Stránka 2 z 2
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Napsal: 05 pro 2014 08:04
od Kokesek
eliott píše:Ono záleží i na tom, jak dlouho motor neběžel, čím déle, tím bude výsledek horší, přitom se nejedná o zhoršení stavu.
ano, presne tak. kazdopadne at to shrnem tak motor ktery ma stejne tlaky (rozdil do 1baru) v rozmezi od 22-26 je OK. Snizena komprese u dlouho stojicich motoru je zpusobena hlavne korozi ventilovych sedel ktere se casem zaklepou a docisti se sami. Pri mereni komprese je dobre vyzkouset zalit kazdy valec strikackou oleje a porovnat s predchozim merenim. Pokud tlak vyroste jedna se o netesnost na valcich (ovalita,pripecene kruhy,praskly kruh apod.), pokud ne je problem na ventilech (ohly,upaleny,potkan, deravy pist. apod.)
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Napsal: 05 pro 2014 09:19
od Sláma Karel
Já tedy moc tohle téma nechápu.
Tady řešíte motor, který má být na GO, takže si myslím, že pokud se bude dělat opravdu GO a né nějaká "jako"GO tak je snad úplně jedno jaké má tlaky ne?
No a za druhé zase tak moc špatných motorů 300tdi jsem tedy neviděl, že by potřebovaly kompletní GO. Takže řešit tady nějaké tlaky mi přijde zcela zbytečné. A navíc si myslím, že nějaké malé tlaky jsou u 300tdi docela levně řešitelná věc.
Když už tak bych se spíš zajímal o to aby nebyl někde prasklý blok od zamrzlé vody, nebo neklepal na klice, nebo neťukaly ventily o písty (mockrát srovnávaná hlava, takže už nízká). A ani některé ty věci z těchto si myslím, že by neměly být problém při opravdové GO. (vyměnit šály a zbrousit kliku, nebo zapustit ventily)
Takže tady má jít spíš o motor, který se tak jako zkontroluje, popřípadě se vymění nějaké drobnosti, aby byla jistota že bude OK. Není to náhodou takhle správně?
K
K
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Napsal: 05 pro 2014 09:26
od Kokesek
Sláma Karel píše:Já tedy moc tohle téma nechápu.
Tady řešíte motor, který má být na GO, takže si myslím, že pokud se bude dělat opravdu GO a né nějaká "jako"GO tak je snad úplně jedno jaké má tlaky ne?
No a za druhé zase tak moc špatných motorů 300tdi jsem tedy neviděl, že by potřebovaly kompletní GO. Takže řešit tady nějaké tlaky mi přijde zcela zbytečné. A navíc si myslím, že nějaké malé tlaky jsou u 300tdi docela levně řešitelná věc.
Když už tak bych se spíš zajímal o to aby nebyl někde prasklý blok od zamrzlé vody, nebo neklepal na klice, nebo neťukaly ventily o písty (mockrát srovnávaná hlava, takže už nízká). A ani některé ty věci z těchto si myslím, že by neměly být problém při opravdové GO. (vyměnit šály a zbrousit kliku, nebo zapustit ventily)
Takže tady má jít spíš o motor, který se tak jako zkontroluje, popřípadě se vymění nějaké drobnosti, aby byla jistota že bude OK. Není to náhodou takhle správně?
K
K
tady se debata zvrtla na princip cinosti a toho jak veci funguji. o motor uz nejde

Re: Nákup motoru 300tdi rada
Napsal: 05 pro 2014 13:26
od David S.
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Napsal: 05 pro 2014 13:56
od Hanys_a_Kaca
Náhodou já si rád o měření tlaků přečtu, třeba s tím olejem jsem to neznal, vážně. A původní smysl tématu se vytratí po prvních třech odpovědích skoro pokaždý, takže klíííd .-)
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Napsal: 05 pro 2014 14:06
od mr-tomas
Já si myslím že účel to splnilo. Pochopil jsem že měření tlaků může být zavádějící, zvlášt u motoru ktetej už nějakou dobu stojí. Takže děkuju všem za snahu pomoci mi s případným výběrem.
