Stránka 2 z 2

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 09 led 2018 14:21
od horsik
Zkusim sehnat.Diky.Jeste dotaz.Proc by se starsi ram nemel zinkovat.Pokrouti se? Nebo se uvnitr zalepi ten bordel?

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 09 led 2018 14:38
od mr-tomas
Někdo říká, že tam kde je svařenej plech na plech přes sebe, zůstane po vypláchnutí kyselina. A pak to tam žere.

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 09 led 2018 14:43
od MadTom
Tohle platí i u nového výrobku, pokud se zinku je galvanicky. U žárového zinku, který jediný má v tomto případě smysl je i starého rámu problém s čurbesem uvnitř, který ta kyselina nemusí stačit umýt. Takže to chce ráchat podstatně déle. Potom to v pohodě zateče i kam nemá - funguje to stejně jak při pájení železa, tam se kyselina používá jako tavidlo.

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 09 led 2018 15:00
od mr-tomas
Za mě až já budu zinkovat rám, tak ho otevřu a otryskám i zevnitř.

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 09 led 2018 21:05
od matejr
Moje osobní zkušenost, kde jednou byla kotoze, tak tam bude dřív nebo později znovu, takže zvenku dávám na spodek i rám konkor 500 drží jak čert a může i na rez a hlavně nedělá navenek slupku jako epoxid , ktery vypadá dlouho super až nakonec zjistiš, že pod ním není žádný plech. Do rámu konkor101, fermež, petrolej a resistin ml 1:1:1:1 a výsledek navěky mastné a hlavně žádný vosk do rámu vše hnije pod ním snad ještě rychleji než normálně

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 09 led 2018 22:47
od Rennie
matejr píše: 09 led 2018 21:05 Moje osobní zkušenost, kde jednou byla kotoze, tak tam bude dřív nebo později znovu, takže zvenku dávám na spodek i rám konkor 500 drží jak čert a může i na rez a hlavně nedělá navenek slupku jako epoxid , ktery vypadá dlouho super až nakonec zjistiš, že pod ním není žádný plech. Do rámu konkor101, fermež, petrolej a resistin ml 1:1:1:1 a výsledek navěky mastné a hlavně žádný vosk do rámu vše hnije pod ním snad ještě rychleji než normálně
No má zkušenost s asfaltovými sraci už nikdy více, udělá krásnou bublinku a pod ni železo zmizí. Není vosk jako vosk. Ja do vosku do jedny kartuše přidávám celý konkor 101, je to mastnější dýl vydrží a dobře vzlina. Vosk ideálne každý 2 az 3 roky obnovovat jelikož vysychá. Výhoda na káre zespodu je ze má schopnost se při podření zacelit a jde umyt kdežto asfalt nutno oskrabat pac s nim má trochu problém i drátak ve flexe a jehlovy oklepavac to akorát zalepi.
Jsem radsi pro nechat rám pouze v barvě aby se to dalo jednoduse opravit třeba jen lokálne a do dutin určitě něco mastneho a na spodek káry vosk na to urceny

Na korozi jen hrube očištěnou drátakem používám Chelade neboli Loctite 7505 a na něj základovou barvu smíchanou se surikem a nakonec vrchní. Mi se osvědčil Alkyton který je poměrne měkký a drží velmi dobře i na brzdových trmenech
Epoxid nebo polyuretan jsou velmi dobre ale tvrdé barvy, které mají tendenci oprysknout

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 09 led 2018 23:16
od horsik
Jen technicka.Proc nezinkovat starsi ram?

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 10 led 2018 09:49
od Rennie
ram klidne zinkovat ale je treba aby byl zevnitř poradne otryskan tak nejlepe jen na nakolika mistech otevrit s pak zavarit

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 10 led 2018 16:30
od horsik
Tak otryskano.Pokracovani zitra😊

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 10 led 2018 18:34
od matejr
Rennie píše: 09 led 2018 22:47
matejr píše: 09 led 2018 21:05 Moje osobní zkušenost, kde jednou byla kotoze, tak tam bude dřív nebo později znovu, takže zvenku dávám na spodek i rám konkor 500 drží jak čert a může i na rez a hlavně nedělá navenek slupku jako epoxid , ktery vypadá dlouho super až nakonec zjistiš, že pod ním není žádný plech. Do rámu konkor101, fermež, petrolej a resistin ml 1:1:1:1 a výsledek navěky mastné a hlavně žádný vosk do rámu vše hnije pod ním snad ještě rychleji než normálně
No má zkušenost s asfaltovými sraci už nikdy více, udělá krásnou bublinku a pod ni železo zmizí. Není vosk jako vosk. Ja do vosku do jedny kartuše přidávám celý konkor 101, je to mastnější dýl vydrží a dobře vzlina. Vosk ideálne každý 2 az 3 roky obnovovat jelikož vysychá. Výhoda na káre zespodu je ze má schopnost se při podření zacelit a jde umyt kdežto asfalt nutno oskrabat pac s nim má trochu problém i drátak ve flexe a jehlovy oklepavac to akorát zalepi.
Jsem radsi pro nechat rám pouze v barvě aby se to dalo jednoduse opravit třeba jen lokálne a do dutin určitě něco mastneho a na spodek káry vosk na to urceny

Na korozi jen hrube očištěnou drátakem používám Chelade neboli Loctite 7505 a na něj základovou barvu smíchanou se surikem a nakonec vrchní. Mi se osvědčil Alkyton který je poměrne měkký a drží velmi dobře i na brzdových trmenech
Epoxid nebo polyuretan jsou velmi dobre ale tvrdé barvy, které mají tendenci oprysknout
Prosím tě ,neměl jsem na mysli Tlumex a pod. Konkor 500 je sice na asfaltovém základu ale v podstatě stále živý a jak píšeš okartáčovat rez , pak prostříkám Konkorem 101 a druhý den přelakuju Konkorem 500, a když ho chci odstranit stačí vzít technický benzín a je dole

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 10 led 2018 21:11
od horsik
Jakym udelatatkem ten ram zevnitr vystrikavate? Chtel bych pouzit konkor s olejem.Nevim jak to tam naprat.

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 11 led 2018 06:59
od Rennie
pistoli na dutiny

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 11 led 2018 21:16
od horsik
Mam jeste opiskovanej ram natrit rezistinem pred zakladem? Mistama chytil lehonkou lisku. . .

Re: Vyplach ramu Def?

Napsal: 11 led 2018 21:28
od Rennie
max odrezovacem ale myslim ze neni nutno, ale co nejdřiv to dej do zakladu