Re: ofroading D3 D4 a RRS
Napsal: 26 led 2017 18:54
Mi se líbí tohle https://www.youtube.com/watch?v=A4AbexnZThc&t=178s
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
tohle teda bylo myšleno jako koment k prvnímu videu na začátku vlákna, kde jezdí D3, D4 a RRS, aby bylo jasnoAdam P. píše: 26 led 2017 19:27 je hezké vidět, že to ta auta zvládnou, ale jak už tady zaznělo, působí tam dost nepatřičně a je vidět, že to je už dost na hraně. a to jak na tato auta navlíkají ty pevnosťáky a další offroad doplňky mně osobně přijde dost pitoreskní. ale proti gustu...pro mě je to prostě asi jako když jdeš kácet stromy ve společenském obleku s kravatou a v lakýrkách. jde to, ale montérky a pohorky budou asi lepší volba
![]()
Zajímavé. Mému nezkušenému oku se tedy právě při koukání na ta videa dost výrazně zdálo, že je to právě naopak.Maxsel píše: 26 led 2017 21:19...Ty auta to dávají s prstem v nose. Ano, snaží se překážky vyřešit pomalu, bezpečně a plně kontrolovaně přesně v duchu toho, co Land Rover vyučuje na Experience majitelé zeleného oválu už spoustu let. Ale ano, jízdní styl se určitě výrazně odlišuje od plynu na podlaze s autem typu DI za desetinovou cenu.
tak to zase trochu zklidnímeMaxsel píše: 26 led 2017 21:19 Dost na hraně? Ty auta to dávají s prstem v nose. Ano, snaží se překážky vyřešit pomalu, bezpečně a plně kontrolovaně přesně v duchu toho, co Land Rover vyučuje na Experience majitelé zeleného oválu už spoustu let. Ale ano, jízdní styl se určitě výrazně odlišuje od plynu na podlaze s autem typu DI za desetinovou cenu.
Už jsem to psal v jiném vlákně a napíšu to u sem. Osobně znám víc lidí, co byli na výpravě do Afriky D3, než nějakým jiným LR. Proč? Na srazech LR je dnes už také nejčastější auto D3. Proč?
V Žamberku měla v soutěži v kategorii bez navijáku jen 3 auta plný počet razítek. Z toho byl jedním (můj) RRS a ne např. žádný z Defů. Jak to?
Než začnete ty auta soudit od klávesnice, tak si do nich nejprv alespoň sedněte!
Tohle je hodně pěkný a docela dobrý srovnání.richo.70 píše: 26 led 2017 12:32 Ja vcera sledoval tohle. Taky moc pekny.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=LQ7sF_07Wyo&t=9s![]()
co se člověk nedozvíMadTom píše: 27 led 2017 07:47 D3 má samonosnou karoserii a pod ní rám - taková netypická kombinace.
...
bouda u defa se oddělí od rámu stejně, jako bouda u D3, D4. Na rámu zůstane vše - motor, nápravy, nádrž, ....MadTom píše: 27 led 2017 09:23 A jak jinak to chceš popsat? Když to auto vidím rozložené na spodní a horní polovinu, tak ta horní docela pěkně odpovídá karoserii, jak ji známe u jiných aut. Rozhodně víc, než bouda u Defa.
a není to karoserie s integrovaným rámem. To by nešel rám od kastle oddělit. Co to chlapi píšete za bludyAcon píše: 27 led 2017 09:42 Ona samozrejme nie je samonosná. Je to skrátka karoséria s integrovaným rámom = nie je položená na )om, ale je jeho súčasťou. Samonosná karoséria má istú nosnú pevnosť čo v tomto prípade samozrejme nie je pravda. Je to ako ako keby bola búda D2 napevno pozváraná s rámom.