Stránka 2 z 17

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 15 lis 2016 10:46
od Tomas K (tkala)
Pravdu má Stavros v tom, že ty motory spolu souvisí... Nicméně oproti TDV6 z počátku výroby je SDV6 opravdu jinde.

TDV6 a SDV6 motory se dávají do spousty aut. LR, Jaguárů, Fordů, Citroenů... Moc se mi nechce věřit, že by si všechny tyhle automobilky dávaly do aut srágory. Dlouhodobě a vědomě.Samozřejmě je tu ještě váha auta a s ní zatížení motoru. Ta je u LR nejvyšší.

Ale jinak. TDV6 3.0 a SDV6 3.0 se dělají zhruby 7 let. To už je dost na to, aby odcházely. Víte někdo o nějakém případě? Případně o motoru TDV6 2.7 po MY 2008? Samotného by mě to zajímalo jako jeho majitele s najetými 150.000. :-)

Tom

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 15 lis 2016 10:53
od Stavros
Mne to nebavi rozebirat, nechce se mi hledat ty vlakna a problemech motoru, jen jsem si udelal takovej zaver, ze motor je poddimenzovany, vyrobeny ze spatnych materialu atd.
To je jedno, kazdy mame svuj nazor a tomu druhemu nevysvetlime, ze je to jinak. Ja mam proste nazor, ze TDV6 a ruzny klony SDV6 atd. nejsou moc dobry motory a hotovo. Na druhou stranu je vsude neco a nikdy to nebude uplne bez problemu, vyrobce chce prodavat nove zbozi, pokud by auta byly spolehlivy, tak nikdo nepotrebuje kupovat novy.

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 15 lis 2016 10:56
od Mahatma
Mám TDV6 2006. Najeto 270000. Kromě výměny vstřiků a odstavení EGR vše původní, i turbo. Zatím šlape. (ťuk, ťuk)

Odesláno z mého Lenovo YT3-X90L pomocí Tapatalk

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 15 lis 2016 12:09
od marianh
Z inzeratov ktore som (v Rakusku) prechadzal pri kupovani D3 (rocniky 2006-2010) malo vtedy tak 10% vymienany motor.

LR je poruchovejsi ako ine auta ktore som mal.
Ale tie drobnejsie poruchy by mi nevadili, viac funkcii = viac moznosti pokazit sa. A pri troche snahy sa to da opravit relativne ekonomicky.
Co mi vadi je TDV6 a hlavne pristup LR k jeho vymene/oprave (nie su nahradne diely, LR chce aby od neho clovek kupil cely blok za strasne peniaze).
Ak to aj je 1:100, LR by sa k tomu mal stavat inak.

Kvalita servisu v AT je obdobna ako ine znacky, tj clovek musi hladat dobry servis.

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 15 lis 2016 13:50
od xxx
trochu statistiky z roku 2015

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 15 lis 2016 13:56
od xxx
a statistika z letošního roku (2016), tam je LR dokonce na prvním místě

... a teď si vyber :D

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 15 lis 2016 23:32
od richo.70
Naše TDV6 r.v. 2007 215000 km. Základní servis.
Naše SDV6 r.v. 2012 165000 km. Základní servis.
Já jsem spokojený. LR :yes

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 08:28
od Stavros
ty tabulky jsou takovy zavadejici, kazdej si dela svoje. Ale to je jedno, at napisou nejaky servisaci, jak maji ty motory v oblibe.
Jinak mam napsat najezdy mojich stroju? Jen uz tam byla nekdy nejaka porucha no. :-D

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 08:31
od tomáš štěpnička
klidně ti vypracuju tabulku kde bude první Olcit následován Wartburgem a Trabantem :lol:
tabulky jsou nic neříkající

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 08:57
od xxx
tomáš štěpnička píše:klidně ti vypracuju tabulku kde bude první Olcit následován Wartburgem a Trabantem :lol:
tabulky jsou nic neříkající
úplně s tebou souhlasím, proto jsem je tady dal. :yes

Je to nic neříkající, jako celá tato diskuse, že motory u Discovery jsou na ho.no
Jedna paní povídala a slyšel jsem, známý známého kamaráda měl problém,... stejně, jako tabulky
Každý si myslí, že více jako 50% motorů u D3 nebo D4 umře před nedožitými 200 000km :chuckle
V kategorii těchto luxusních aut není žádné vyloženě špatné a na druhou stranu problémy mají všechny. S tím je třeba počítat.

Nám teď třeba po 4 letech a cca 70tis. km odešly na BMW750i obě turba. Oprava 150tis Kč. Nenaděláš nic.

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 09:19
od tomáš štěpnička
tak mému šéfovi měnili turba na bmw 14 dní potom co si ho přivezl jako nové z prodejny (mimochodem čekačka byla půl roku určitě)

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 09:41
od NOTIX
tak můj šéf na BMW řada 5 stáří 3 roky najeto 66 tis a manuální převodovka pá pá
protože už nebyla záruka tak byla cenovka 120 tis :hmm:
prostě nové auto = veliká kaše

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 09:54
od habakuk
tomáš štěpnička píše:tak mému šéfovi měnili turba na bmw 14 dní potom co si ho přivezl jako nové z prodejny (mimochodem čekačka byla půl roku určitě)
Tak myslím, že toto je nejlepší varianta dostane náhradní a vlastně ničemu nevadí, že nemá svoje.

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 10:13
od Stavros
Ono je to skoro jedno asi, vsechno to jsou dneska strasny hajtry, ze se asi vyplati udelat GO na starsim kusu, i kdyz to neni uplne tak pohodlny a High Tech moderni.

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 10:15
od tomáš štěpnička
ale i tak je to smutný a co si má člověk myslet :o

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 12:47
od Hanys_a_Kaca
Myslet si můžeš, co chceš, to je důležitější než všechny motory dohromady. Jsou lidé, kteří věří, že si musí myslet co slyší, to je k pláči, motor je kus železa, ten vem čert. Ale vlastní úsudek si musíme hlídat.

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 13:08
od komin
Pan Churcill vravel ze pozname klamstvo, este vacsie klamstvo a potom je tu este statistika.

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 17:49
od Acon
Stavros píše:ty tabulky jsou takovy zavadejici, kazdej si dela svoje. Ale to je jedno, at napisou nejaky servisaci, jak maji ty motory v oblibe.
Jinak mam napsat najezdy mojich stroju? Jen uz tam byla nekdy nejaka porucha no. :-D
Tak ku servisákovi sa dobrý motor tiež nedostane, že?! Ale je pravda, že keď si človek pozrie také mobile.de tak je tam pár áut po výmene motoru (v rozsahu od 50-200 000km) takže napr ja by som asi uvažoval kúpu peknéhoi kusu s KO motorm a čo som zisťoval, tak oprava cca 2000€ alebo kúpa už s vymeneným motorom a starať sa. Lebo viem, že mnohí čo to kúpia ako nové sú prasatá a olej menia po 30 000km v lepšom prípade. Osobne mám kamoša lekára čo si v 90 rokoch kúpil Fiat Marea 2,4TD a keď som sa po mnohých rokoch pýtal ako často mení olej, tak celý udivený mi povedal, že on len dolieva. A olej kupujue motorový na čerpačke. :coze: Auto už malo 160 000km :coze:

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 18:35
od Acon
teraz som si prebehol na mobile cca 150 D3 a RRS s TDV6. Zaujímavé je, že je tam X D3 s poznámklou motor KO alebo motor po výmene no ani raz v súvislosti s RRS. A sledujem to už dlho no nikdy sa to v súvislosti RRS nespomínalo. Je to naozaj tak, že v RRS ten motor drží lepšie?

Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.

Napsal: 16 lis 2016 22:19
od Maxsel
Acon píše:... no ani raz v súvislosti s RRS. A sledujem to už dlho no nikdy sa to v súvislosti RRS nespomínalo. Je to naozaj tak, že v RRS ten motor drží lepšie?
Nevím, jediný, který jsem osobně měnil byl TDV6 3.0 v RRS. :chuckle

Ale vážně. Nový polomotor vyšel něco málo přes 90 tis bez DPH při vrácení starého, celková oprava asi 240 tis Kč. Značkové díly a origo LR servis.

Osobně nyní sázím na 2.7, protože když nepočítám zkazky typu jedna paní povídala na Internetu, tak jsem jich osobně potkal mrtvých méně a na opravu jsou o něco jednoduší než třílitr. Třílitr zase výrazně líp jezdil a méně žral. Navíc klekl až ve 303 tis. najetých kilometrech. Všechny motory o kterých vím, že odešli (a zas tak moc jich nebylo), to udělali na dlouhé trase a téměř vždy ve spojení s automatickou převodovkou. Sem tam se objevují názory, že motor zapřažený v automatu prostě na dlouhé cestě nevydrží permanentní záhul, kdy je nonstop zapřažený (automat řadí i v zátahu, motoru nepovolí ani při stání na křižovatce a proti manuálu více topí). Manuál mu dává alespoň na malé chvíle vydechnout. Ale je to je názor. Věřím, že dost záleží na tom, jak se kdo k autu chová, protože znám TDV6-ky s 400 tis. km co pořád jezdí.

A k tématu vlákna...
Celkově se prémiová SUV jeví jako méně spolehlivá bez ohledu na značku. Mají složité pohonné ústroj s vlastní inteligencí, velká kola, podvozek většinou na vzduchu a i přes veškerou snahu konstruktérů váží ranec. A aby ne. Ví přesně kdy je venku zima, tma, letní nebo zimní čas, kolik lidí sedí uvnitř, kudy vede trasa k cíli, jaké cestou míjí dopravní značky a nikdy nezapomenou na takové věci jako je zapnout pásy a rozsvítit světla. Všechno je uvnitř ovládané elektromotory, vyhřívané, klimatizované nebo ventilované a ještě v kůži a s pamětí. Celý to honí motor, který má 75 a více koní z jednoho litru objemu, aby to trochu jelo a snaží se při tom být eko i eco. A pokud se ten nejméně spolehlivý komponent za volantem chová nevhodně, dokáží ho poučit, usměrnit a pokud i tak neposlouchá, tak mu cestu ze silnice vypolštářují, aby neměl bebíčko. Jen už nejdou opravit kladivem a šroubovákem.... Ale taková jsme chtěli, ne?