Stránka 2 z 2

Re: Trakční baterie jako sekundární... proč ne?

Napsal: 14 pro 2014 18:30
od dava
HST píše:
dava píše:Čoveče, chlapi proč těm bateriím z karavanu říkáte trakční??
To jsou přece baterky pro pohony , s vysokými proudy. Trakční je pro naviják super a asi i pro start.
Ale ono se to tak dle me jmenuje. Proc nevim, ale na trhu se obecne trakcni nazyvaji ty, ktere odolavaji lepe hlubokemu vybiti, ale zas daji nizsi proud. Z trakcni baterky ja nenastartuju.
Neco jako "karavanova" baterka dle me neni, je to jen hantyrka caravanshopu. Karavanova = trakcni.
Trakcni dle verze klasika zaplavena, agm, gelova.

Viz google ala.
http://sdeleni.idnes.cz/co-jsou-trakcni ... deleni_ahr

Mam tuhle. http://www.battery-import.cz/varta-prof ... 12v--lfd60 a taky tomu rikaj trakcni.
Karavanová se jmenuje záložní... Trakční je určená pro pohony (jak ostatně sám název napovídá) Startovací je autobaterie.

Re: Trakční baterie jako sekundární... proč ne?

Napsal: 14 pro 2014 18:45
od MadTom
Asi tak, karavanová doopravdy není žádnej speciální typ, ale je to baterka, určená do vozidla - mělo by být odolná otřesům, určená pro odběr s malým proudem - takže není problém s větším vnitřním odporem, kterej znamená, že baterka prostě proud nedá, a hlavně určená pro hluboké vybíjení - to startovací baterka klasické konstrukce prostě není.