Stránka 2 z 4

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 17 srp 2014 20:45
od faisceau
MadTome,

na Teba sa dá vždy spoľahnúť. Palec hore :-)
Krásne logické a jednoduché vysvetlenie.

Verím, že moja skúsenosť niekomu pomôže.


DanoB

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 16 lis 2014 21:19
od Jirka944S
Dnes jsem se dostal do podobné situace, jen s tím rozdílem, že při otočení klíčkem po zhasnutí všech kontrolek, se motor ani neotočil. Po několikatém přejetí pákou od polohy P do 1. Se mi nakonec nastartovat podařilo. Nemáte nějaký tip kde hledat problém.

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 16 lis 2014 22:01
od faisceau
Ahoj, videl by som to na XYZ switch, ale najskôr diagnostika, aby to nebol len vypadnutý ovládací káblik na štartri

:-)


Držím palec

DanoB

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 17 lis 2014 08:11
od Jirka944S
Co je to zač XYZ, svitch když se to přeloží do lidštiny pro laika?

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 17 lis 2014 09:54
od David S.
Přepínátko do polohy iks y zet [emoji205]. Ja jsem u sveho auta udelal to, ze jsem sundal konektor od toho xyz bazmeku, vycistil a jeste jsem si vsimnul, ze primo na tenhle bazmek kape destilat z klimy, tak jsem hadickou udelal odvod pryc. A od te doby musim zaklepat je par mesicu klid [emoji204]

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 18 lis 2014 07:09
od faisceau

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 19 lis 2014 09:20
od snusmumrik
Ináč, mne to minule robilo pri slabej baterke. Kúpil som novú a prestali blikať kontrolky a začala radiť prevodovka.

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 19 lis 2014 12:52
od halo
Tak tu mame asi mesiac automatickych prevodoviek :lol: Posledne dni sa mi stava ze po zaradeni spiatocky sa rozblika M+S a po zaradeni D ide auto uz len na trojke. Po prestartovani je vsetko v poriadku. Stava sa to nepravidelne , cca tak kazde 10-20 zaradenie spiatocky. Netusite niekto co by mohlo sposobovat tento problem? Dakujem

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 19 lis 2014 13:37
od David S.
Problémy blikající m+s a nouzového režimu můžou souviset s:
- vada řídící jednotky autom.převodovky a jednotky motoru /tady nepomůže než diagnostika/
- slabá či kaput baterka, nebo blbě utažený kontakty na baterce - dobít či koupit novou
- špatné kostry - všechny projít, dotáhnout očistit atd.
- vadný XYZ switch viz obrázek od Faisceau o několik příspěvků dříve. XYZ switch je pod autem, když máš gynekologický prsty, tak se tam dostaneš, ale většinou to nejde a musí dolů výfuk.
Mě pomohlo odpojit XYZ switch, vyčistit konektor a protože bylo ještě teplo, používal jsem klimu, tak jsem viděl jak přímo na XYZ switch kape destilát klimy - tak jsem odvedl hadičkou mimo XYZ switch.
Pokud nepomůže něco z výše uvedeného nezbývá než koupit a vyměnit nový XYZ switch (pokud diagnostika nechytí něco jiného) VIZ http://www.ebay.com/itm/NEW-LAND-ROVER- ... 25995b83c6


D.

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 19 lis 2014 14:23
od MadTom
Měl jsem tu za poslední 2 roky 3 D2 s problémy s automatem - pokud nepočítám Kubrta, který auto utopil a vytopil i řídící jednotku automatu, co je pod sedadlem řidiče a ta to nerozdýchala, takna dvou autech byl ohnilej konektor na připojní této řídící jednotky. Stačilo vyčistit a lehce nakonzervovat a chyby zmizely a auto jezdí. Ani jeden z majitelů se nepřiznal, že auto vytopil, ono to na to ani moc nevpadalo. Spíš to vypadalo na vlhkost co se do konektoru postupně dostala.

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 19 lis 2014 17:30
od patrik
Ak bude treba tak mam na predaj použivany XYZ switch a aj Rj automatu .

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 19 lis 2014 18:11
od nico
Naše autá dokážu prekvapiť niekedy aj milo :-) Blikajúce M+S a núdzový režim raz, dva krát do mesiaca, potom diagnostika u faisceau a tri kódy určujúce chybu solenoidu, prípadne nedostatok, alebo špinavý prevodový olej. Začal som výmenou oleja a odvtedy nič, ťuk ťuk na drevo. Radí o poznanie hladšie, ale to určite viete. Takže v prípade, že neviem v akom stave je olej, začať určite tam.[emoji106]

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 20 lis 2014 00:18
od faisceau
Ha, chalani, ale najnovšie zistenie je, že bez oleja v prevodovke sa jazdiť nedá :-D Vyvliekol sa spoj trubky a hadice na vedení do chladiča. Ako bonus som získal konzerváciu podvozku olejom z automatu. Pri našich starších autách asi nie je od veci mať pripravené náhradné trubky :-). Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.

DanoB

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 20 lis 2014 09:52
od patrik
faisceau píše:Ha, chalani, ale najnovšie zistenie je, že bez oleja v prevodovke sa jazdiť nedá :-D Vyvliekol sa spoj trubky a hadice na vedení do chladiča. Ako bonus som získal konzerváciu podvozku olejom z automatu. Pri našich starších autách asi nie je od veci mať pripravené náhradné trubky :-). Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.

DanoB
Neuveriš ale aj tie trubky mam na predaj :wink:

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 20 lis 2014 10:34
od Balú
faisceau píše:Ha, chalani, ale najnovšie zistenie je, že bez oleja v prevodovke sa jazdiť nedá :-D Vyvliekol sa spoj trubky a hadice na vedení do chladiča. Ako bonus som získal konzerváciu podvozku olejom z automatu. Pri našich starších autách asi nie je od veci mať pripravené náhradné trubky :-). Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.

DanoB
:nech to je asi nejaky virus alebo co ,priblizne pred pol rokom sa mi stalo to iste vratane tej konzervacie podvozku,mne tu hadicu vyrazilo asi v stovke... bola to hadica na vodicovej strane,tebe vyrazilo ktoru ?

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 20 lis 2014 13:37
od KTMatej
Tak dneska mi najednou na křižovatce zhaslo rádio, rozsvítila se komplet palubka a pak auto zdechlo. Vyndám klíček, nastartuju a nic, ha, je tam D, tak teda P, nastartuju, vše ok, jen bliká SM, takže můžu rovněž potvrdit, stačí zařadit N a nastartovat, vše pozhasínalo, od tý doby klid, ale důvěru to ve mě moc nevyvolalo...

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 20 lis 2014 13:57
od hifi
holt zivotnost trubkohadice je cca 10 rokov. je tam pri tom spoji 90 st uhol a asi to unavou materialu a namahanim v spoji jednoducho dlhsie nevydrzi. ja som planoval po novom roku preventivne hadice vymenit a popritom vymenit menic za Ashcroft HD ale odhalil som jemne tecuci olej z trubkohadice, takze preventivna akcia na novy rok sa zmenila na akutnu a bude prebiehat uz buduci tyzden. menic uz je na ceste. auto mi zatial chodi, ale z paniky pred nagelovani spodku auta a motoroveho priestoru ale hlavne nenechat dopustit do ponizeni dojst domov na odtahovke preventivne nejazdim. dufam ze po operacii banzai uz budem jazdit :grin:

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 23 lis 2014 09:39
od eliott
hifi píše:holt zivotnost trubkohadice je cca 10 rokov. je tam pri tom spoji 90 st uhol a asi to unavou materialu a namahanim v spoji jednoducho dlhsie nevydrzi.
To ovšem platí až u novějších aut, RRC ani D1 tento problém nemají , dokonce ani P38, je to specialita D2

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 24 lis 2014 21:17
od faisceau
Už zase jazdím, uletelo mi na dialnici len 5 litrov oleja, spoj firmy špecializovanej na hydraulické hadice je supeeeer, prevodovka drží. Akurát, nabudúce chcem radšej tú spodnú, tá vrchná trubka by sa dala rovno robiť cez výfuk :-(

DanoB

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie

Napsal: 24 lis 2014 21:29
od eliott
faisceau píše:Už zase jazdím, uletelo mi na dialnici len 5 litrov oleja, spoj firmy špecializovanej na hydraulické hadice je supeeeer, prevodovka drží. Akurát, nabudúce chcem radšej tú spodnú, tá vrchná trubka by sa dala rovno robiť cez výfuk :-(

DanoB
Moc bych se neradoval, automat může být po jízdě bez oleje poškozený a během následujících několka set km přestat fungovat, nebylo by to poprvé.