Stránka 2 z 9
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 10 led 2016 20:14
od MadTom
Milik607 píše:Tak to zní jako dobrá nabídka.....sice to mam trošku daleko ( Velké Meziříčí) ale třeba by se dalo......já v něm nikdy ani neseděl...jen vím že chci pořádné auto co toho hodně vydrží,čemu nebude vadit cestování v terénu....a nevyndá ze mě všechny peníze......Tak mockrát děkuji a nějak se ozvu.
A na co tedy chceš toho Defendera?

Jestli si chceš zkusit 130ku TD5, u které je v plánu rekonstrukce, tak já jsem z Olomouce. A můžeš si to porovnat s Discovery2 se "stejným" motorem.
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 15:32
od tomáš štěpnička
jestli chceš auto co hodně vydrží, tak si hlavně nekupuj LAnd Rovera všeobecně

Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 16:53
od jirka116
tomáš štěpnička píše:jestli chceš auto co hodně vydrží, tak si hlavně nekupuj LAnd Rovera všeobecně

Nebo si kup dva a budeš jezdit .Jedno stále v servisu a budeš to střídat

Čím více elektriky tím více závad

Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 17:01
od cyril
tomáš štěpnička píše:jestli chceš auto co hodně vydrží, tak si hlavně nekupuj LAnd Rovera všeobecně

A pokud to stejně uděláš, tak radši ne s motorem Td5! Je jen málo Defíků s tímhle motorem, které jezdí bez problémů. A ty my tady na fóru všechny známe. Že Hanys?

Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 19:51
od Land Jirka
cyril píše:
A pokud to stejně uděláš, tak radši ne s motorem Td5! Je jen málo Defíků s tímhle motorem, které jezdí bez problémů. A ty my tady na fóru všechny známe. Že Hanys?

S tím bych nesouhlasil. Servisuju asi patnáct firemních aut (lesáci a hajní) s defíkama TD5. Jsou to služební auta, takže si každej dovede představit jak se šoféři chovají k služebáku. Tři mají najeto víc než 350tisíc km a jezdí bez závad na motoru.
Jen jeden co má přes 400000km trošku žere olej.
Ty auta jezdí po lese takže km na silnici by vzhledem k motohodinám motoru byly asi o nějakou čtvrtinu vyšší.
Sám mám z nostalgie defíka třístovku
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 19:53
od Ivoš Def
Ale no tak

Zatímco ostatní mají potřebu si o aktuální pojízdnosti svých vozů vyprávět, TD5-kaři prostě jezdí

Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 19:56
od MadTom
Ale vždyť motor je skoro jedno - jestli TDi, TD5 nebo Puma - každý má nějaký problém, který je známý, dobře odstranitelný a pokud se to udělá včas/preventivně, tak to ani není drahé.
Horší je to s korozí - tam se prostě u LR nevytáhli, a je skoro jedno, jak je to auto staré. Hnijí všechny.
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 20:11
od iYary
Za dva roky každodenního provozu s Td5 žáden problém, ale nerad bych to zakrikl. K autu se chovám velice slušně, věřím ze by snesl více. Cyrile mas nějaký vůz s tímto motorem ?
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 21:28
od cyril
iYary píše:Za dva roky každodenního provozu s Td5 žáden problém, ale nerad bych to zakrikl. K autu se chovám velice slušně, věřím ze by snesl více. Cyrile mas nějaký vůz s tímto motorem ?
Děláš si srandu Jardo?
Měl jsem dvě diskošky s TD5. 2003+2004.
Mě jakž takž sloužily, ale jakmile je koupil uživatel, kterej nechodil na fórum a nebyl dobrovolnej "automechanik", tak se postupně posraly. Obě!
A to nemluvím o autech zákazníků, kteří mě a podobný dílny najdou až potom, co se jim to podělalo díky tomu, že servisovali někde u garážníků, co jinak dělaj Patroly a td.
Kdo tyhle závady nezná a servisuje u bežných servisů, kde tyhle finty neznaj, tak je konec. Vyberu jen pár věcí, který tě jako běžného uživatele odstaví v nejmíň vhodnou chvíli.
1. Potřeba u některých ročníků zalepit šroub olejového čerpadla. Majitel to nevěděl, dělali jsme dva motory. POvolí se kolo, Auto nemaže 15 sekund než to chípneš, - totálka motoru.
2. Zimní startování - zamrzání nafty, lidi točej tak dlouho, až vybijou baterku, nebo spečou startér/relé....A Td.
3. Životnost přetlakového ventilu paliva (někomu vydrží 70k, někomu půl roku bez ohledu na kilometry)
4. Olej v řídící jednotce - vzlínající svazek. Odstaví tě jak prd.
5. Spousta lidí blbě odvzdušnila chladící soustavu - výsledek, prasklá hlava. Mrkni do historie inzerce. Dnes už si na to lidi dávaj pozor...Ale pouze zde na fóru. Jinde se to nedozvíš. A někdy ani tady. Díky radě jednoho mechanika zde, měl Pavouk před lety motor taky v háji.
6. Tři amígos - ABS a td.....
Možná, že bych těch chytáků našel ještě o pár víc. Většina lidí, kteří mají TD5, jezdí jen kvůli tomu, že jsou na tomhle fóru. Ale to štěstí nemají všichni.
Pokud td5 jede, je to v pohodě. Ale to platí i u citroenu, Renolta a dalších šrotů...
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 22:01
od MadTom
Cyrile moc pěkně napsané, zkus to ještě podobně o 300ce a o Pumě. Pak to vezmeme a hodíme to extra někam nahoru, jako seznam věcí co udělat po koupi. A v žádném případě to nemyslím ironicky, prostě takový seznam co hledat.
Kromě zamrzlé nafty, ta mi zamrzla u jiných naftových auta, jsem všechny tyto věci řešil. A stále si myslím, že pokud se vyřeší preventivně, spolu s první výměnou oleje, tak není co řešit.
300ku nemám, ale všude se píše o problémech s rozvody a s těsněním pod hlavou. U Pumy je to zase spojka a při kvalitě nafty u nás vstřikovače (jako u ostatních Fordů se stejným motorem).
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 22:25
od komin
Moja td5 ma 300 000, Dano sa blizi k pol mega a v praci teraz vyradzuju 19 defikov td5 kazdy s 400 000. Takze si myslim ze to je dostatocna vzorka.
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 11 led 2016 22:46
od matus368
Jazdim td5 90 uz druhy rok a okrem toho že napriek všetkým vymenovaným poruchám je to super auto dovolil by som si malý postreh ku kúreniu. Odyšiel mi pravý reprák vyhodil som ho a odvtedy sa zvýšila výhrevná schopnosť kúrenia o 200%. Cez prázdny otvor reproduktora veľmi prudko sála teplý vzduch takže ani pri - 18 (s prekrytým chladičom)nebol problém vykúriť interiér.
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 12 led 2016 05:42
od iYary
Cyrile nevím proč si myslíš, že si dělám srandu, prostě jsem se zeptal zda máš nyní Td5, pokud to tak vyznělo,
tak se omlouvám.
Bod 2) je trošku úlet, že za zamrzání nafty může Td5

já si vždy myslel že mráz a špatná nafta.
Nechci tady rozpoutávat hádky, všichni se snažíme tady něco říck ke své motorizaci, aby se potencionální nový majitel defa v tom trošku zorientoval, co je hlavní úskalí konkrétního motoru a mohl si vybrat co mu bude vyhovovat. Ty máš 3stovku, někdo Td5 a někdo Pumu, každý může říct co za poslední roky dělal a proč. Já nejsem žáden odborník, spíše naopak, jen jsem napsal co jsem musel dělat já. Ve finále umřou všechny.
Edit1: nenastartoval jsem v mrazu jen 1x to teď 4.1.2016 jak v noci bylo -21 st, ale do práce náš přišlo z 5 naft 4 pěšky. Já narozdíl od nich za dva dny bez ničeho odjel (tj, dobíjení, výměna filtru). Jeden Transit nejede do dnes.
Edit2: taky mám známého co servisoval ČEZu Defendery a jak slyšel, že si chci kopit Defendera, tak říkal:
takovou kur.u si nikdy nekupuj ... takže se vše háže do jednoho pytle a jak bylo tady napsáno, auto co nemá jednoho pána a jen se rakví ...
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 12 led 2016 08:04
od hok300
No já td5 nikdy neměl ale moje 300ka je za půl roku asi po desáté v servisu a to servisuji v kosovce, řekl bych že to není tak motorem jako předchozím a nastávajícím majitelem(a). Nejhorší je že u nás jezdí Britové s defem má ohnute kolo a to auto litá více vzduchem než je na zemi nezná soucit, no a takhle se k tomu chová každý druhý.
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 12 led 2016 08:33
od kryten
cyril píše:iYary píše:Za dva roky každodenního provozu s Td5 žáden problém, ale nerad bych to zakrikl. K autu se chovám velice slušně, věřím ze by snesl více. Cyrile mas nějaký vůz s tímto motorem ?
Děláš si srandu Jardo?
Měl jsem dvě diskošky s TD5. 2003+2004.
Mě jakž takž sloužily, ale jakmile je koupil uživatel, kterej nechodil na fórum a nebyl dobrovolnej "automechanik", tak se postupně posraly. Obě!
A to nemluvím o autech zákazníků, kteří mě a podobný dílny najdou až potom, co se jim to podělalo díky tomu, že servisovali někde u garážníků, co jinak dělaj Patroly a td.
Kdo tyhle závady nezná a servisuje u bežných servisů, kde tyhle finty neznaj, tak je konec. Vyberu jen pár věcí, který tě jako běžného uživatele odstaví v nejmíň vhodnou chvíli.
1. Potřeba u některých ročníků zalepit šroub olejového čerpadla. Majitel to nevěděl, dělali jsme dva motory. POvolí se kolo, Auto nemaže 15 sekund než to chípneš, - totálka motoru.
2. Zimní startování - zamrzání nafty, lidi točej tak dlouho, až vybijou baterku, nebo spečou startér/relé....A Td.
3. Životnost přetlakového ventilu paliva (někomu vydrží 70k, někomu půl roku bez ohledu na kilometry)
4. Olej v řídící jednotce - vzlínající svazek. Odstaví tě jak prd.
5. Spousta lidí blbě odvzdušnila chladící soustavu - výsledek, prasklá hlava. Mrkni do historie inzerce. Dnes už si na to lidi dávaj pozor...Ale pouze zde na fóru. Jinde se to nedozvíš. A někdy ani tady. Díky radě jednoho mechanika zde, měl Pavouk před lety motor taky v háji.
6. Tři amígos - ABS a td.....
Možná, že bych těch chytáků našel ještě o pár víc. Většina lidí, kteří mají TD5, jezdí jen kvůli tomu, že jsou na tomhle fóru. Ale to štěstí nemají všichni.
Pokud td5 jede, je to v pohodě. Ale to platí i u citroenu, Renolta a dalších šrotů...
No nechci se zastávat Td5,ale když jsem ještě dělal servis,prošlo mi jich dost rukama,včetně vlastního Defa,ale spoustu věcí bych viděl jinak...
1.povolený šroub čerpadla jsem zažil jednou,u DII z prvního roku výroby,majitel to vypnul hned jak si všiml svítící kontrolky,motoru se nic nestalo.
2.To byl asi vtip ne?

Zamrznout nafta může u každého auta,to je na majiteli aby si zajistil dostatečnou aditivaci nafty v mrazech...
3.Přetlakový ventil paliva-původní originální díl vydrží bez problémů 150-200 tkm,viděl jsem i víc.
4.Olej v ŘJ je samozřejmě konstrukční chyba,ale dostatečně dopředu to varuje a dá se tomu předejít a upravit.
5.Dle mých zkušeností hlava nepraskne špatným odvzdušněním.
6.3 amigos třístovka nemá,to je fakt.Ale které auto s elektronikou s tím nemá občas problém?
To jsou jen mé dlouholeté zkušenosti s LR´s.Viděl jsem spoustu aut,ve kterých se šťourali různí "odborníci" a jak to dopadlo.Špatnou údržbu ale nejde házet na to,že je auto koncepčně na nic.I 300 Tdi a Puma má svoje mouchy.Nedá se jednoznačně říct,který typ Defendera je nejlepší.Je to srdcovka a když jí má člověk rád,překousne všechny její vrtochy.
k.
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 12 led 2016 09:26
od Tomy
Mal som aj 300 TDi a teraz mam TD5. Uprimne - viac sa mi paci TD5. Ale to preto, ze zatial jazdi. S 300 TDi som riesil hlavu 2 krat a tlakovanie do vody... :/
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 12 led 2016 10:12
od hok300
hele tedka koukám že víc lidí se zasstává TD5:-D kurna a to mi všichni doporučovali 300TDI :-D. ikdyž ten motor mi teda k defu více sedne než td5, já znám jen diskošky s td5 a lidi si je chválej. Včera večer jsem byl zase na toho svého pěkně nasranej ale potom jsem ho viděl v Postradatelní dokonce je to fakt TDi a zase ho mám rád :-D(ikdyž tam spolujezdec řekl šoferovi zrychli. asi jistý americký humor)
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 12 led 2016 10:17
od Rover
Za nejméně problémový a nejspolehlivější motor z použitelné motorizace Defendera považuji 200Tdi.
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 12 led 2016 10:31
od Jenda
Land Jirka píše:cyril píše:
A pokud to stejně uděláš, tak radši ne s motorem Td5! Je jen málo Defíků s tímhle motorem, které jezdí bez problémů. A ty my tady na fóru všechny známe. Že Hanys?

S tím bych nesouhlasil. Servisuju asi patnáct firemních aut (lesáci a hajní) s defíkama TD5. Jsou to služební auta, takže si každej dovede představit jak se šoféři chovají k služebáku. Tři mají najeto víc než 350tisíc km a jezdí bez závad na motoru.
Jen jeden co má přes 400000km trošku žere olej.
Ty auta jezdí po lese takže km na silnici by vzhledem k motohodinám motoru byly asi o nějakou čtvrtinu vyšší.
Sám mám z nostalgie defíka třístovku
Ja bych si dovolil jen takovou poznamku. TD5 asi nebude v dejinach nejspickovejsi motor ale pokud muzu soudit jako clovek co ho pouziva na denni jezdeni a pro zabavu i praci v lese, tak je to drzak. Mam ho uz asi 9tym rokem a jedine co umrelo bylo cerpadlo a to bych pri kvalite nafty v cr bral jako spotrebak(6000kc cca ).
Na to jak jsem se k nemu choval nemam nejmensi vyhrady,takze naprostej souhlas s Jirkou
Navic to auto ma po remapu opravdu vykon.Driv jsem chtel automat ale ted mam ,,poladino" tak ze radim malo.
Jsem zvedavej kolik toho v prumeru vydrzej Pumy,to co je videt na Tranzitech vypada spis nepresvedcive!!!
300tdi je sice legenda ale to bych spis pricital jen te jednoduchosti bez elektroniky,vykonove je to ale nekde jinde.
Honza
Re: Kterého defa pořídit
Napsal: 12 led 2016 10:51
od mikihran
No, rozepisovat průsery s Td5 a pumou nebudu.Zkrátím to Td5 nejeto 55tis od novoty, šla pryč.Puma 90,najeto necelých 10tis od novoty šla pryč"částečně nesplnila očekávání+1měsíc v servisu,než kluci vyřešili reklamaci.Puma 110 najeto 45tis od novoty a po výměně spojky,2 zár. oprav,žitím vlasním životem ,oxidací a rezavěním rychlostí blesku šla pryč.Teď a navždy 300Tdi .Sám si postavíš,sám si opravíš,nikdo tě nepase

.Jinak rada pro nováčka" nejlepší defík,žádný defík"Jednou koupíš,pacient navždy,bez možnosti vyléčení.