Napsal: 26 led 2008 21:35
Při zdvihnutí i o 2 " dát stoprocentě nové ramena je to trochu dražší ale je potom klid s kardanama.
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
tvrdost podvozku jsem nijak nepostřehnul...spíš bych řekl, že to je lepší...ale to je hlavně proto, že původní pružiny vzadu jsem měl hodně unavený...byly sedlý asi o 4 cm...já za tím věčně tahám na stavbu dvoutunovej vlek...nebo vevnitř vozím 12 pytlů cementu apod...teslo píše:velmi pekne...ako si spokojny s "tvrdostou" podvozku?
Pri lift sa Ti trosku zmenila geometria napravy a vole, ktore tam predtym boli sa teraz prejavia. Mozu byt vymlatene puzdra v silentblokoch, capoch ale viac by som vsadzal na axialne loziska v nabojoch.
gumy Grabber AT2...245/75/16...motohanz píše:co tam mas za gumy a ten lift je teda skoro 4"?ATOL píše:tak na tom předku to není úplně v pořádku...jednak nejdou kola úplně vyvěsit...stabík se opře o kardan...při plným rejdu doprava a zhoupnutí tam něco lehce křupne...přijde mi to jako homokineťák...a když na křižovatce dobržďuju, tak to nějak lehce vibruje...
tek špekuluju, jest-li ty podložky nevyhodím...jest-li to už není moc...
vzadu to vylezlo o 9 cm...což značí, že jsem měl původní pružiny dost unavený...
ty podložky asi vyndám...měl jsem je tam před liftem a nechal jsem je tam z toho důvodu, že jsem měl obavy, aby mi ty 31'' nervaly blatníky...jezbera píše:A to pri tom zdvihu ti este funguju kardany a riadenie? Ty by si potreboval aspon 6stup. predne ramena (alebo exentr. puzdra), zadne ramena a zadny kardan bez hardyspojky. Ja mam pneu vacsie a mam zdvih len 2,5" a 32ky tam nemaju problem a to mam scorpion racing evolution podvozok s extrem. krizenim. Tak vysoko ist pri 31-31pneu mi pride zbytocne, najma kvoli bocnej stabilite. urcite by som tam dal aj 30mm podlozky pod disky.
dik ono to potom zvyseni uz neni pak moc poznat...ATOL píše:gumy Grabber AT2...245/75/16...motohanz píše: co tam mas za gumy a ten lift je teda skoro 4"?
druhý kola mám T3...31x10,5x15...a ty jsou asi o 4 cm ještě větší než ty šestnáctky...
lift je 2'' a 4 cm podložky...
Ano, na 32ky treba zadny blatnik pri zasterke odrezat cca 4 cm smerom dozadu a napojit sa na normalnu liniu otvoru cca pri tom gumenom leme. Odrezes cca 4x15 cm trojuholnik. Ked to pekne spravis, nie je to vobec vidiet.ATOL píše: ty jsi musel vyřezávat blatníky?
no krasavice...pěkně popolezla...Land Jirka píše:U mě to zatím vypadá takto. Ještě přijdou větší kola, šnorchl, nárazník, uzávěrka, naviják a pak se asi budu muset vystěhovat z domu se všema třema offama.....
Ahoj, nie nemam to cele od scorpionu, lebo su veci kt. sa daju vyrobit alebo nahradit lacnejsimi tak, aby si dosiahol to iste co je v sade od scorpionu zahrnute. kombinoval som najma s paddock-om a nieco som vyrobil. Pozor- predne konusy nie su potrebne! Neda sa to tak skrizit aby sa vyzula pruzina (ani ked je vyhodeny stabik, kt. som tam dal naspat).karel píše: to máš Ivane opravdu kompletní evolution kit od Scorpionu
ještě je nemám...ale jak je dostanu, tak je tam dám...Land Jirka píše:Dával si tam ty excentrický pouzdra?
cau, to vybrovani pri dojizdeni je z predniho kardanu, dej tam dvojkloubovy a bude to ok. mel sem to same.ATOL píše:tak na tom předku to není úplně v pořádku...jednak nejdou kola úplně vyvěsit...stabík se opře o kardan...při plným rejdu doprava a zhoupnutí tam něco lehce křupne...přijde mi to jako homokineťák...a když na křižovatce dobržďuju, tak to nějak lehce vibruje...
tek špekuluju, jest-li ty podložky nevyhodím...jest-li to už není moc...
vzadu to vylezlo o 9 cm...což značí, že jsem měl původní pružiny dost unavený...
a jak to s tebou vypadá? nebude to lepší, když to dáš na tu poštu?jezbera píše:Vybrat podlozky a vyriesit vibracie je jedna vec a napravit castor uhol (zaklon napravy) vec druha a dolezita! Ex. puzdra alebo upravene ramena su prva vec do kt. by som hned po lifte investoval (puzdra cca 4tis alebo ramena cca 8tis).