Stránka 2 z 2
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 20 srp 2013 22:02
od hifi
no pekne,
nie je umenie zit v krajine kde ti stat zbytocne nekladie polena pod nohy

Re: rada pri kupe RR
Napsal: 20 srp 2013 22:17
od ryow
Ok...takze ked si to zhrnieme na ktore.veci sa mam pri obhliadke auto zamerat...ktore veci su tak najviac poruchove...
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 20 srp 2013 22:30
od pooh
urcite su tu mudrejsi ludia, ja si myslim, ze mal by si kontrolovat predny kardan, skus nieco zistit o prevodovke, ci bolo repasovane atd. negativum, ked aj na fotkach vidno jak dezolatnom stave je interier, chybajuce drobnosti, panely uplne oddelene od b stlpa. madla dveri tiez dost zle vyzeraju, ale to je chronicke miesto L322-ky. a samozrejme vyskusaj vsetko ci funguje tak ako ma.
urcite by si mal dohodnut a pozriet si aspon jeden taky kus, ktory sa predava za 10-12tis, este predtym nez pojdes pozriet si toto, len aby si mal nejaku predstavu, ze aky je rozdiel medzi vozidlami a ci sa oplati to lacnejsie. tym nechcem nic naznacit, lebo to auto nepoznam, kludne moze sa stat, ze potom povies ze to oplati sa, alebo mozno povies, ze ma to hodnotu najviac tak 5tis

alebo ze vobec. ( a moze sa stat, ze niekto zas 12 tis chce za auto co ma hodnotu tak 7-8 ...)
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 20 srp 2013 22:33
od ryow
No v skutocnosti pozeram skor ten so svetlolum interierom ako ten druhy co ma uz taky kus dezolatny interier
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 21 srp 2013 07:32
od Kokesek
u tohoto modelu se vyskytuje pomerne hodne zavad na balastnich vecech - panel lcd na budikach, kardan spoj na diff- predni, pridavka (je lepsi videt olej), vyhrivani sedacek, parkovaci senzory, ovladani polohy volantu a ridici jednotka sedacky (to je chronicke), vyzkouset funkci mechanickeho odem/zamykani dveri klickem. Vzpery predni a zadni kapoty, vrzajici zadni naprava v ulozeni, unaveny kompresor vzduchu, popraskane mechy.....atd. Funkce auta jako premistovadla je vetsinou zachovana (az na kardan, nebo pridavku.) A to hlavni je 5L40E to je treba resit vzhledem k cene vozidla....Dobra bude pouze v pripade ze ji nekdo repasoval. Motory od BMW moc netrpi nejaky termostat, tekouci vodni pumpa, nefunkcni visco, zhavice urcite nepujdou, cidlo v nadobce vody (na to byla svolavacka), serva odchazi dost. Vstrikovani bez KTS nebo vytazeni vstriku nezjistis. To je asi tak vse co jsem resil na zhruba triceti autech.
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 23 srp 2013 17:48
od míra hd
Nechci tě odrazovat,ale pokud víš že bylo bouraný tak s ním ani neztrácej čas,naftáků je dost.
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 23 srp 2013 17:53
od ryow
dobra cena tam je..pekny interier a exterier
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 23 srp 2013 18:07
od míra hd
Jo,taky jsem se byl na jeden takovej podívat,moc se mi líbil.Ale nad protokolem z cebie jsem málem zvracel.No, přeju ti hodně štěstí.
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 10:27
od Miklosxxx
Chalani ako mate vi velkom TP napisanu L322 2008 kategoriu vozidla.
Ja mam M1G prepis som platil 300e.
Teraz sme dovezli L322 2007 a tam ma pisane N1G
Prepis klasika 66e.
Som stoho trochu zmeteny.

Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 10:44
od pojir
M1G je osobak, N1G je nakladak. Rozdil ciste papirovy. S N1G je zase drazsi poplatek za madarskou dalnici a tykaji se ho zakazy vjezdu nakladnich vozidel...
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 11:41
od MadTom
N1 resp. N1G se často dělalo kvůli odpočtu DPH - takové ty kombíky s mříží v kufru. Kromě poplatků na dálnici je s tím ještě jedna spojená taškařice - jsou lokality, kde osobní auto může, ale nákladní, i když se liší jenom zápisem v TP ne - třeba Vídeň, a to vše kvůli emisím. Že to nedává žádný smysl zkoumat netřeba.
U nás se často řešila změna zpět z N1 na M1.
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 11:43
od Miklosxxx
Cize je asi mat lepsie M1G mat ciste svedomie?
Kontroluju to vlastne zakonny prislusnici zakaz vjazdu pre nakladne vozidla?
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 13:21
od habakuk
No problém by mohl nastat v Rakousku a Německu kde do centra měst N1 různě omezovali. Vídeň cosi měla, ale už jsem to zapomněl jak to bylo. Pro soukromníka je M1 výhodou, ale není to parametr který by rozhodoval koupit nebo nekoupil daný kus.
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 13:32
od pojir
Ja jsem nastesti N1G nikdy nemel, ale neni nahodou rozdil i v poctu mist k sezeni? Ze N1(G) maji papirove maximalne 4? Nebo alespon do nektereho rocniku to tak bylo, aby mohlo byt auto povazovano za nakladni a tedy danove optimalizovatelne?
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 13:40
od stiinek
D2 mám N1G, normálně 5 míst.
Pro Rakousko si musel předchozí majitel vyřizovat emisní plaketu.
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 13:49
od MadTom
Počet míst k sezení je vždy v TP. Ono to souviselo s váhou auta a zatížitelností. N1 mám Mondeo a kromě TP to není nikde poznat. Ani přepážka v něm nebyla a není zapsaná v TP. Předchozí majitel si to uměl zařídit.
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 14:18
od habakuk
N1 musela v určité době mít vyšší nosnost pro náklad než převážené pasažéry. Tedy některá auta co byla na hraně byla úpravna jako čtyřmístná. Měl jsem tak Bravo a Stylo kdy byly jen 4 místa.
Re: rada pri kupe RR
Napsal: 18 úno 2021 19:10
od Miklosxxx
No z tymi miestami mate pravdu az teraz sme si vsimli pocet miest na sedenie 3 nudzovych 0
Mne to osobne nevadi

len to som sa cudoval ze preco som ja platil prepis 300euro a on iba 66.Uz som si zacinal namyslat ze ma dakto obtiahol a podla vasich prispevkou som aj rad ze mam M1.
