Trakční baterie jako sekundární... proč ne?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Trakční baterie jako sekundární... proč ne?

#21 Příspěvek od dava » 14 pro 2014 18:30

HST píše:
dava píše:Čoveče, chlapi proč těm bateriím z karavanu říkáte trakční??
To jsou přece baterky pro pohony , s vysokými proudy. Trakční je pro naviják super a asi i pro start.
Ale ono se to tak dle me jmenuje. Proc nevim, ale na trhu se obecne trakcni nazyvaji ty, ktere odolavaji lepe hlubokemu vybiti, ale zas daji nizsi proud. Z trakcni baterky ja nenastartuju.
Neco jako "karavanova" baterka dle me neni, je to jen hantyrka caravanshopu. Karavanova = trakcni.
Trakcni dle verze klasika zaplavena, agm, gelova.

Viz google ala.
http://sdeleni.idnes.cz/co-jsou-trakcni ... deleni_ahr

Mam tuhle. http://www.battery-import.cz/varta-prof ... 12v--lfd60 a taky tomu rikaj trakcni.
Karavanová se jmenuje záložní... Trakční je určená pro pohony (jak ostatně sám název napovídá) Startovací je autobaterie.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

MadTom
Příspěvky: 15264
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Trakční baterie jako sekundární... proč ne?

#22 Příspěvek od MadTom » 14 pro 2014 18:45

Asi tak, karavanová doopravdy není žádnej speciální typ, ale je to baterka, určená do vozidla - mělo by být odolná otřesům, určená pro odběr s malým proudem - takže není problém s větším vnitřním odporem, kterej znamená, že baterka prostě proud nedá, a hlavně určená pro hluboké vybíjení - to startovací baterka klasické konstrukce prostě není.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět