Stránka 2 z 2
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Napsal: 08 pro 2017 21:23
od komin
Victom: a preco chces ist do jednej napravy, dvoj naprava je ovela stabilnejsia vo vsetkych ohladoch.
Odoslané z PRA-LX1 pomocou Tapatalku
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Napsal: 08 pro 2017 23:00
od victom
Jednonaprava je ľahšia = viac nalozis, ako správny sedlák.
Lepšia ručná manevrovatelnost, a aj v zapojenom steve....
Lacnejšia údržba z dlhodobého hľadiska .... Atď.
A ešte som mal podmienku ... Rovné oje, nie do V. A toto bol asi najväčší problém.Moznost zalomit vlek do pravého uhla.
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Napsal: 08 pro 2017 23:02
od victom
Sorry že som Primo neodpovedal na otázku. Stabilitu vozíka neurčuje počet náprav, a ani tvár oja.
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Napsal: 08 pro 2017 23:10
od victom
Prívesný vozík podľa zákona. v praxi je to náves. TJ ľavé koleso + prave koleso + spájanie zariadenie.vzdy to je trojuholník. Je jedno koľko tahas za sebou náprav. A je jedno aký tvar má oje.vzdy prvá stycna plocha je v tvare trojuholníka. Zvyšok sa už len vezie.
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Napsal: 08 pro 2017 23:41
od MadTom
Trošku do toho hraje ještě výška těžiště, odpružení a odtlumení náprav a typ gum - pokud bude gum jenom jeden pár, tak se budou chovat jinak, než u dvou párů. Tohle se ale projeví až při vyšších rychlostech, když si to někde skočí na hrbu nebo díře na silnici.
Re: Sklápěcí přívěs za LR
Napsal: 09 pro 2017 06:45
od komin
Teoria je pekna vec ale prax je nieco ine a jednonaprava aj lahsia sa vzdy chova horsie(porovnavam jednonapravu 1800kg s 3500kg dvojnapravou jedno sukromne druhe v praci) , a ktomu manevrovaniu zapojene to manevruje rovnako a doma mam 1800kg ktora ma 350kg prazdna a na trave s nou rucne pohnut da fakt zabrat tvoj sklapac bude niekde medzi 600-700kg takze o nejakom rucnom manevrovani je zbytocne sa bavit.
Odoslané z PRA-LX1 pomocou Tapatalku