Stránka 2 z 6

motor 4,6

Napsal: 26 led 2008 20:40
od Voyager
v součastnosti uvažuji o koupi RR 4,6 umite tu poradit jestli se tam něco nesipe, třeba automat nebo na co dávat pozor při koupi auta si umím spravovat sám , pokud jde o mechaniku a ne elektroniku, a taky mně zajímá jak jsou popřípadě drahý díly. Mám radši benzín. popřípadě LPG tak by mně zajímalo, jak to funguje a jestli je lepší dát sekvenci, nebo jednobod a jestli je v Čr. schválená hromadná homologace. Za případné odpovědi děkuji Honza. :idea:

Re: motor 4,6

Napsal: 27 led 2008 12:42
od RB
Voyager píše:v součastnosti uvažuji o koupi RR 4,6 umite tu poradit jestli se tam něco nesipe, třeba automat nebo na co dávat pozor při koupi auta si umím spravovat sám , pokud jde o mechaniku a ne elektroniku, a taky mně zajímá jak jsou popřípadě drahý díly. Mám radši benzín. popřípadě LPG tak by mně zajímalo, jak to funguje a jestli je lepší dát sekvenci, nebo jednobod a jestli je v Čr. schválená hromadná homologace. Za případné odpovědi děkuji Honza. :idea:
Hlavně se sypou kč z peněženky za benzin. :?

Napsal: 27 led 2008 12:44
od eliott
Za plyn rozhodně míň, než za naftu a opravy dieslu, Mirek by mohl povídat :Ja blb:

Napsal: 27 led 2008 13:14
od motohanz
a ohledne toho plynu, tak dej sekvenci....

Napsal: 27 led 2008 14:29
od RB
eliott píše:Za plyn rozhodně míň, než za naftu a opravy dieslu, Mirek by mohl povídat :Ja blb:
Montáž plynu taky něco stojí,nyní jezdím cca 11litrů až dám letní kola půjdu o dva litry dolu.A auto-jak víš s chipem nejede špatně.

Napsal: 27 led 2008 15:41
od motohanz
RB píše:
eliott píše:Za plyn rozhodně míň, než za naftu a opravy dieslu, Mirek by mohl povídat :Ja blb:
Montáž plynu taky něco stojí,nyní jezdím cca 11litrů až dám letní kola půjdu o dva litry dolu.A auto-jak víš s chipem nejede špatně.
mi nerikej ze s timhle s TDS jezdis za 9 litru, to jsem s nim nejezdil ani v bmw e39.... :wink:

Napsal: 27 led 2008 17:57
od eliott
No když jezdíš do 90 km/h tak možná, taky jsem měl několik BMW TDS a taky vím kolik umí spolknout :lol: ...ale to už jsme tady probírali :roll:

Napsal: 27 led 2008 21:37
od Voyager
No chtěl jsem se spíš dozvědět jestli na těch autech zhruba v letech 96- 99 se něco rozbíjelo, v součastnosti mám Voyagra AWD no a tam třeba po 200000km padaj převodovky. Tak jenom takovou sondu jsem hodil. Jináč nafta je určitě ůspornější , ale ne tolik, brácha má Diskárnu 2,5 tdi, výbornej motor ale když jí prožene tak taky papá anehledě na to že na benzínu nejsou tak drahý opravy , proto já radši benzín no a montáž LPG v Sekvenci může vyjít tak na 50 a RR v benzínu koupím i o 100 levněj než naftu. Jak naročný na finance jsou opravy toho pérování a co vydrží převodovka nebo jestli je lepší koupit 4,0 s manuálem Díka z a diskusi :idea: :lol:

Napsal: 27 led 2008 23:40
od motohanz
montaz sekvence ti muzu dohodit i za 38 tis....mel jsem specielni nadrz tak jsem to mel za 40.....

Napsal: 28 led 2008 12:55
od Voyager
Jak velká je ta špeci nádrž a kolik berou tyhle autí ten muj voy 3,3 AWD bere 13-16 tak tady by to mohlo bejt tak o 1-2 litránky víc co? Jináč plyn si nechám udělat u toho svojeho plynaře, z nynější zástavbou jsem spokojenej a uplně bez problémů uz sem najel 90000km. Ale pokud by s ním nebyla řeč na podobnou cenu tak dám vědět. Ale zatím sem ve fázi výběru a zkoumání kterej typ RR je tak nejspolehlivější z V8. :roll:

Napsal: 28 led 2008 13:40
od motohanz
no ja ted mam Granda Cherokee nez si vyberu nejakyho RR 4,6 a tam ta postreba je skoro totozna co to bralo benzinu, mozna litrik navic. Ta specialni (mozna neni uplne specialni ale neni uplne k bezna) je toroidni nadrz na 70 litru, bezne jsou to 50 L....a to u takovyho auta mi prijde docela malo.....spotrebu mam 16-20 L/100.... podotykam 5,2 V8....

Napsal: 28 led 2008 13:43
od motohanz
jako jde to i za 14L dalka....130 po dalnici..... :wink:

Napsal: 28 led 2008 19:35
od Mirek 1234.cz
eliott píše:No když jezdíš do 90 km/h tak možná, taky jsem měl několik BMW TDS a taky vím kolik umí spolknout :lol: ...ale to už jsme tady probírali :roll:
Nejdříve jsem pořídil Range Rover DSE (limited edition - originál s vyšším výkonem), ale po těch peripetiích co jsem si s tím za rok a půl neustálého opravování prožil si skoro dovolím tvrdit, že je snad lepší stré VM :roll: a to máme servis.

:wink: Elliot mi říkal, rozřež to, poprav to..., ale já ne... mám naftu a "ekonomičtější provoz" rád :roll: .

Mechanici se mnou už nemluví, jelikož je to pořád vys...é, tak mě nenávidí :roll: Nedokáží pochopit jak někdo může koupit za 250t auto a dalších 200t narvat do servisu... a to dělám auta/díly. DSE mě asi nemá rádo, jinak to není možné... Beru jej jako osobní souboj a umím zajít velmi daleko, ale zatím ta mrcha vyhrává :? Nárazově až 4x týdně tahám auta na vleku..., vždy motor opatrně zahřívám, nikdy mu nedávám víc než musím, vypínám jej až po chvíli co zastavím... Stejně v kanystrech místo nafty vozím vodu, 3x dělaná hlava, neustále natlakované a popraskané hadice a tím odrovnané dva nové chladiče, všechny hadice, různé termostaty, vodní pumpa, viskospojka.... Když počítám počet nechtěných odstávek a otahů, jsem téměř u čísla 20!!!!

Co bylo dále? Na přelomu roku jiný, raději dražší motor se "zárukou" za 42.000 "údajně málo najeto" a po předání, auto které jelo teprve od 2,5T a výše :cry:, po sešlápnutí plynu pocit šlápnutí do lejna alespoň od tří medvědů najednou... a nic. Takže jsem se s prázdným plaťákem v kopci nerozjel..., žádný tah (předtím se rozjíždělo okamžitě od nuly - bez legrace do 50km/h "skoro jako má 4,6") tak prý mechanici přehodí původní čerpadlo... než se tak stalo, chtěl jsem jiný motor piánko projet, aby si vše sedlo :lol:. Auto pořádně netopilo, teplota se držela nad modrým polem, spotřeba až 16L / 20L na volnoběh :) Po dalších 30km na dálnici při 90km/h rozsvícení olejové kontrolky, tak hned sjíždím z dálnice, auto při odbočování najednou chcíplo a málem mě ztuhlé řízení poslalo do směrovky Sadská. (vystřelila hadice chladiče oleje a všechen vystříkal ven) S motorem jde otočit, snad není přidřený..., ale musíme na něj opět ze spoda, zkontrolovat šály... Už si s ním nevím rady. Nejraději bych jej zapálil, když už je tak krásně černé od vyteklého oleje. Dám jej nepříteli... Danajský dar - oběsí se.

Už mě nebaví neustálé ohledy na TDS - taková auta při troše větší zátěže musíte mít dvě. Jedno je v servisu a druhé možná jezdí a to ani raději nehovořím o detailech jako nemožné startování za tepla, apod... Všechno kolem, co má motor jezdí, jen můj Range Rover DSE ne a ne. Potřebuji auto do kterého skočím, zapřáhnu třeba vlek s autem a projedu křížem krážem Evropu - DSE toto dlouhodobě nikdy nevydrží.

Naštěstí jsem před koncem roku pořídil 4,6. Nemám rád LPG, ale spotřebu která asi nejde pod 16,5L vítám a neřeším, jelikož udýchané DSE při stejném stylu Praha+dálnice, bere kolem 11-14L, takže jsou to u 4,6 dobře vynaložené peníze, jelikož ušetřím tisíce za odtahovky a už nemám nervy v kýblu :lol: zatím......

Napsal: 28 led 2008 20:31
od motohanz
no to je konecne konstruktivni prizpevek... :wink: , ikdyz teda ja v bmw jsem s tim motorem mel problem jen jednou s ruplou hlavou a cerpadlem... :wink:

Napsal: 28 led 2008 21:27
od MartinMM
koukam koukam jak nekdo muze mit takovej pech - ja mel stejnej motor v Bmw a tam mi jednou rupla hlava na dalnici ale to jsem tomu dal - plnej a drzel jsem to asi deset km jinak zadnej problem a v RR nemam problem ale na doraz nejezdim - jede pekne spotreba do jedenacti a to nejezdim 90 :lol: :lol: a v terenu super jakej ma kroutak na nizke otacky a hlavne az dojde benzin a plyn tak si oseju slunecnici nebo jine svinstvo a budu delat olej a jezdit stale :lol: :lol:

Napsal: 28 led 2008 21:41
od RB
motohanz píše:no to je konecne konstruktivni prizpevek... :wink: , ikdyz teda ja v bmw jsem s tim motorem mel problem jen jednou s ruplou hlavou a cerpadlem... :wink:
Já upřímně taky jen jednou.Hlava,čerpadlo,chladič na místě nehody-od Mirka,hadice,termostat........No znáte to.Ale původ závady?Půjčil jsem auto kamarádovy na odtah.A to když jsem auto vezl z německa tak jsem měl hadici od chladiče prasklou a omotanou izolačkou,protože ten co mi to auto prodal ji potřeboval do svého RR.Takto jsem absolvoval 600km.Pokud by to mělo znovu přijít,tak jde z baráku.Upřímně ale jsem jinak nad vísost spokojenej.S tou rychlostí je to tak,víc se na šumavě,ale jezdit nedá.A jestli si mám pořídit jiné auto tak vyzkouším Hummer H 1.

Napsal: 01 úno 2008 11:58
od Miloš
Nevíte někdo kde hledat průměry broušení válců a kliky(hlavní i ojnice)Je to čistě o 0,25 a 0,5,nebo je tam nějaká tolerance?Vezl jsem to brousit a nikdy tenhle motor nedělali,tak aby to byl sichr.Díky.

Napsal: 01 úno 2008 12:16
od Voyager
No asi by si mněl mít nejdřív písty, lágry, no a pak ti to podle mně vybrousí k danýmu rozměru. Ještě dřív dělávali v domažlicích výbrusi klik a lágry dělali na míru z bronzu, takže věčný. :D

Napsal: 01 úno 2008 16:15
od Miloš
To samo mám,jen jestli tam není nějaká zvláštnost.U kliky asi ne,ale u válců,třeba kvůli tomu hliníku a slabý vložce.

Napsal: 01 úno 2008 17:42
od Voyager
No já myslím že tam žádná zvláštnost nebude, kdyby to byl nějakej vysokootáčkovej motor, tak bych se toho bál bez nějakých přesných údajů. V servisu by ti mohli poradit, tam by k tomu mohli mýt přesný čísla. :?: