Stránka 2 z 2
Re: Kategorie vozidla N roce 2016
Napsal: 12 úno 2016 13:39
od MadTom
Druhá věc u G vozidel je větší možná hmotnost přívěsu - je to tuším 1,5 násobek aktuální hmotnosti auta, kdy u ostatních je to jenom 1 násobek. Měly by to být okamžité hmotnosti.
Re: Kategorie vozidla N roce 2016
Napsal: 16 úno 2016 15:02
od Tomy
Wojto píše:Jedinou výhodou u vozidiel G je asi len toto:
Podľa § 38 ods.1 zákona, ak sa na vozovke nachádza súvislá snehová vrstva, ľad
alebo námraza, vodič motorového vozidla kategórie M1 a N1 môţe také vozidlo pouţiť v
cestnej premávke, len ak je toto vozidlo na všetkých nápravách vybavené zimnými
pneumatikami s označením „M+S“, „M.S.“ alebo „M & S“; motorové vozidlá kategórie
M2, M3, N2 a N3 musia byť vybavené takými pneumatikami aspoň na jednej z hnacích
náprav v čase od 15. novembra do 31. marca a v prípadoch, ktoré sú uvedené v časti vety
pred bodkočiarkou.bb
Podľa § 38 ods. 2 zákona ustanovenie odseku 1 neplatí: a) pri núdzovom dojazde, ak
je na náprave namontovaná náhradná pneumatika alebo pneumatika na núdzový dojazd, b)
pre terénne motorové vozidlo, c) pre motorové vozidlo pouţívané v obci v súvislosti s
plnením úloh na základe zmluvy o výkone vo verejnom záujme podľa osobitného predpisu
(§ 15 zákona č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave).
Uau, tak to je zajímavé, to som nevedel...
Re: Kategorie vozidla N roce 2016
Napsal: 18 úno 2016 22:16
od DjALF
Dneska na mě kouknul ještě tento výmysl. Už bych jim dal po koulích.
http://ekonomika.idnes.cz/poplatky-za-o ... paign=edit