramaticky kvapka? Tiez zvazujem tuto moznost ochrany spodku a zda sa mi asi najvhodnejsia.
Kvapkat to asi nekvapka,ale ked budes brodit,alebo prejdes mlaku,tak to vidno,ci? Akoze fungovat to urcite funguje,to netvrdim,uz som videl auta co mali 40-50 rokov a kde bola vazelina,alebo tiekol olej,tak bolo pod tym ako nove. Ale je tolko inych moznosti... minimalne transparentny vosk,ked uz fakt sa s tym niekomu nechce babrat. Alebo ked uz,tak by som dal tu vazelinu,aspon ekologicku.

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 12 črc 2013 00:02
od vladob8
Keby som to mal tak na stole ako gibson tak by som tiez uvazoval o nejakkom trvalejsom rieseni. Ale liecit koroziu na aute v garazovej jame? Asi ostanem pri osvecenej mastnote, to fakt funguje. Zaoberam sa amatersky autami uz 30 rokov a mozem potvrdit, kde unika olej cele okolie nekoroduje a uz vobec nehrdzavie

Len som nikdy neskusal tieto babske recepty: "nafta, petrolej, prev. olej, vazelina". A ked sme uz pri tom aka vazelina. Proti vode A00 alebo antikoroza litiova?
Da sa to striekat tlakovym zahradnym rozprasovacom z HORN. BAU.?