Stránka 2 z 3
Napsal: 02 říj 2006 19:42
od De Lite
Tak jsem se dnes scháněl po informaci, jak jsou v servisu daleko s naším Freelandikem a sdělili mi, že stále čekají na dodávku náhradních dílů, snad mají dorazit ve čtvrtek?! Takže to skoro vypadá, že budu již třetí weekend bez Freelandika.
Napsal: 03 říj 2006 11:09
od Admin
Běžně je termín dodání dílu do týdne z Anglického skladu, teda pokud ho mají Angličani na skladě v dostatečném množství. Tak ti nevím příjde mi to že ti asi zapoměli objednat díly

Napsal: 05 říj 2006 15:01
od David
tak to můžu DeLita ještě zcela uklidnit, v současné době mám svojí Diskošku na opravě v Praze přímo u zastoupení a 3 týdny už tam je a předevčírem jsem dostal zprávu, že tam bude ještě další 2. Takže 5 týdnů bez auta je jistých

Napsal: 05 říj 2006 20:23
od Admin
To ti dělají generální opravu?

To budeš mít krásnou zrepasovanou Discoveru
V Praze dělají Land Roveru většinou jen ostudu.

Napsal: 06 říj 2006 10:23
od David
mám tam na opakované reklamaci automatickou převodovku, nemají díly, to je tam naprostá klasika, postup musejí konzultovat s Anglií, přeloženo do češtiny vůbec nevědí co s tím mají dělat a tak. Upřímně - jsem z toho na prášky, musel jsem kvůli tomu zrušit 2 plánované víkendové výjezdy, měl jsem jet k Vám na servisní prohlídku atd atd. Jediné co fakt nechápu jak je toto možné u reprezentanta značky v ČR, to mi tedy hlava nebere

Napsal: 06 říj 2006 14:56
od De Lite
Heureka, už máme Freelandika na dvoře. Ku prospěchu servisu musím říci, že ho měli hotového už ve středu, akorát se mi nedovolali. Oprava celkem 15.200 Kč vč. DPH, vč. práce. Naprosto nechápu jejich cenotvorbu, nejdříve nahlásili, že vstřik bude stát " tak deset ", napočítali 5.300 bez DPH, modul k parkovacímu systému hlásili za pět a dali ho za 3.150 bez DPH. K tomu připočetli programování 580+845, diagnostiku 1.372 a výměny 780+780 a hotovo. Skoro jsem čekal větší fakturu, takže vlastně jsem spokojen, což je zvláštní, když mám zacvakat 15 tisíc. Staré díly vrátili, až budu mít čas a chuť, tak se na ně pořádně kouknu. O weekendu vyvezu manželku do přírody, už se moc těším.
Napsal: 06 říj 2006 16:29
od krtek007
Tak to gratluju:)) Nakonec to nebyla takova palka a aspon zase vsecko slape jak ma! a s tema cenama mi ani nemluv.... odhad ceny vymeny vstriku si jeste zive pamatuju...v nekterych servisech snad ceny hadaj z kristalove koule

Napsal: 06 říj 2006 18:42
od Admin
Tu řídící jednotku bych ještě pochopil. Ale ten vstřik se mi nezdá, jedině že by byl repasovaný.Co máš na dokladu? Myslím že nový vstřikovač má obj.číslo STC4555 a repasovaný z Anglie je STC4555E. Nejsem si jistý těma číslama, jsem už doma a nemůžu to ověřit. Jinak gratuluju že máš svýho Frílouše už doma. V tý přírodě to moc nepřehánějte je už chladno a počasí stojí taky za prd

Napsal: 06 říj 2006 22:21
od De Lite
No, samozřejmě, že na krabici teď čtu STC4555E! Doufám, že to snad není na závadu, že to je repase. Jaké jsou zkušenosti?
Napsal: 07 říj 2006 18:23
od Admin
Dodává to přímo Land Rover, je to jako nový díl. Na závadu to určitě není. Dokonce se mohou použít i na auta v záruce. Takových dílů je víc, např. převodovky, redučky, motory, převodky řízení,... atd. Záruka se na tyto díly vstahuje stejně jako by to byl
STC4555 bez
E
Některé díly se totiž nevyplatí opravovat v servisu. Např. převodka řízení z Defendera. Celá nová stojí okolo 28.000,- bez dph, repas cca 18.000,- bez dph a když jsem koukal na jednotlivý díly co jsou uvnitř tak jeden (už si nepanatuji který) stál skoro 40.000,- bez dph. Ovšem někdy je opravdu problém dostat tyto díly. Třeba ty nešťastný převodky mám objednaný v Anglii skoro 3/4 roku

a vypadá to že dlouho ještě objednané budou.
Napsal: 09 říj 2006 20:09
od De Lite
Teď mne tak napadlo, jsou všechny ty vstřiky v motoru TD4 stejné? Předpokládám, že někde v ČR existuje firma, která ten můj umí zrepasovat, takže bych si ten vstřik nechal za pár stovek ( možná jednotek tisíc ) zrepasovat a měl bych jeden v pohotovostní záloze. Je má myšlenka scestná nebo reálná?
Napsal: 10 říj 2006 08:35
od Admin
Na první stránce jsem ti to i psal, že se dá střikovač repasovat. Otázkou zůstává kolik ten repas bude stát. Aby tě nevyšel repasovaný z Anglie levněji než od někoho místního.
Koukal jsem na vstřikovač a vyrábího BOSCH obj. číslo je 0 445 110 049 .
Napsal: 10 říj 2006 14:44
od David
No tak teď mě Admin trošičku s těmi repasemi dílů vyděsil. Úplně totiž už vidím, jak mi mojí AT převodovku, co mám teď v reklamaci, poslali na repasi do Anglie a proto čekám 5 týdnů a mám auto tak dlouho v servisu odstavený. Přitom mi jasně řekli, že jí musí vyměnit a dostanu novou. Jenomže protože to je záruční oprava, tak já si to nijak neověřím. Tak to jsem tedy zvědavý, jak tohle dopadne...

Napsal: 10 říj 2006 15:03
od Admin
David píše:No tak teď mě Admin trošičku s těmi repasemi dílů vyděsil. Úplně totiž už vidím, jak mi mojí AT převodovku, co mám teď v reklamaci, poslali na repasi do Anglie a proto čekám 5 týdnů a mám auto tak dlouho v servisu odstavený. Přitom mi jasně řekli, že jí musí vyměnit a dostanu novou. Jenomže protože to je záruční oprava, tak já si to nijak neověřím. Tak to jsem tedy zvědavý, jak tohle dopadne...

Funguje to trošku jinak. Objednáš díl s
E a čekáš až dorazí. Vyměníš a pošleš zpět do Anglie, někdy ten díl zpět poslat nechtějí. Pokud není díl s
E na skladě, "měla" by se objednat tedy fungl nová.
Ale nepotěším tě

Nové převodovky na Discovery II se již z Anglie nedodávají. Pouze repasované. Soudím, podle délky stání tvé Discovery v Praze, že ta skříň ani v Anglickém skladu není a asi jen tak nebude. Obrň se trpělivostí bude to běh na dlouhou trať

Napsal: 10 říj 2006 15:59
od David
No tak to je masakr

A co třeba nějaká 30 denní lhůta za ZL opravu a tak? S tím si asi nikdo v Praze moc hlavu neláme jak tak na to koukám. Už takhle mi z toho trochu "tečou" nervy, nevím jak dál postupovat. Přeci není možný, aby neměly díly na auta, který jsou ještě v záruce?
Napsal: 10 říj 2006 16:13
od Admin
David píše:No tak to je masakr

A co třeba nějaká 30 denní lhůta za ZL opravu a tak? S tím si asi nikdo v Praze moc hlavu neláme jak tak na to koukám. Už takhle mi z toho trochu "tečou" nervy, nevím jak dál postupovat. Přeci není možný, aby neměly díly na auta, který jsou ještě v záruce?
Víš ono je to s angličanama někdy těžký. Nevím, třeba převodovka už na cestě ku Praze. Co si vzpomínám, tak s převodovkama byl vždy problém a bylo jedno, jestli je to Defender, nebo Range Rover za 2.500.000,-

Bohužel, je to tak

Napsal: 10 říj 2006 16:20
od David
No to se uvidí, jestli je na cestě, tak mám auto do týdne zpátky. Jestli ne, tak to bude mazec. Ale hlavně, aby pak bylo v cajku a mohl jsem s ním zase pořádně někam vyrazit...Jestli mě něco fakt neba, tak je to takhle jezdit do servisu. Jo montáž doplňků, to je jiná, ale závady

Napsal: 10 říj 2006 19:06
od Admin
Souhlasím stebou, montáž doplňků a oprava jsou dost rozdílné věci
Jinak již tolik zmíněný repas z "fabriky" bych považoval za plnohodnotný díl. Oni nebudou řešit jestli je jedno ložisko dobrý a druhý ne, vymění je všechny. Zatím co jsme montovali třeba převodky řízení, nebyl problém ani s jednou a že jich kluci již několik desítek namontovali.
Když natím tak přemýšlím, možná by se měla založit nová diskuze na téma repasovaných dílů

Napsal: 10 říj 2006 19:16
od Admin
Hotovo, založeno :-D
Napsal: 22 pro 2006 20:19
od Gogo
Jak vam startuje 2.0D v zimě? Jde po 24 hod. na škrtnuti nebo napred točí? Já mu musím dát cca 5 až 10s. Mám napřed napumpovat?
