Stránka 2 z 4
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 17 srp 2014 20:45
od faisceau
MadTome,
na Teba sa dá vždy spoľahnúť. Palec hore

Krásne logické a jednoduché vysvetlenie.
Verím, že moja skúsenosť niekomu pomôže.
DanoB
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 16 lis 2014 21:19
od Jirka944S
Dnes jsem se dostal do podobné situace, jen s tím rozdílem, že při otočení klíčkem po zhasnutí všech kontrolek, se motor ani neotočil. Po několikatém přejetí pákou od polohy P do 1. Se mi nakonec nastartovat podařilo. Nemáte nějaký tip kde hledat problém.
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 16 lis 2014 22:01
od faisceau
Ahoj, videl by som to na XYZ switch, ale najskôr diagnostika, aby to nebol len vypadnutý ovládací káblik na štartri
Držím palec
DanoB
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 17 lis 2014 08:11
od Jirka944S
Co je to zač XYZ, svitch když se to přeloží do lidštiny pro laika?
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 17 lis 2014 09:54
od David S.
Přepínátko do polohy iks y zet [emoji205]. Ja jsem u sveho auta udelal to, ze jsem sundal konektor od toho xyz bazmeku, vycistil a jeste jsem si vsimnul, ze primo na tenhle bazmek kape destilat z klimy, tak jsem hadickou udelal odvod pryc. A od te doby musim zaklepat je par mesicu klid [emoji204]
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 18 lis 2014 07:09
od faisceau
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 19 lis 2014 09:20
od snusmumrik
Ináč, mne to minule robilo pri slabej baterke. Kúpil som novú a prestali blikať kontrolky a začala radiť prevodovka.
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 19 lis 2014 12:52
od halo
Tak tu mame asi mesiac automatickych prevodoviek

Posledne dni sa mi stava ze po zaradeni spiatocky sa rozblika M+S a po zaradeni D ide auto uz len na trojke. Po prestartovani je vsetko v poriadku. Stava sa to nepravidelne , cca tak kazde 10-20 zaradenie spiatocky. Netusite niekto co by mohlo sposobovat tento problem? Dakujem
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 19 lis 2014 13:37
od David S.
Problémy blikající m+s a nouzového režimu můžou souviset s:
- vada řídící jednotky autom.převodovky a jednotky motoru /tady nepomůže než diagnostika/
- slabá či kaput baterka, nebo blbě utažený kontakty na baterce - dobít či koupit novou
- špatné kostry - všechny projít, dotáhnout očistit atd.
- vadný XYZ switch viz obrázek od Faisceau o několik příspěvků dříve. XYZ switch je pod autem, když máš gynekologický prsty, tak se tam dostaneš, ale většinou to nejde a musí dolů výfuk.
Mě pomohlo odpojit XYZ switch, vyčistit konektor a protože bylo ještě teplo, používal jsem klimu, tak jsem viděl jak přímo na XYZ switch kape destilát klimy - tak jsem odvedl hadičkou mimo XYZ switch.
Pokud nepomůže něco z výše uvedeného nezbývá než koupit a vyměnit nový XYZ switch (pokud diagnostika nechytí něco jiného) VIZ
http://www.ebay.com/itm/NEW-LAND-ROVER- ... 25995b83c6
D.
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 19 lis 2014 14:23
od MadTom
Měl jsem tu za poslední 2 roky 3 D2 s problémy s automatem - pokud nepočítám Kubrta, který auto utopil a vytopil i řídící jednotku automatu, co je pod sedadlem řidiče a ta to nerozdýchala, takna dvou autech byl ohnilej konektor na připojní této řídící jednotky. Stačilo vyčistit a lehce nakonzervovat a chyby zmizely a auto jezdí. Ani jeden z majitelů se nepřiznal, že auto vytopil, ono to na to ani moc nevpadalo. Spíš to vypadalo na vlhkost co se do konektoru postupně dostala.
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 19 lis 2014 17:30
od patrik
Ak bude treba tak mam na predaj použivany XYZ switch a aj Rj automatu .
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 19 lis 2014 18:11
od nico
Naše autá dokážu prekvapiť niekedy aj milo

Blikajúce M+S a núdzový režim raz, dva krát do mesiaca, potom diagnostika u faisceau a tri kódy určujúce chybu solenoidu, prípadne nedostatok, alebo špinavý prevodový olej. Začal som výmenou oleja a odvtedy nič, ťuk ťuk na drevo. Radí o poznanie hladšie, ale to určite viete. Takže v prípade, že neviem v akom stave je olej, začať určite tam.[emoji106]
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 20 lis 2014 00:18
od faisceau
Ha, chalani, ale najnovšie zistenie je, že bez oleja v prevodovke sa jazdiť nedá :-D Vyvliekol sa spoj trubky a hadice na vedení do chladiča. Ako bonus som získal konzerváciu podvozku olejom z automatu. Pri našich starších autách asi nie je od veci mať pripravené náhradné trubky

. Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.
DanoB
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 20 lis 2014 09:52
od patrik
faisceau píše:Ha, chalani, ale najnovšie zistenie je, že bez oleja v prevodovke sa jazdiť nedá :-D Vyvliekol sa spoj trubky a hadice na vedení do chladiča. Ako bonus som získal konzerváciu podvozku olejom z automatu. Pri našich starších autách asi nie je od veci mať pripravené náhradné trubky

. Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.
DanoB
Neuveriš ale aj tie trubky mam na predaj

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 20 lis 2014 10:34
od Balú
faisceau píše:Ha, chalani, ale najnovšie zistenie je, že bez oleja v prevodovke sa jazdiť nedá :-D Vyvliekol sa spoj trubky a hadice na vedení do chladiča. Ako bonus som získal konzerváciu podvozku olejom z automatu. Pri našich starších autách asi nie je od veci mať pripravené náhradné trubky

. Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.
DanoB

to je asi nejaky virus alebo co ,priblizne pred pol rokom sa mi stalo to iste vratane tej konzervacie podvozku,mne tu hadicu vyrazilo asi v stovke... bola to hadica na vodicovej strane,tebe vyrazilo ktoru ?
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 20 lis 2014 13:37
od KTMatej
Tak dneska mi najednou na křižovatce zhaslo rádio, rozsvítila se komplet palubka a pak auto zdechlo. Vyndám klíček, nastartuju a nic, ha, je tam D, tak teda P, nastartuju, vše ok, jen bliká SM, takže můžu rovněž potvrdit, stačí zařadit N a nastartovat, vše pozhasínalo, od tý doby klid, ale důvěru to ve mě moc nevyvolalo...
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 20 lis 2014 13:57
od hifi
holt zivotnost trubkohadice je cca 10 rokov. je tam pri tom spoji 90 st uhol a asi to unavou materialu a namahanim v spoji jednoducho dlhsie nevydrzi. ja som planoval po novom roku preventivne hadice vymenit a popritom vymenit menic za Ashcroft HD ale odhalil som jemne tecuci olej z trubkohadice, takze preventivna akcia na novy rok sa zmenila na akutnu a bude prebiehat uz buduci tyzden. menic uz je na ceste. auto mi zatial chodi, ale z paniky pred nagelovani spodku auta a motoroveho priestoru ale hlavne nenechat dopustit do ponizeni dojst domov na odtahovke preventivne nejazdim. dufam ze po operacii banzai uz budem jazdit

Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 23 lis 2014 09:39
od eliott
hifi píše:holt zivotnost trubkohadice je cca 10 rokov. je tam pri tom spoji 90 st uhol a asi to unavou materialu a namahanim v spoji jednoducho dlhsie nevydrzi.
To ovšem platí až u novějších aut, RRC ani D1 tento problém nemají , dokonce ani P38, je to specialita D2
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 24 lis 2014 21:17
od faisceau
Už zase jazdím, uletelo mi na dialnici len 5 litrov oleja, spoj firmy špecializovanej na hydraulické hadice je supeeeer, prevodovka drží. Akurát, nabudúce chcem radšej tú spodnú, tá vrchná trubka by sa dala rovno robiť cez výfuk
DanoB
Re: DII Automat - prevodovka neradí/bliká m+s - riešenie
Napsal: 24 lis 2014 21:29
od eliott
faisceau píše:Už zase jazdím, uletelo mi na dialnici len 5 litrov oleja, spoj firmy špecializovanej na hydraulické hadice je supeeeer, prevodovka drží. Akurát, nabudúce chcem radšej tú spodnú, tá vrchná trubka by sa dala rovno robiť cez výfuk
DanoB
Moc bych se neradoval, automat může být po jízdě bez oleje poškozený a během následujících několka set km přestat fungovat, nebylo by to poprvé.