Re: Vyplach ramu Def?
Napsal: 09 led 2018 14:21
Zkusim sehnat.Diky.Jeste dotaz.Proc by se starsi ram nemel zinkovat.Pokrouti se? Nebo se uvnitr zalepi ten bordel?
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
No má zkušenost s asfaltovými sraci už nikdy více, udělá krásnou bublinku a pod ni železo zmizí. Není vosk jako vosk. Ja do vosku do jedny kartuše přidávám celý konkor 101, je to mastnější dýl vydrží a dobře vzlina. Vosk ideálne každý 2 az 3 roky obnovovat jelikož vysychá. Výhoda na káre zespodu je ze má schopnost se při podření zacelit a jde umyt kdežto asfalt nutno oskrabat pac s nim má trochu problém i drátak ve flexe a jehlovy oklepavac to akorát zalepi.matejr píše: 09 led 2018 21:05 Moje osobní zkušenost, kde jednou byla kotoze, tak tam bude dřív nebo později znovu, takže zvenku dávám na spodek i rám konkor 500 drží jak čert a může i na rez a hlavně nedělá navenek slupku jako epoxid , ktery vypadá dlouho super až nakonec zjistiš, že pod ním není žádný plech. Do rámu konkor101, fermež, petrolej a resistin ml 1:1:1:1 a výsledek navěky mastné a hlavně žádný vosk do rámu vše hnije pod ním snad ještě rychleji než normálně
Prosím tě ,neměl jsem na mysli Tlumex a pod. Konkor 500 je sice na asfaltovém základu ale v podstatě stále živý a jak píšeš okartáčovat rez , pak prostříkám Konkorem 101 a druhý den přelakuju Konkorem 500, a když ho chci odstranit stačí vzít technický benzín a je doleRennie píše: 09 led 2018 22:47No má zkušenost s asfaltovými sraci už nikdy více, udělá krásnou bublinku a pod ni železo zmizí. Není vosk jako vosk. Ja do vosku do jedny kartuše přidávám celý konkor 101, je to mastnější dýl vydrží a dobře vzlina. Vosk ideálne každý 2 az 3 roky obnovovat jelikož vysychá. Výhoda na káre zespodu je ze má schopnost se při podření zacelit a jde umyt kdežto asfalt nutno oskrabat pac s nim má trochu problém i drátak ve flexe a jehlovy oklepavac to akorát zalepi.matejr píše: 09 led 2018 21:05 Moje osobní zkušenost, kde jednou byla kotoze, tak tam bude dřív nebo později znovu, takže zvenku dávám na spodek i rám konkor 500 drží jak čert a může i na rez a hlavně nedělá navenek slupku jako epoxid , ktery vypadá dlouho super až nakonec zjistiš, že pod ním není žádný plech. Do rámu konkor101, fermež, petrolej a resistin ml 1:1:1:1 a výsledek navěky mastné a hlavně žádný vosk do rámu vše hnije pod ním snad ještě rychleji než normálně
Jsem radsi pro nechat rám pouze v barvě aby se to dalo jednoduse opravit třeba jen lokálne a do dutin určitě něco mastneho a na spodek káry vosk na to urceny
Na korozi jen hrube očištěnou drátakem používám Chelade neboli Loctite 7505 a na něj základovou barvu smíchanou se surikem a nakonec vrchní. Mi se osvědčil Alkyton který je poměrne měkký a drží velmi dobře i na brzdových trmenech
Epoxid nebo polyuretan jsou velmi dobre ale tvrdé barvy, které mají tendenci oprysknout