Napsal: 21 led 2008 10:48
biely dym by mohla byť voda v spaľovacom priestore.pozri či nemizne chladiaca kvapalina
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
žádnej flek od nafty pod autem ani špinavej rám, ten starrtér mi nepřijde - to by to pak asi světle nečoudiloStavros píše:mozna by to mohl byt starterem, Renek s nim ted neco delal, taky mu to zlobilo. Nenece ti nekde nafta po ceste, ze by mohl byt zavzdusnenej system a cerpadlo musi dost tlacit?
Jak poznám, že je špatný čerpadlo? Pak by mi ale bylo divný, že když to vohřeju, tak pohoda.Stavros píše: ..... Čerpadlo,špatné nastavení.
Tohle na čerpadlo nevypadá.Martin_H píše:Jak poznám, že je špatný čerpadlo? Pak by mi ale bylo divný, že když to vohřeju, tak pohoda.Stavros píše: ..... Čerpadlo,špatné nastavení.
Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkneAdmin píše:Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Tak přesně tohle mi dělalo před defíkem pajero, tam jsem to dokonce natočil, ujel 300m a zdechlo to. Pak jsem to natočil a jezdilo v pohodě celej den. Dlouho si nikdo s tím nevěděl rady, vyměnilo se snad všechno co šlo, nakonec to bylo údajně čerpadlo a v něm nějaká miniaturní dírka v membráně či těsnění. Je to už nějakej ten pátek, tak si už nevzpomínám přesně.Admin píše:Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Zmlkne, to jako že přestane úplně točit?Martin_H píše:Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne.
... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem starteraMartin_H píše: AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
Jo. Pak tak 5 vteřin počkám, a točí, jako by se nechumelilo. A někdy taky ne - případ vod případuAdmin píše:Zmlkne, to jako že přestane úplně točit?Martin_H píše:Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne.
Ja bych si se startérem ten problém nespojoval, díky tý zvýšený kouřivosti u studenýho auta. Doufám tedy, že se nejdená o dvě závady najednouDanoDEF píše:... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem starteraMartin_H píše: AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
tak potom ti nedovoli startovat riadiacia jednotka ECU a to by mala diagnostika zistit.Martin_H píše:Ja bych si se startérem ten problém nespojoval, díky tý zvýšený kouřivosti u studenýho auta. Doufám tedy, že se nejdená o dvě závady najednouDanoDEF píše: ... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem startera
... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
Prosím, prosím- něco konkrétnějšího o té opravě hlavy?Martin_H píše:Oprava hlavy v Nové Pace - a od té doby spokojenost.