Stránka 2 z 2
Napsal: 05 dub 2008 23:11
od Jarys
No dělal to človek v Praze a nemá s LR nic společného, ale na netu jsem ho našel jako servis převodovek. No nakonec řekl, že nemá smysl starou opravovat a objednali jsme od Ashcrofta. No a jak jsem psal jsou to repasy, takže přišla a tekla. Tak se koupilo těsnění v A.M.T. Dodělával to po týdnu ježdění a účtoval si za to tři hodiny práce. Musela redukčka znovu ven a zpět. Ale co teklo, to jsem ani nestihnul pořádně vypozorovat. Jen tuším, že to bylo na té hlavní hřídeli jak tu už padlo tuším od Tesla..
Napsal: 16 dub 2008 20:04
od patrik
prevodovka uz netece . museli sa vymenit gufera a ten kruzok co je medzi prevodovkamy . cena robota plus material 2800sk

Napsal: 16 dub 2008 23:39
od Jarys
Počítej tak dva tři měsíce, podle toho jak budeš jezdit a zase téct začne...

jinak by to nebyl LR
Napsal: 17 dub 2008 14:35
od erik
Jarys píše:Počítej tak dva tři měsíce, podle toho jak budeš jezdit a zase téct začne...

jinak by to nebyl LR
Nestras. Ja jsem menil tez u Ashcrofta a tez tekla. Pak to dr. ahos opravil a netece min 6000km

Napsal: 17 dub 2008 14:38
od Jarys
Dr. Ahoš je prostě mág, to nemá s realitou nic společného

Napsal: 17 dub 2008 16:43
od low
mno tak 6tis km to uz je reference

))))))))))))))))))mne ji tesnil pred 10tis a chcije
Napsal: 17 dub 2008 16:52
od erik
low píše:mno tak 6tis km to uz je reference

))))))))))))))))))mne ji tesnil pred 10tis a chcije
Ono to pragmatikduvod proc 6 tis- vic jsem bohuzel nenatestoval. Vsak vis proc...
Napsal: 18 dub 2008 22:52
od Kocur
Ahoj omlouvam se ze budu ted trochu mimo, ale nechci kvuli jedny iótazce zacinat novy vlakno... tece mi servo, existuje nejaka servisni sada na pretesneni-gufiirka, tesneni atd....? diky za radu