Stránka 2 z 3

Napsal: 21 led 2008 10:48
od marcel
biely dym by mohla byť voda v spaľovacom priestore.pozri či nemizne chladiaca kvapalina

Napsal: 21 led 2008 14:39
od Martin_H
Stavros píše:mozna by to mohl byt starterem, Renek s nim ted neco delal, taky mu to zlobilo. Nenece ti nekde nafta po ceste, ze by mohl byt zavzdusnenej system a cerpadlo musi dost tlacit?
žádnej flek od nafty pod autem ani špinavej rám, ten starrtér mi nepřijde - to by to pak asi světle nečoudilo
Stavros píše: ..... Čerpadlo,špatné nastavení.
Jak poznám, že je špatný čerpadlo? Pak by mi ale bylo divný, že když to vohřeju, tak pohoda. :?:

Napsal: 21 led 2008 16:20
od Admin
Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.

Napsal: 21 led 2008 16:20
od Admin
Martin_H píše:
Stavros píše: ..... Čerpadlo,špatné nastavení.
Jak poznám, že je špatný čerpadlo? Pak by mi ale bylo divný, že když to vohřeju, tak pohoda. :?:
Tohle na čerpadlo nevypadá.

Napsal: 21 led 2008 16:22
od Martin_H
Admin píše:Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
Spíš mi připadá, že ten stav nejni závislej na tom, jaká je zima, ale jak auto dlouho stojí. Nemohla by přes nějk vstřik do válce natýct nafta a to pak dělat bordel při startu ?

Napsal: 21 led 2008 16:53
od Ken
Admin píše:Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Tak přesně tohle mi dělalo před defíkem pajero, tam jsem to dokonce natočil, ujel 300m a zdechlo to. Pak jsem to natočil a jezdilo v pohodě celej den. Dlouho si nikdo s tím nevěděl rady, vyměnilo se snad všechno co šlo, nakonec to bylo údajně čerpadlo a v něm nějaká miniaturní dírka v membráně či těsnění. Je to už nějakej ten pátek, tak si už nevzpomínám přesně.

Napsal: 21 led 2008 19:14
od Admin
Čerpadlo jsme zkoušely dát nový ale nemělo žádný vliv.

Napsal: 21 led 2008 19:16
od Admin
Martin_H píše:Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne.
Zmlkne, to jako že přestane úplně točit?

Napsal: 21 led 2008 19:25
od DanoDEF
Martin_H píše: AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem startera

... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU

Napsal: 22 led 2008 09:32
od Martin_H
Admin píše:
Martin_H píše:Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne.
Zmlkne, to jako že přestane úplně točit?
Jo. Pak tak 5 vteřin počkám, a točí, jako by se nechumelilo. A někdy taky ne - případ vod případu

Napsal: 22 led 2008 09:33
od Martin_H
DanoDEF píše:
Martin_H píše: AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem startera

... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
Ja bych si se startérem ten problém nespojoval, díky tý zvýšený kouřivosti u studenýho auta. Doufám tedy, že se nejdená o dvě závady najednou

Napsal: 22 led 2008 17:35
od DanoDEF
Martin_H píše:
DanoDEF píše: ... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem startera

... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
Ja bych si se startérem ten problém nespojoval, díky tý zvýšený kouřivosti u studenýho auta. Doufám tedy, že se nejdená o dvě závady najednou
tak potom ti nedovoli startovat riadiacia jednotka ECU a to by mala diagnostika zistit.

Napsal: 23 led 2008 08:57
od Martin_H
Takhle to vypadá po ráno, po asi 5 minutách běhu motoru na volnoběh a ujetí tak kilometru. Kouř naprosto zmizí, jakmile se auto ohřeje. Teplota dneska ráno +2

Re: Startování TD5 při mrazu

Napsal: 03 led 2013 12:22
od vizour
jak to teda dopadlo? mám stejné problém.diky

Re: Startování TD5 při mrazu

Napsal: 03 led 2013 12:30
od Martin_H
Oprava hlavy v Nové Pace - a od té doby spokojenost.

Re: Startování TD5 při mrazu

Napsal: 03 led 2013 14:29
od KENY
Martin_H píše:Oprava hlavy v Nové Pace - a od té doby spokojenost.
Prosím, prosím- něco konkrétnějšího o té opravě hlavy?
Dík.

Re: Startování TD5 při mrazu

Napsal: 03 led 2013 14:53
od Martin_H
Ono je to už nějaký pátek, tak si už nevzpomínám přesně. Byla tam nějaká malá prasklina, kterou nechali v Nové Pace zavařit. Už to bude pár let, a drží to spolehlivě, takže mi nedá nepoděkovat panu Hůlovi za opravu, a přístup. Tehdy jsem definitivně skončil se servisem v Českém dubu , protože v Nové Pace to byla o dost jiná liga :)

Re: Startování TD5 při mrazu

Napsal: 03 led 2013 17:38
od vizour
já mám spíš podezření na vstřík doufám , že to bude ono. a díky

Re: Startování TD5 při mrazu

Napsal: 03 led 2013 18:37
od MadTom
Však se zastav, jak jsme se domlouvali, hodíme to na diagnostiku a uvidíme. Řídící jednotka motoru je docela sdílná.

Re: Startování TD5 při mrazu

Napsal: 03 led 2013 22:03
od Rover CK
klidně může padat nafta, /zavzdušnění , zkusil bych povolit přívody ke vstřikům a klidně i vyndat žav. svíčky a jen tak "naprázdno" protočit motor s plným plynem , Pak to zase hned dotáhnout a startovat navostro. Pokud by to hned čaplo ,tak se to někde zavzdušnuje.