Stránka 2 z 3

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 19 led 2015 19:30
od maniac
Za mě mohu doporučit Volvo V70 D5 120kw :cool

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 19 led 2015 19:57
od Acon
kupec18 píše:...Ale ja bych se te D2 nebál,bude to mít krapet menši odpor, a s těžším autem to pojede klidněji, a mužeš s tím i v zimě :mrgreen:
Tiež to tak vidím. Musíš dodržať 80ku a to Disco zvláda v pohode. Možno bude spotřeba o 4l vyššia no koľkokrát natankuješ o 4l viac za cenu iného auta?

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 19 led 2015 22:41
od masar
S D2, co se týče tahání nemá táta zas až takový problém, přesně jak píšete 80-100km/h to většinou udrží skoro všude a na žádný velký frajeřiny to auto není ani sólo, prostě 140k a 2,5t. ALE - ta spolehlivost, už 2x "skoro" nedojel a po každý s karavanem. Jednou to dojel na 3 válce (svazek ke vstřikovačům), po druhý zase s polomrtvým podávacím čerpadlem v nádrži. To, že se vysypal diferák a prorazil obal... dodnes nevím jestli byla vlastnost, protože se to nestalo prý jen nám nebo něčí lemplovství.
Co se týče spotřeby, tak jak píše Acon za 150-200 tis. natankuješ hodně nádrží, ale s ohledem na tu spolehlivost a touhu svézt se v něčem trochu pružnějším pak není úplně k zahození jezdit třeba za 8l místo 12-14l :wink:

Z toho co jsem se zatím dozvěděl a s ohledem na vkus (ještě mu nadhodím ten Rover, ale pochybuji) vypadá zatím jako nejvhodnější kandidát BMW 3 E46 nebo X3 obojí v manuálu se 150kW. Když jsem pročítal ještě nějaký recenze, tak ten Mercedes E s 270CDi, taky nevypadal úplně marně a v případě požadavku na vysokou míru spolehlivosti by byl nejlepší 300TD ve starší generaci E, ale to už je přeci jen zase o 4-5 let starší kousek. Ty Audi budu muset ještě nastudovat.

Honza21: Předpokládám, že brzdový kotouče řešili jako první? Můžeš zkusit libovku, podle toho co psal, tak má se servisem BMW docela zkušenosti a ještě... neuraž se, ale že to řeší značkový servis nepovažuju za jakoukoliv záruku jistoty nalezení řešení. Každopádně díky za postřeh a ať se problém co nejdřív zdárně vyřeší :yes

*Ještě bych rád upozornil, že ten svazek byl měněný preventivně asi 2 roky předtím s ohledem na zkušenosti, že se podělá u všech aut. Byl to dokonce ten dražší, který měl mít údajně úpravu proti vzlínání. Doma tam pak přišel ten původní starý, nejspíš originál, a je tam do teď s tím, že vozíme nový, už "jen" v OEM kvalitě, v kufru.

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 19 led 2015 23:02
od kupec18
Bmw 3 e46 je dle mě jedno z nejhezčích co kdy bylo, ale na taháni si myslim že to moc není, navic je celkem male.
A ten samý motor máš v bmw 5 v tom novějším modelu, ted z hlavy nevím typ, ale tahat to v 530D muže i 2t.

A dynamika,, no v jednom jsem jel, bylo ještě trošku čiple, a je to peklo. Ale samozřejmě nacpane elektronikou jako všechny auta, celkově složita konstrukce, a to vubec nemluvím o počtu kurvitek.

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Kurvítko zkopiruj celo adresu pomoci ctrl+c,,,,,,, nějak mito nejde vložit

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 19 led 2015 23:08
od masar
Novější 530d, tedy E60, mi nebylo doporučeno s ohledem na spolehlivost a ikdyby náhodou, tak pod 200 tis. jich sice je dost, ale nejspíš to prý budou vylítaný krámy, pravděpodobně i přetočený... takže větší jistota by byla starší a trošku dražší E46 s tím 30d. Táta je normální postavy (je o hlavu menší než já) - já (186cm/85kg) jel v 330d jen jako spolujezdec a naprosto v pohodě, takže on se tam poskládá určitě ;-) Jen tak mimo - hned se mi v tom BMW zalíbilo nastavování sedáku pod koleny, to by bylo fajn v D2, tam vzhledem k délce nohou a (ne)délce sedáku nemám pravou nohu skoro vůbec opřenou/položenou. Tahání bude spíš příležitostný, jak jsem psal 3-4x do rok a možná jednou někam dál nad 800-1000 km.

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 19 led 2015 23:15
od Benjamin
masar píše:Novější 530d, tedy E60...
Jen na okraj, co by na něm mělo odcházet? Máme ho cca 4 roky, za tu dobu cca 70 tis. a bez problému, teď má něco přes 125 tis. km....tak já jen jako co by nás mělo čekat (i když věřím, že zatím nic, má dobrou péči)....na častější dlouhý cesty mimo ČR je to auto velice pohodlný a dá se jet za pár litrů, když se člověk jen trochu krotí...

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 19 led 2015 23:20
od kupec18
možna se pletu ale myslim že v těch motorech moc rozdil nebude. Tak pokud řešíš to tahani fakt jen okrajově tak jsem zpět u superba a či oktava :mrgreen:

A tam ta spolehlivost fakt je

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 19 led 2015 23:37
od masar
Benjamin píše:
masar píše:Novější 530d, tedy E60...
Jen na okraj, co by na něm mělo odcházet? Máme ho cca 4 roky, za tu dobu cca 70 tis. a bez problému, teď má něco přes 125 tis. km....tak já jen jako co by nás mělo čekat (i když věřím, že zatím nic, má dobrou péči)....na častější dlouhý cesty mimo ČR je to auto velice pohodlný a dá se jet za pár litrů, když se člověk jen trochu krotí...
Obrať se na libovku, pokud nenapíše sám :wink:, ale možná "moc malý" nájezd... je fakt, že v relaci do 200 tis. se pohybuje u aut nad 200.000 km...

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 08:40
od Acon
masar píše:S D2, co se týče tahání nemá táta zas až takový problém, přesně jak píšete 80-100km/h to většinou udrží skoro všude a na žádný velký frajeřiny to auto není ani sólo, prostě 140k a 2,5t. ALE - ta spolehlivost, už 2x "skoro" nedojel a po každý s karavanem. Jednou to dojel na 3 válce (svazek ke vstřikovačům), po druhý zase s polomrtvým podávacím čerpadlem v nádrži. To, že se vysypal diferák a prorazil obal... .....
:hmm: tak tomuto ja nejako nerozumiem. Za 4r. som došiel vždy a všade aj s prívesmi. Aj teraz keď je už celá zhumplovaná jazdami po lesoch a z ťahania dreva kedy je vymlátený snáď každý silenblok na nápravách, najnovšie tečie skrinka riadenia a piest ACE + volnobežka na prevodovke, auto stále ide a keby som mal teraz sadnúť a ísť cez pol EU s karavanom tak idem ;-)

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 09:50
od libovka
E60/61 jsou auta u kterych nikdy clovek nevi. Od 18let jsem jezdil v BMW e30,34,39,46,53 a ukoncil jsem to X3. Od te doby jezjim v LR jelikoz spolehlivost BMW sla rapidne pod uroven teto znacky. Jedine co stoji za rec je motor 3.0D ve vsech vykonech a 2.0D do 120kw. Vse ostatni nestoji vubec za rec. Dnes je uplne jedno co si clovek koupi za auto jelikoz jsou to vsechno stejny hnoje.Kazdopadne to o cem jsem u BMW driv vubec nevedel je u techto modelu na dennim poradku.
Opravdu ve spolehlivosti BMW vychazi nejlip X3. Opravdu lide co ji maji resi pouze provozni veci coz se o e60 nebo e90 rict neda.
Co se tyce e46 tak vzhledem k veku je vzacnost ji sehnat bez koroze. A s tim karavanem budes courat prdel po zemi.

Za me proste X3.

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 09:57
od kupec18
Teda ty budeš dobrej masochista, když tě Bmw zklamalo jsou poruchovosti a proto sis koupil Lr :mrgreen:

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 10:01
od masar
Acon píše:
masar píše:S D2, co se týče tahání nemá táta zas až takový problém, přesně jak píšete 80-100km/h to většinou udrží skoro všude a na žádný velký frajeřiny to auto není ani sólo, prostě 140k a 2,5t. ALE - ta spolehlivost, už 2x "skoro" nedojel a po každý s karavanem. Jednou to dojel na 3 válce (svazek ke vstřikovačům), po druhý zase s polomrtvým podávacím čerpadlem v nádrži. To, že se vysypal diferák a prorazil obal... .....
:hmm: tak tomuto ja nejako nerozumiem. Za 4r. som došiel vždy a všade aj s prívesmi. Aj teraz keď je už celá zhumplovaná jazdami po lesoch a z ťahania dreva kedy je vymlátený snáď každý silenblok na nápravách, najnovšie tečie skrinka riadenia a piest ACE + volnobežka na prevodovke, auto stále ide a keby som mal teraz sadnúť a ísť cez pol EU s karavanom tak idem ;-)
Já tě chápu, podívej se na Hanyse... ten se svým Defem objel půl Asie bez nějaký závažnější závady (pokud vím). My s tím měli takovýhle problémy a není to o tom, že bychom na to auto kašlali, spíš naopak. Úplně jsem třeba zapomněl, že jsme měnili už servo... teď čeká tátu zas vodní pumpa. Takový "blbosti" jako silentbloky tlumičů, Wattova přímovodu, podélných ramen, stabilizátorů a neustále podělaný čidla ABS, ikdyž jsou už myslím všechny nový, ani nezmiňuju to jsou "prkotiny".

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 10:10
od MadTom
K D2 - podívejme se všichni, jak je to staré auto a podle toho srovnávejme.
Opět bych se vrátil na začátek požadavku - pohodlné auto na ježdění po okolí a občas na delší cestu s karavanem. Mě do toho nezapadá žádné 4x4 ani dodávka - spíš velké osobní auto které nové bylo kolem 1mil. Kč a teď je spíš ojeté než zánovní.
Nepadla tady jedna věc - na jak dlouho se s ním počítá do výměny za něco jiného?

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 10:12
od Rozky
Radku, taky bych doporučil Volvo V 70, D5 120kw. Máme ho asi 7let, rv.2002,najeto ke 400tisicum km,a na pár drobností, naprosto spolehlivý. Karosářsky naprosto v poho, i výfuk je původní, spotřeba na dálku sólo kolem 5,5l, při motani se po Děčíně 6,2l, včetně tahání sem tam vozejk, karavanu. Sily má na rozdávání, pohodlí Volv bych řekl je všeobecně známo :-) A do 200tis Kč koupíš opravdu fesaka. :Pohoda:

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 10:30
od masar
MadTom: Výhledově to chtěl tak na 10 let, ale pochybuju o tom, že mu to vydrží - myslím ta představa, ne auto - reálně bych to viděl tak na 5 let+.

Rozky: To Volvo se mi líbí a už ho tu někdo předtím taky navrhoval. Zkusím mu navrhnout, aby ho vrátil zpátky do hry ;-) Ještě se zeptám... je tam nějaký zásadní rozdíl, co se týče především spolehlivosti mezi 120 a 136kW?

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 10:54
od libovka
kupec18 píše:Teda ty budeš dobrej masochista, když tě Bmw zklamalo jsou poruchovosti a proto sis koupil Lr :mrgreen:
LR se mi vždycky líbil.A jelikož se to sere všechno stejně tak proč si nekoupit něco co se mi líbí.A hlavně v BMW neodvezeš to co v LR.

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 11:09
od Rozky
Procti tohle :-)
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php ... kw#p406132
Jinak se můžeme domluvit a můžeš se na auto i podívat, co jak kde.. :-)

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 20 led 2015 11:13
od masar
Díky, mrknu na to.

Případně se ozveme a rovnou bych ti hodil tu knížku ;-)

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 06 úno 2015 16:22
od masar
Takže všechno jinak, po několika rozhovorech, přečtení spousty recenzí a článků se dospělo k rozhodnutí, že naftu snad radši vůbec ne a teď to vypadá spíš na benzin se spotřebou řekněme 9-10l/100km. Takže připadlo v úvahu BMW x25i (řadový šestiválec 141kW s kódem M54B25) a byla dokonce překonána nechuť ke koncernu, kde připadá v úvahu VW Passat s 2.0 TFSi 147 kW. Nějaký zkušenosti s těmito stroji?

Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"

Napsal: 07 úno 2015 16:17
od kapscha
Benjamin píše:
masar píše:Novější 530d, tedy E60...
Jen na okraj, co by na něm mělo odcházet? Máme ho cca 4 roky, za tu dobu cca 70 tis. a bez problému, teď má něco přes 125 tis. km....tak já jen jako co by nás mělo čekat (i když věřím, že zatím nic, má dobrou péči)....na častější dlouhý cesty mimo ČR je to auto velice pohodlný a dá se jet za pár litrů, když se člověk jen trochu krotí...

mno kamarát ma E60-ku a origos 180 tis. km a už tam menil 3 krát prevodovku! a troska hnevala aj daka elektrika + samozrejme vstrekovače .............