Zadní ramena jsi teda jen zaříznul a zesílil uchycení na přední straně nápravy?
panhardská tyč D2
Moderátor: Miky_CZ
Re: panhardská tyč D2
Teď jsem neměl moc času a nějak se tomu nevěnoval... ale když koukám na foto, tak se mi to áčko moc líbí
Zadní ramena jsi teda jen zaříznul a zesílil uchycení na přední straně nápravy?
Zadní ramena jsi teda jen zaříznul a zesílil uchycení na přední straně nápravy?
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: panhardská tyč D2
tak.. v týdnu jsem si koupil přední panhardku od slámy a už se pustil do práce. Je dobrý, že má to protvarování na diferák. Myslel jsem, že jí namontuju ma ten nižší držák z rámu na watt.. ale musí to drřet na druhé straně aby byla křížem proti předku
dnes to snad dodělám a vyzkoušim... Když to nebude prasárna a bude to funkční, dám sem fotky
. no a když ne, raději se chlubit nebudu a budu dělat jako by nic

Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: panhardská tyč D2
Držím palce a nahlas i případný neúspěch, ať se poučíme i ostatnívasek72 píše:tak.. v týdnu jsem si koupil přední panhardku od slámy a už se pustil do práce. Je dobrý, že má to protvarování na diferák. Myslel jsem, že jí namontuju ma ten nižší držák z rámu na watt.. ale musí to drřet na druhé straně aby byla křížem proti předkudnes to snad dodělám a vyzkoušim... Když to nebude prasárna a bude to funkční, dám sem fotky
. no a když ne, raději se chlubit nebudu a budu dělat jako by nic
![]()
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: panhardská tyč D2
no.. tak se zadařilo, teda částečně. Kupoval jsem si delší kovové hadičky k brzdám za 2500,-, v týdnu je namontoval.. no a dnes jsem si jednu proříznul rozbrusem
ale... panhardka funguje bezvadně
hlavně už jsem se zbavil toho nesnesitelnýho bouchání, jak jsem ho měl vymlácenej. Zkoušel jsem to projíždět až k večeru, tak fotky dám zítra. Hlavní úspěch je v tom, že auto víc kříží a myslim že do budoucna je víhoda v konstrukční jednoduchosti.. nevim proč se občas ty angláni nemůžou držet zaběhnutých konvencí, co bezproblémově fungujou na autech +/- sto let
ale... panhardka funguje bezvadně
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
-
MadTom
- Příspěvky: 15310
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: panhardská tyč D2
No třeba proto, že měchy, které D2 může mít na zadní nápravě chtějí lepší vedení, které wattův přímovod poskytuje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: panhardská tyč D2
MadTom píše:No třeba proto, že měchy, které D2 může mít na zadní nápravě chtějí lepší vedení, které wattův přímovod poskytuje.
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: panhardská tyč D2
Tak tady je pár fotek.. zatím zkušební verze. Panhardka byla potřeba cca o 5cm zkrátit na té rovné straně, musel jsem uříznout na levé straně držák watu z rámu. Ještě to budu muset upravit.. Na pravé straně jsem to zatím uchytil do toho malého úchytu na wat ale tyč je moc zkosená - při pružení to už docela vybočuje nápravu. Potom to už nebude mít chybu. Jinak na fotkách má auto zahrabanej předek v nějaký strouze, auto sedí na rámu a zadní náprava je vyvěšená... tak zase tak našikmo jako na fotkách ta tyč běžně není 
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
Re: panhardská tyč D2
Já teda nakonec udělal jen panhardku.. ale chci se tě zeptat, jak máš řešenej kardan.. Máš vzadu u difu danej kříž, nebo jsi tam nechal hardyspojku? Já si jen tak preventivně vyměnil hardynu, byl jsem jeden den pojezdit a vrátil se, že byla uplně rozervaná. Napadlo mě, že to může být tím, ja se náprava vybočuje do strany.. no a když se někde hrabošim delší dobu s vykříženym autem, asi to pro ní bude záhul. Ale teoreticky by jsi měl mít podobnej problém i ty.. protože tobě při pružení náprava zůstává v rovině a už neopisuje kružnici.. tak se ti to musí taky jako by vylamovat ne?emo píše:Nazdar ja mam na D2 v zadu ackove rameno uz len to krizenie ake mam tak ako ma defik alebo RRC D1 urcite by som skor isiel do ackoveho ramena ako do panhardkyvasek72 píše:Ahoj chlapi... dnes jsem dostal nápad - možná špatnejmám totálně na kaši ten bláznivej wattův přímovod (horní siláč vymlácenej a prostřední nějakej zarezlej, že se neotáčí)
auto jsem zvednul zatím o 2" podvozkem a ještě půjdou podložky.. mám strach, že i když ho nějak poupravím, tak to bude stejně držet při křížení a sada těch siláčů stojí dost.
Co takhle předělat tu věc na běžnou panhardku? náročný to snad moc nebude a kupa starostí pryč.. no a když to funguje na ostatních autech![]()
co vy na to?
mimochodem... nevíte kde koupit delší brzdové hadičky?
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)
-
MadTom
- Příspěvky: 15310
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: panhardská tyč D2
Mě v Albánii vydržela hardyspojka koupená za cca 300Kč asi 300km - bylo to od nějakého podivného výrobce. Čekal jsem trošku víc. Nejezdil jsem žádnej velkej terén, spíš asfalt a šotolinové cesty.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo