Stránka 2 z 2

Re: all terrain electric defender

Napsal: 13 kvě 2014 22:43
od visby
Franta D1 píše:ALE PROČ???? :finger
chod na elektromobile na dovolenku do talianska, po 400km a 5-6 hodinach na nejakej dobijacej stanici zistis preco;-)

taktiez energia nejde len tak zo zastrcky, ale musi ju niekto vyrobit. solar ti to ani teoreticky nepokryje, hlavne v nasej polohe. EV caka este dlha cesta a urcite nie cez baterky...

Re: all terrain electric defender

Napsal: 13 kvě 2014 23:25
od Franta D1
Nejsem žádnej ekoterorista a budu si dál pálit benzím ve V8, poslouchat jak si bublá a naftu v dodávckách. Nicméně mně dost se.e DPF a přicházející močovina ve vejfuku... přitom stačí dělat kvalitní motory a pořádnou naftu bez okosra.ek, nicméně takový palivový články se taky vyvívíjí. Spíš tyhle věci určitý skupině lidí nejdou do krámu. Jsou v tom stejný loby jako v zákazu žárovek, WC který budeme splachovat 3l. vody(když nebude v podlaze dostatečnej spád potrubí zůstane šiška i s papírem 20cm za mísou a za ní další a další a pak sbíječka), od roku 2018 se nesmí vyrábět a prodávat klasický kotle, plyn kotle s atmosférickým hořákem, ale pouze kondenzační (takže kdo nemá topnou soustavu počítanou na nízkou teplotu bude s kondenzákem topit stejně na 70st, takže ho bude mít stejně na ho... převložkujeme všichni komplet komíny a ne všude lze udělat odpad na odvod kondenzátu, postupně se rozpadnou všechny litinový trubky na odpadech, takže rozbušíme naše byty a domy, chodníky) byl tlak na zákaz výroby el. kotlů a měly se nahradit tepelnými čerpadly...

Re: all terrain electric defender

Napsal: 13 kvě 2014 23:26
od Gobey
Rover píše:DeLorean měl ale Flux Capacitor... :)

http://backtothefuture.wikia.com/wiki/Flux_capacitor
Ale ten resil cestovani casem, pohon byl na jadro, ale jestli fuze nebo stepeni, to nevim :)

Re: all terrain electric defender

Napsal: 14 kvě 2014 07:42
od MadTom
A ono takovej výlet do vnitrozemí Rumunska nebo Albánie je stále tak trošku cesta časem. :Pohoda:

Re: all terrain electric defender

Napsal: 14 kvě 2014 14:51
od Trewor - ségra
Než na čistou elektriku by se měli pohnout cestou diesel/benzín-elektrickou..tak jako mašiny.
Malej spalovací motor s vysokou účinností pohánějící generátor a elektromotor/-y na samotnej pohon.

Jinak je to hrozně zabitý nepraktičností kvůli dojezdu.

Všechno se to odvíjí od baterek. Dokud budou drahý, s nízkou energetiskou hustotou a po pár letech půjde kapacita výrazně dolu tak jediný co to může táhnout jsou dotace na ekologický auta. Na ty ale v našem státě můžem zapomenout.

Elektrickej defík podle mě smysl má tam, kde může dělat opakovaný jízdy s požadavkem buď na nižší hluk nebo omezení emisí jako na safari, v dolech, vození turistů atd.
Ale defík je spíš auto na cestování a ježdění mimo civilizaci a to jde naprosto proti tomu.

Re: all terrain electric defender

Napsal: 14 kvě 2014 15:00
od MadTom
Elektrickej Defík pokud vím nikdy nebyl myšlenej do výroby, ale jako testovací laboratoř. A na to se Defík hodí výborně, protože je to takové velké puzzle.

Co se týče kombinace pohonu - tedy hybrid, tak ano, ale musí se to auto na to stavět od počátku a né to pastit do nějakého standardního. A nejsem si jistej, jestli kombinaci klasického pohonu včetně automatické převodovky a k tomu doplňkové elektromotory na popojížděí ve městě, nebo pouze elektrickej pohon s generátorem na dobíjení. Oboje má své výhody a nevýhody a potřebuje úplně jinak konstruované auto, aby se dalo pplně využít. Lokomotiv je doopravdy něco trošku jiného.